Va salut,
Am montat de curand pe Loganul meu o instalatie Landi Renzo cu rezervor 58 litri in locul rezervei. Pana acum sunt multumit de felul in care se comporta masina, trecerea pe gaz se face foarte repede fata de ceea ce ma asteptam (este setata sa intre la 40 grade C & 1600 rpm - stiti voi despre ce e vorba) si nu am avut absolut nicio problema, chiar ma intrebam cum se simte trecerea de pe benzina pe gaz si sunt multumit.
Am doua posibile probleme....
1. La prima umplere (17 litri) s-a terminat gazul (si a trecut pe benzina) fara sa se aprinda ledul rosu care sa indice ca s-a ajuns la ultimii litri... Dupa calculele mele, cand s-a terminat gazul ar fi trebuit sa ajunga la "rezerva", altfel consumul este cam mare...
2. Am alimentat cu 48 litri, am mers cat am mers, dupa vreo 100 km indicatorul de nivel a ramas la 3 leduri din 4. Asta ar insemna un consum de 12% in oras, cam "foarte" mult pentru ca in aceleasi conditii ar fi luat 8-8,5% benzina. Dupa o oprire scurta, a revenit la 4. Am mai facut vreo 30 km de atunci si nivelul scade la 3 leduri in mers, iar cand opresc si pun contactul urca la 4. Se mai intampla acest lucru la cineva? E normal?
Am montat de curand pe Loganul meu o instalatie Landi Renzo cu rezervor 58 litri in locul rezervei. Pana acum sunt multumit de felul in care se comporta masina, trecerea pe gaz se face foarte repede fata de ceea ce ma asteptam (este setata sa intre la 40 grade C & 1600 rpm - stiti voi despre ce e vorba) si nu am avut absolut nicio problema, chiar ma intrebam cum se simte trecerea de pe benzina pe gaz si sunt multumit.
Am doua posibile probleme....
1. La prima umplere (17 litri) s-a terminat gazul (si a trecut pe benzina) fara sa se aprinda ledul rosu care sa indice ca s-a ajuns la ultimii litri... Dupa calculele mele, cand s-a terminat gazul ar fi trebuit sa ajunga la "rezerva", altfel consumul este cam mare...
2. Am alimentat cu 48 litri, am mers cat am mers, dupa vreo 100 km indicatorul de nivel a ramas la 3 leduri din 4. Asta ar insemna un consum de 12% in oras, cam "foarte" mult pentru ca in aceleasi conditii ar fi luat 8-8,5% benzina. Dupa o oprire scurta, a revenit la 4. Am mai facut vreo 30 km de atunci si nivelul scade la 3 leduri in mers, iar cand opresc si pun contactul urca la 4. Se mai intampla acest lucru la cineva? E normal?
Comment