Probleme??? - GPL!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme??? - GPL!!!

    Buna ziua!
    Saptamana trecuta am montat o instalatie GPL Landi Renzo pe un logan 1.6 16v la reprezentanta Dacia Tg-Jiu.
    Totul a decurs f bine, am plecat multumit dupa probele efectuate cu ocazia montarii. Mentionez ca pentru probe am alimentat aprox 15 l GPL.
    Am facut programarea pentru omologare la RAR pe 12 noiembrie (nu era disponibila o data mai apropiata). Dar in acest weekend am avut nevoie de masina pentru un drum la Timisoara. Sambata dimineata am facut plinul la GPL pentru prima data( nu aveam decat aprox 100km efectiati pe GPL) si am vazut ca presiunea la pompa de GPL era de aprox 11 bari. Cand s-a facut plinul s-a auzit un zgomot de la butelia de GPL (ca o baraitura, o refulare, nu stiu cum sa descriu). E normal?
    Am plecat la drum si totul a fost in regula, masina functionand foarte bine pana in Timisoara. Prin oras circuland la un moment dat a inceput sa-mi bipaie indicatorul de GPL din interiorul masinii si a trecut pe alimentare benzina. Am incercat de 2-3 ori sa comut pe GPL apasand butonul dar fara rezultat. Am oprit intr-o parcare sa vad daca isi revine, ocazie cu care am ridicat si capota motorului. Aici am vazut ca in jurul electrovalvei din sistemul GPL montat erau urme de lichid GPL (am banuit eu), parca refulase si pe acolo gaz lichid. Am inchis capota si masina a functionat fara probleme pe GPL pana acasa la Gorj fara alte incidente.
    Ma puteti lamurii si pe mine? Oricum vreau sa merg la revizia de 1000km inainte sa merg la omologare, dar vroiam sa stiu si parerea voastra.
    Multumesc frumos.

  • #2
    Zgomotul la alimentare e normal...
    Urme de lichid GPL nu prea cred ca ai vazut...in contact cu aerul se evapora...cel mult daca scapa foarte mult, a prins "gheata" prin condensarea umezelii din aer pe o teava foarte rece...
    Asta nu e normal, mergi pe benzina si du-te la montator...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • #3
      O fi vazut pe mixer urmele solutiei cu care au dat sa verifice etanseitatea filtrului de gaz in stare lichida, un fel de sapuneala ca la tevile de gaz prin casa. Nu prea cred ca pierde pe acolo pentru ca ar mirosi excesiv de tare, si-ar fi dat seama imediat.
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #4
        el spune ca a deschis capota si a vazut ceva in jurul electrovalvei.

        nu cumva o fi vaporizatorul si a vazut urme de antigel ?

        Comment


        • #5
          As dori sa fac cateva precizari.
          1. Urmele sunt pe electrovalva si pe langa ea (m-am uitat pe schema si sunt sigur ca e electrovalva, nu vaporizator sau altceva).
          2. Urmele arata ca de la un lichid usor albicios.
          3. sunt sigur ca dupa montaj nu erau urmele alea acolo, totul era absolut curat.
          4. masina nu a dat alt rateu decat incidentul relatat mai sus, ba chiar pot spune ca a mers impecabil, abia astept sa vad si consumul pt ca n-am terminat butelia dupa drumul acesta.
          5. nici urma de miros de gaz.

          Am intrebat si la service si acelasi raspuns mi l-au dat si ei - spuma de sapun de verificare etanseitate. (sper sa ma insel eu si sa fie asa)
          M-am mai linistit, multumesc pentru raspunsuri.
          Inca o precizare legata de consum, am facut 597km (aprox 50 km fataiala prin oras) pe gaz (din care max 15-20k pe benzina -pornirile) si mai am ultimul led verde aprins si mai este si ledul rosu. Sunt foarte incantat de consum, dar nici n-am alergat masina. Am fost 4 persoane cu bagaje full la dus si 3 persoane fara bagaj la intors, dar am mers 90 km/h rar trecand de 100km/h si legal in localitati. Consumul pe BC este de 5,8 si din calculele mele cel de gaz trebuie sa fie tot pe acolo, va spun cand o sa termin butelia.
          Last edited by jcv; 5 November 2012, 13:12. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Dupa terminarea montarii instalatiei te-a trimis sa incarci butelia de 20-30 de lei pentru a-i face reglajul. Dupa ce te-ai intors la ei au pus laptopul pe instalatia de gaz si in timp ce-i facea calibrarea dadeau cu solutia respectiva pe filtrul de gpl stare lichida. Dupa terminarea calibrarii solutia respectiva s-a uscat ramanand albicios ca si cum era clabuc de sapun uscat. Asta s-a intamplat la mine si dupa cum ai descris banuiesc ca este si la tine.
            Cred in continuare ca daca pierdea pe acolo ai fi avut si alte simptome.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #7
              Ce ai zis tu acolo cu baraitul,asa face cand alimentezi si e full .Cat despre bipuit,cand nu mai e gaz,iti bipuie de 3 ori si trece pe benzina,acum nu stiu ce sa fie la tine

              Comment


              • #8
                si eu tot un landi renzo mi-am pus pe masina dar la vernesti
                la mine a fost asa:dupa montaj am alimentat cu 20 lei(cam 6 litri)pentru reglaje si am mers pana s-a terminat gazul moment in care a tiuit si a trecut in benzina
                m-am dus la pompa si am alimenta iar cand s-a umplut a inceput sa baraie(adevarul este ca baietii de la service mi-au spus ca multivalva are un sistem de siguranta si opreste alimentarea cu gaz undeva la 80 la suta din capaciatatea lui)
                mai dute totusi pana la cervice si vezi daca ai vre-o eroare pe gaz

                Comment


                • #9
                  Asa am patit si eu.Puteam sa am si rezervorul plin ca ea incepea sa ma anunte ca nu am gaz.Am fost de vreo 3 ori pana a rezolvat-o.
                  A zis ca e ceva legat de presiunea la care functioneaza, ca era setata jos ca nu stiu ce(oricum habar nu am).
                  O intrebare am si eu.Din tester poti sa influentezi cumva consumul?
                  Acum imi consuma mai mult a naibi.
                  sigpic
                  !

                  Comment


                  • #10
                    Am fost azi de dimineata la revizia de 1000 km. Totul este in regula, au mai dat inca o data cu spuma de sapun pentru verificare etanseitate, au verificat parametri pe tester. Referitor la ce am patit cu trecerea pe benzina mi-au spus ca probabil a prins un "gol de aer" (asa o fii???!!!).
                    Referitor la exactitatea indicatorului interior tin sa precizez ca m-am convins ca este pur orientativa. Dupa stingerea ultimului led verde am mai mers max 10 km si s-a terminat gazul. La prima alimentare am mers destul pe rosu (peste 50 km) si nu se terminase cand am facut plinul.
                    De consum sunt foarte multumit, dupa calculele mele mi-a consumat in jur de 6,8 pe gaz, deci se incadreaza in 10% in plus fata de benzina.
                    Last edited by jcv; 11 November 2012, 01:40.

                    Comment


                    • #11
                      Din cate stiu in buteliile de gpl nu are cum sa existe goluri de aer!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google