Buna ziua!
Saptamana trecuta am montat o instalatie GPL Landi Renzo pe un logan 1.6 16v la reprezentanta Dacia Tg-Jiu.
Totul a decurs f bine, am plecat multumit dupa probele efectuate cu ocazia montarii. Mentionez ca pentru probe am alimentat aprox 15 l GPL.
Am facut programarea pentru omologare la RAR pe 12 noiembrie (nu era disponibila o data mai apropiata). Dar in acest weekend am avut nevoie de masina pentru un drum la Timisoara. Sambata dimineata am facut plinul la GPL pentru prima data( nu aveam decat aprox 100km efectiati pe GPL) si am vazut ca presiunea la pompa de GPL era de aprox 11 bari. Cand s-a facut plinul s-a auzit un zgomot de la butelia de GPL (ca o baraitura, o refulare, nu stiu cum sa descriu). E normal?
Am plecat la drum si totul a fost in regula, masina functionand foarte bine pana in Timisoara. Prin oras circuland la un moment dat a inceput sa-mi bipaie indicatorul de GPL din interiorul masinii si a trecut pe alimentare benzina. Am incercat de 2-3 ori sa comut pe GPL apasand butonul dar fara rezultat. Am oprit intr-o parcare sa vad daca isi revine, ocazie cu care am ridicat si capota motorului. Aici am vazut ca in jurul electrovalvei din sistemul GPL montat erau urme de lichid GPL (am banuit eu), parca refulase si pe acolo gaz lichid. Am inchis capota si masina a functionat fara probleme pe GPL pana acasa la Gorj fara alte incidente.
Ma puteti lamurii si pe mine? Oricum vreau sa merg la revizia de 1000km inainte sa merg la omologare, dar vroiam sa stiu si parerea voastra.
Multumesc frumos.
Saptamana trecuta am montat o instalatie GPL Landi Renzo pe un logan 1.6 16v la reprezentanta Dacia Tg-Jiu.
Totul a decurs f bine, am plecat multumit dupa probele efectuate cu ocazia montarii. Mentionez ca pentru probe am alimentat aprox 15 l GPL.
Am facut programarea pentru omologare la RAR pe 12 noiembrie (nu era disponibila o data mai apropiata). Dar in acest weekend am avut nevoie de masina pentru un drum la Timisoara. Sambata dimineata am facut plinul la GPL pentru prima data( nu aveam decat aprox 100km efectiati pe GPL) si am vazut ca presiunea la pompa de GPL era de aprox 11 bari. Cand s-a facut plinul s-a auzit un zgomot de la butelia de GPL (ca o baraitura, o refulare, nu stiu cum sa descriu). E normal?
Am plecat la drum si totul a fost in regula, masina functionand foarte bine pana in Timisoara. Prin oras circuland la un moment dat a inceput sa-mi bipaie indicatorul de GPL din interiorul masinii si a trecut pe alimentare benzina. Am incercat de 2-3 ori sa comut pe GPL apasand butonul dar fara rezultat. Am oprit intr-o parcare sa vad daca isi revine, ocazie cu care am ridicat si capota motorului. Aici am vazut ca in jurul electrovalvei din sistemul GPL montat erau urme de lichid GPL (am banuit eu), parca refulase si pe acolo gaz lichid. Am inchis capota si masina a functionat fara probleme pe GPL pana acasa la Gorj fara alte incidente.
Ma puteti lamurii si pe mine? Oricum vreau sa merg la revizia de 1000km inainte sa merg la omologare, dar vroiam sa stiu si parerea voastra.
Multumesc frumos.
Comment