Deschid acest thread pentru a demonstra unui utilizator ca problemele la masina apar si din cauza montarii gpl.nu ii dau numele ca nu vreau sa il fac vedeta
Aveti Probleme Cu Pornirea Din Cauza GPL?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Apar probleme doar la aia care-si monteaza instalatii after-market prin te miri ce service-uri!
Golanurile care vin din fabrica cu GPL au alt arbore, pistoane, etc. Sunt facute din alte materriale, dar sincer ma astpet ca unii sa nu inteleaga. Mai ales cand la ei motorul cu apa sau cu hidrogen optinut din apa e cel mai bun )
Comment
-
ok
uite eu sunt unul care ,,nu intelege,,
exact zilele astea am avut un caz de ,,gpl din fabrica,,
se opreste la rece , la schimbarea vitezelor deci - relantiu
pe benzina merge bine (insa la pornire face ... la fel)
caz ramas nerezolvat
daca vrei i-ti dau nr de telefon al lui sa-i explici ca ,,gpl din fabrica,, nu face la fel ca gpl after cum zici tu.
poate ai dreptate si tu cu ceva uite:
un alt caz gpl taxi after porneste dimineata si se opreste poate da si 20 de chei pina o ia.
toata ziua merge stas
dimineata o ia de la inceput...de 3 saptamani
cum este cu GPL?
spun eu:
,,TOATE FAC ASA,,
MAESTRE
alti pornesc pe gpl DIRECT.
unul cauta pompa de benzina
sti de ce ?
este arsa ca nu vrea sa bage si benzina din cand in cand.
vrea releu acum ,dar degeaba,prea tarziu...
,,DE_TOATE,,
Comment
-
In ultimele 2 saptamini am avut la diagnoza vreo 10 Loganuri cu probleme de pornire...
Din ele 3 probleme cu supapa regulatoare de presiune, 1 aprindere de kkt si compresie ~ varza...restul cu GPL-ul in balarii de la gaz prost unele, sau prostie prea multa in speta filtre neschimbate de 60-80k => injectoare varza, vaporizator aproape teapan etc...adevarul ca amicul cu atelierul GPL are bafta...la citi talalai sint cu masini se pare ca majoritatea s-au hotarit sa-si puna GPL
Nu iau apararea montatorilor, dar la Loganuri e destul de greu sa o reglezi asa prost sa o ia razna...am vazut si vreo 2 cazuri din astea...
1. Faceti confuzie intre montaj si reglaj...
2. Instalatiile de fabrica nu sint asa fiabile iar injectoarele destul de scumpe...
3. Cu instalatii after market s-a ajuns la 300-400k fara probleme de motor in regim de taxi... deci chestia cu piese speciale etc pica...
Nu cred ca un utilizator de rind face atitia km in 10 ani
4. Sfat pt unii...ar trebui sa mergeti pe "read only" ...habar nu aveti cu ce se maninca un motor si va dati cu presupusul...
Sa citam din perle:
"...ca pornirea se face pe benzina ca mai apoi sa treci pe GPL. Deci nu vad de ce ar aparea probleme la pornire."
"...pornirea se face pe benzina...daca sti s-o intretii nu o sa ai probleme ..."
"...cum este cu GPL?
spun eu:
,,TOATE FAC ASA,,"
Incep sa ii dau dreptate lui Alexys cind zicea ca va dati cu capul de pereti ca aveti probleme dar a inceput sa va placa asta...
E vreunul pe aici care a fost la Alexys de exemplu si nu ia rezolvat problema ?Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
personal acum ceva ani am trecut prin asta
recent am trimis un baiat la alexys si ,,L-A REZOLVAT,, se pare ca nu mai ,,macane,, pe aici ca....
asta dupa ce in prealabil a fost la unii asa zisi ,,cei mai buni ,, din craiova sa nu este frumos sa dau nume...
si ca sa nu-i fac reclama am sa mai trimit unu ca prea se ,,vaita,,ca se opreste motorul (gpl fabrica ) aviz amatorilor...
,,DE_TOATE,,
Comment
-
Originally posted by kti View Postpersonal acum ceva ani am trecut prin asta
recent am trimis un baiat la alexys si ,,L-A REZOLVAT,, se pare ca nu mai ,,macane,, pe aici ca....
asta dupa ce in prealabil a fost la unii asa zisi ,,cei mai buni ,, din craiova sa nu este frumos sa dau nume...
si ca sa nu-i fac reclama am sa mai trimit unu ca prea se ,,vaita,,ca se opreste motorul (gpl fabrica ) aviz amatorilor...
nu te supara dar eu nu stiu ce perla ai vazut tu in fraza ca masina are o durata de viata mai lunga daca stii sa o ingrijesti.mergi tu cu filtrele 50000 60000 km sau schimba uleiul la numarul asta de km si o sa vezi ce am vrut sa spun.sau dai tu la automat fara ca masina sa nu citeasca cipul si ai pretentii sa nu se strice.daca nu am fost imediat in ziua in care a aparut problema asta nu inseamna ca ma vait si ma multumesc cu asta,inseamna ca nu am timp sa ma duc pentru ca nu sunt liber profersionist
Comment
-
ok
vad ca sti ... ceva...
poti spune si ,, aberatiile,, de care vorbesti ca se pare ca sunt adevaruri , macar prind bine aici pe forum
daca vrei sa vorbim de colegi - o poti face in continuare eu nu vreau ca nu-i cunosc si nu-i corect.
astept si eu demuuuult raspunsul unui coleg care se va lauda ca-i porneste masina la sfert dimineta dupa ce a facut ceva la ea si bineneteles avea probleme inainte de ,,mestereala,,
,,DE_TOATE,,
Comment
-
"...pornirea se face pe benzina...daca sti s-o intretii nu o sa ai probleme ..."
Nu e deajuns sa o intretii ...
Mersul pe benzina este influentat de mersul pe gaz...
Pe GPL trebuie sa mearga LA FEL de "bine sau prost" ca pe benzina...
Doar despre asta e vorba aici...
Apropo de montatorul tau si "rescrierea hartilor"... ti-a facu reglaj in mers dupa montaj si autocalibrare ?Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Si de unde a scos-o ?
Cu exceptia calculatoarelor dedicate pe motorizare, gen injectie directa sau cele de fabrica nu prea ai de unde scoate harti gata facute...
Se face harta pe "specificul" masinii...se personalizeaza ca sa zic asa...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
au spus ca au harta de la logan pentru ca ei au montat gpl si pe loganul din uzina.loganul din uzina are instalatia montata tot in afara uzinei
montarea gpl pe loganul din fabrica sosit cu gpl se face de fapt langa uzina de o alta firma ce are contract de asociere cu uzina.si prima firma de ar fi facut acest montaj a fost prosperanta
Comment
Comment