Turatie Scazuta Dupa Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turatie Scazuta Dupa Pornire

    Am un Logan 1.4 pe GPL+benzina.
    De cateva zile cand pornesc masina, desi pleaca la prima cheie, la 2 secunde dupa ce porneste scade turatia motorului pana e aproape sa moara motorul (insa nu moare). Sta 2 secunde asa apoi merge perfect. Asta mi se intampla doar cand e motorul rece, deci doar dimineata la prima pornire.

    A patit cineva asa ceva?

  • #2
    Da, spre exemplu am avut astazi 2 clienti cu probleme asemanatoare. Insa ar fi de spus ca sunt sigur ca nu merge chiar perfect dupa cele 2 secunde, doar lasa impresia. In plus fiecare a avut alta problema, unul a avut ceva la culbutori plus reglaj, altul doar reglaj GPL.
    Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

    Comment


    • #3
      la mine azi iarna facea asa...la minus 20 grade, dar aveam probleme si cu bateria...pornea se ridica turatia pana la 1500 scadea pana tremura masina si tot asa cam 10 secunde....acum merge perfect poate asa se incalzea)
      MY CLA

      Comment


      • #4
        asa face si la mine exact la fel si nu i-am dat de cap am recalibrat gpl schimbat bujiile,curatat mpp,senzorul de pe volanta de turatie si nimik tot asa face

        Comment


        • #5
          alex.sotir@
          Variatia de turatie o ai in momentul cand trece pe gpl?

          Comment


          • #6
            si la mine face asta dar m-am saturat sa ma cert cu cei de la prosperanta si am ales sa las masina asa.ei spun ca daca ar fi vre un defect ar trebui sa faca tot timpul asta nu doar la prima pornire

            la mine porneste la 1200 ture apoi da sa moara si apoi crest iar pana la 1500 in rest consumul f bun si trage la fel ca pe benzina dar doar pana la 110 km apoi se simte diferenta intre gpl si gaz
            Last edited by biancamarius5; 24 July 2012, 23:50. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              Situatia s-a inrautatit. De dimineata a pornit apoi a murit motorul de 2 ori. Pana la urma a mers. Ce o avea?

              Comment


              • #8
                Toate care sunt pe gpl fac la fel ...si a mea face la fel ...porneste bine ,da sa moara si merge perfect....numai la prima cheie dimineata

                Comment


                • #9
                  Pare ca ar fi o cantitate insuficienta de benzina, probabil asta e pragul spre a nu mai porni. La pornire injectoarele au un timp de injectie foarte mare pentru primele cicluri, apoi cand se sesizeaza ca motorul a depasit o anumita turatie, se revine la timpi mai scurti de injectie, in functie de temperatura motorului, a aerului, etc... Poate sa fie benzina prea putin volatila, injectoare infundate, sau pur si simplu influenta reglajului prea bogat la functionarea pe GPL.
                  Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                  Comment


                  • #10
                    incercati o reinitializare de parametrii la ECU.Rezolva o gramada de probleme la masinile care merg si pe GPL.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      Fara reglaj la GPL, o rezolva pentru 3 zile.
                      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                      Comment


                      • #12
                        aia e clar,la majoritatea cazurilor instalatia de GPL decalibreaza ECU de benzina si apar problemele.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          Incearca sa pui benzina mai buna de la Rompetrol si sa mergi pe benzina vreo 2 zile. Mersul sa fie mai turat. Si eu am patit la fel. Si-a revenit cand am trecut de la Petrom la Rompetrol si am mers o perioada mai turat, atingand des 5000 ture.

                          Comment


                          • #14
                            da da , sigur aia e rezolvarea
                            Explicatia ar fi ,sa se curete filtrul de particule, nu ?
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Cristi_Xp View Post
                              aia e clar,la majoritatea cazurilor instalatia de GPL decalibreaza ECU de benzina si apar problemele.
                              de ce se intampla chestia asta ? nu am gasit nici un post pertinent care sa explice amanuntit mecanismul "dereglarii" ECU banzina din cauza ECU GPL

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google