GPL Milano Nu Mai Sta Pe Gaz Sare Pe Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GPL Milano Nu Mai Sta Pe Gaz Sare Pe Benzina

    De o perioada(in vara a expirat garantia) am probleme cu instalatia milano in sensul ca sare singura pe benzina iar cand incerc sa o bun din nou pe gaz nu merge, se aude un beep scurt dar tot pe benzina ramane, cateodata reusesc sa o pun pe gaz dar dupa 2-3 km sare din nou pe benzina. Am fost la un service au schimbat o piesa(mica din plastic negru) care se ocupa cu presiunea si parca merga mai bine dar asta doar pt vreo 10km dupa care din nou aceiasi problema, apoi au pus pe direct pe rand senzorii din fata de la motor si din spate de la butelie, tot aceiasi problema. Verdict final blocul electornic 550 ron...
    Aveti ceva sugestii ce as ma putea incerca, inainte de a cumpara computerul ala electronic ????
    Multumesc.

  • #2
    verifica filtrele gpl sa nu fie imbacsite de mizerie.de obicei asa se intampla cand sunt foarte murdare.

    Comment


    • #3
      si la mine tot asa facea in vara asta si am fost la mecanic si a zis ca e acel senzor de presiune dus si ca mil anuleaza si mia taiat firele la el si d atunci nu mai trece pe benzina singura. nu stiu daca a fost bine sa anuleze acel senzor. la mine variaza relantiul , marti am programare sa vad cemi spune despre aceasta instalatie milano.

      Comment


      • #4
        Eu nu inteleg de ce ati optat voi pentru Milano ? Cand cu 100 lei mai mult puteai tomasetto stag 200 si nu te durea capul. Ce mi-e 20 ce mi-e 21 de milioane ...
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #5
          @Samy: Si acum ce sa faca? Sa schimbe instalatia de GPL? Au deja instalatia Milano, au cerut doar niste sfaturi. Nu stiu daca ii ajuta cumva faptul ca "ii certi" ca nu si-au luat, din start, ceva mai bun.
          Last edited by alexgrasu; 26 October 2012, 11:06.
          sigpic

          Comment


          • #6
            pentru ca nu am monato eu.... asa am cumparato .....nici eu nu ma uitam la 100 lei. asta e acum

            Comment


            • #7
              Cand ai schimbat filtrele ultima data?
              Zona geografica dauneaza GRAV sanatatii!
              Pentru sanatatea dv., evitati sarea, zaharul si Romania!

              Comment


              • #8
                In primavara la ultima revizie(Cred).

                Comment


                • #9
                  vezi la releele care comanda trecerile pe gaz ori benzina , la mine nu facea un contact ca lumea si nu trecea in gaz deloc am fost in servis a scos toate mufele electrice curatat cu sprai si pa la revedere .
                  si apropo de filtre daca a fost gazu prost la doua plinuri daca ai noroc se fac de nu le mai cunosti .

                  Comment


                  • #10
                    Tirum76 are dreptate, ar trebui reverificate filtrele. Mai mult ca sigur ca s-au imbacsit din cauza gazului prost. Numai bine.
                    Zona geografica dauneaza GRAV sanatatii!
                    Pentru sanatatea dv., evitati sarea, zaharul si Romania!

                    Comment


                    • #11
                      daca nu sta nici la sarcina mica si a facut asta dintr-o data, sunt sanse mici sa fie din filtre. De obicei filtrele provoaca trecerea inapoi mai intai la sarcini mai mari. Daca exista presiune in rampa, ar putea fi senzorul de presiune sau firele pana la el, din pacate la Milano, uneori e defecta si ECU.
                      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                      Comment


                      • #12
                        Si eu am avut aceasta problema ... in Iarna lui 2010, si era de la GPL (calitate foarte proasta=RBC , sau am avut eu ghinionul ) la viteza de peste 50km/h sarea pe benzina (rezervorul era 3/4 cu GPL)
                        Am fost la Service si acolo a constatat ca GPL este de vina (la ralanti mergea bine), am chinuit masina pana s-a golit rezervoru sau mai era putin , am alimentat cu GPL de la alta statie Romp... si s-a terminat cu problema......

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ady0807 View Post
                          Si eu am avut aceasta problema ... in Iarna lui 2010, si era de la GPL (calitate foarte proasta=RBC , sau am avut eu ghinionul ) la viteza de peste 50km/h sarea pe benzina (rezervorul era 3/4 cu GPL)
                          Am fost la Service si acolo a constatat ca GPL este de vina (la ralanti mergea bine), am chinuit masina pana s-a golit rezervoru sau mai era putin , am alimentat cu GPL de la alta statie Romp... si s-a terminat cu problema......
                          Aviz amatorilor de gaz ieftin de la orice butelie din coltul strazii !

                          Comment


                          • #14
                            de cand am completat cu natigel simplu in borcan a inceput sa treaca pe gpl mai greu, e setata sa treaca la 35 grade si imi trece si la 70 grade si la 45....., am zis ca poate e din senzor si am incercat sal scot eu de acolo si am facut pe naiba sa rupt si mia ramas filetul in plaman, acum trebuie dat jos dat gaura cu burghiul si refacut filetul cu un tarod. imi puteti spune si mie cat ar costa acel senzor temperatura la milano ?

                            cu el rupt asa merge pe benzina ca si cand nu ar avea temperatura de trecere atinsa(nici nu o avea o pornii la rece si o lasai un minut), apoi taiai firele sil pusei in scurt si dau pe gpl din comutator cand vad ca creste apa la bord. ms

                            rezolvai azi cu acel senzor montat senzor in locul unui surub de la plaman, nu mai era nevoie de dat gaura.....
                            Last edited by ionutz b; 10 December 2012, 19:21. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              Daca aveti surpriza sa alimentati si sa nu aveti presiune in rezervor, si sa sara pe benzina in accelerare, o vulcanizare e solutia de moment...asta daca nu intra nimc la alta statie GPL...
                              Bagati 5-6bari in butelie
                              Intrebarea timpita ce face aerul...se comprima si va iesi la o bucata de vreme din butelie...
                              Asa o sa creati ceva presiune ce va permite consumarea a citiva l de GPL...
                              Asta se intimpla mai ales iarna din cauza compozitiei gresite...
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google