Se umbla numai la nevoie dupa kit de reparatii...
Capacitate Rezervor Gpl
Collapse
X
-
si ce sa sa cureti la ele?
se schimba cand nu mai sunt bune , de regula se duc origurule din capul pistonaselor sau se blocheaza in arculete de la bataile lui.
un simptom de ,,duca,, este ca tacane cam tare .
la mine au facut asa cam de la inceput si uite dupa 60000km sa-u dus deja 2 injectoare.
mai este si dupa ,,noroc,,
asa ca baftaLast edited by kti; 6 July 2012, 12:24.
,,DE_TOATE,,
Comment
-
KTI injectoarele se curata...daca ai bafta de gaz murdar, dupa 2 plinuri ti-ai facut injectoarele muci...
Se desfac se curata si se monteaza la loc...
Garniturile de care zici in mod normal se duc dupa 50-70k... se poate si mai devreme daca gazul are acetone in el pe pot de "aditivi" ...se umfla si nu mai inchid/deschid cum trebuie...am patit-o
Tacanitul de care zici e de la garniturile din partea cu arculetul nu in capul pistonaselor...alea se duc si tacane...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
OK
in 50k km nu am gasit la ele mai mult de putin ,,fum gras,,
da alea din capatul arculetelor s-au ,,batut,, ca alea de pe capatul pistonaselo cred ca sunt mai rezistente la ,,agenti,, si la ,,batai,,
credeam ca s-au dus prematur dar daca zici ca la atata sunt garantate atunci asta ,,este calea de urmat,,
momentan am pus in locul lor ceva ,,garnitura ,, facuta de mine din teflon sa vad ,,ce zice,, intradevar se regleaza mai greu dar ,,nu mai tacane,,
spor
,,DE_TOATE,,
Comment
-
super tare la iesirea din iasi am alimentat la un peco de gpl 45,13 si butelia mea nu era inca goala.m-am luat de ei si au spus ca nu stiu ei dar pompele lor sunt verificate.ce ziceti pot sa le fac ceva acestor tepari ca sa nu mai pacaleasca si alti oameni.ps am luat bonul ca tot nu imi venea a crede pt ca la mine gpl era intre becul rosu si cel verde,avea variatii cand statyea verde cand statea rosu
Comment
Comment