Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cata89:
    -in primul rand verifica/schimba filtrele...
    -curata injectoarele GPL
    -daca masina are peste 100.000km sau dupa cum spui ai fost gasca si ai tinut-o mult timp cu 1-2l in rezervor, s-a dus supapa regulatoare presiune...e pe corpul pompei...
    Daca afli cum se schimba tipa si la mine...
    Pana acum ori se infunda ori schimbi corpul pompei cu tot cu plastic...
    Daca schimbi numai motorasul nu ai rezolvat problema...
    - nu-ti zic de aprindere ca deja cred ca te-ai gandit la bujii/fise...
    Toate de mai sus, daca pina acum masina a mers ok si acum prost...fara sa umbli la ea...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • Poate cineva sa-mi dea schema de la butonul de gpl din masina? Vreau sa pun o piuitoare cand este comutat numai pe modul de mers pe benzina.
      Uneori instalatia imi porneste doar pe modul de lucru pe benzina fara a putea mai comuta pe gpl.

      Comment


      • Salutare!
        Am pus si eu o instalatie Landi Renzo, dar la solenza. Banuiesc ca diferentele nu sunt majore, din cauza asta imi permit sa scriu aici...
        A mers destul de bine circa 3000 km si acum a luat-o razna, in sensul ca absolut aleatoriu incepe sa tiuie puternic comutatorul electronic, dispare afisajul cantitatii de gaz si se aprind si raman aprinse atat ledul de gaz(verde), cat si cel de benzina(galben), ca si cum ar functiona pe si pe benzina si pe gpl in acelasi timp. In tot acest timp motorul merge perfect, dar nu stiu cu ce...
        Am dus-o la diagnoza la firma unde a fost montata in Rm. Valcea, dar acolo nu a dat aceasta eroare, si nici nu a gasit tipul vreo eroare memorata.
        Ce poate sa fie?

        Comment


        • salutare
          masina nu are cum sa mearga si pe gaz si pe benzima
          tiuitul inseamna ca instalatia de gaz a luat o eroare
          dupa ce ti-ai pus gazul ai facut vre-o interventie asupra masinii adica ai fost cu ea la vre-un mecanic pentru o interventie?

          @RACINGCODE
          nici eu nu simt vre-o diferenta intre benzina si gaz
          Last edited by cosmin1978; 3 September 2013, 09:37. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Instalatia este noua, cu garantie 24 luni. Am fost cu ea la service, dar nu a dat eroarea acolo si mecanicul a zis ca daca nu ii da eroarea pe loc nu poate remedia defectul, fiindca nu ramane memorat. Nu a facut nimeni neautorizat vreo interventie la instalatie.

            Comment


            • Landi stocheaza toate erorile spre deosebire de Tomasetto ce le memoreaza pe cele critice de ex...cel putin asa stiu...
              S-ar putea sa ai o problema cu tensiunea de alimentare...verifica bateria, firele de alimentare ECU GPL...
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • salutare
                in cartea de garantie am vazut ca sunt trecute toate atelierele de gpl din tara care sunt autorizati pentru acet tip de instalatie de gaz
                daca baietii care ti-au montat gazul nu au reusit sa iti resolve problema de ce nu incerti si alt atelier care este pe langa tine?
                parca ziceai ca instalatia este in garantie nu?

                Comment


                • La acest model de instalatie ti se pune la dispozitie softul de reglaj si cablul de comunicare?
                  Exista si posibilitatea reglarii avansului, pentru ca se stie clar ca GPL-ul este mai putin detonant decat benzina si putin avans daca amestecul este corect setat nu strica, dimpotriva ajuta foarte mult la obtinrea unui randamanet corect?
                  Inteleg ca o masuratoare corecta stiintifica nu s-a facut e totul bazat pe ce simte fiecare. Eu cred ca e bine de vazut exact cum se pune problema, de verificat valorile de cuplu si putere dar mai ales buna functionare, iar daca este cazul sa se poata ajusta softul de gaz astfel incat sa se obtina rezultatele dorite. Noi am facut asta dar la alte marci decat Dacia pana acum.
                  Last edited by RACINGCODE; 4 September 2013, 08:23.

                  Comment


                  • Numai laTomasetto ai la dispozitie pe site soft moca.
                    In rest cum te descurci...
                    Interfata gasesti pe net...la unele...
                    Cei care isi monteza GPL vor tunat consumul in primul rand nu performantele...era cineva pe aici care cauta chipuire si GPL in acelasi timp
                    Omul de rand nu-si da seama de diferente benzina-GPL daca instalatia e reglata bine.
                    Iar ca performante extra putin probabil la aspirate.
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • Tomasetto din pacate nu are si modul pentru avans.
                      99% din masinile cu GPL pe care le-am testat au amestecul facut total aiurea, dupa ureche, nu e chiar asa ca urmareste GPL injectia de benzina... in anumite sarcini apar diferente mari si setarea trebuie facuta macar cu o monitorizare de AFR profesionala.
                      Un amsetec foarte sarac nu este in regula chiar daca la o utilzare normala aduce o economie de carburant, in sarcina mare poate fi periculos, chiar daca detonatiile apar greu temperatura este un mare dusman al pistoanelor.

                      Da la aspirat diferentele nu pot fi mari dar macar sa nu se piarda.
                      Acum pot sa va expun grafice comparative pentru stock si modificat benzina VS GPL. Masina este Volvo turbo.
                      Attached Files
                      Last edited by RACINGCODE; 4 September 2013, 18:57.

                      Comment


                      • Nu pot sa spun 100% pt alte instalatii dar ISA2 (Tomasetto) reglata dupa carte fara altele gen interfata masina, se inscrie in +-10% in aproape toate regimurile...
                        Ca deviaza in +-15-20 pt citeva momente adica 10-15 inregistrari din 3-4000 deja santem carcotasi...eu am fost
                        Cat despre detonatii...am urmarit si chestia asta ...cel putin senzorul de pe a mea nu inregistra nimic...si tigaia mea AVU 1.6l are un soft destul de pretentios nu ca la Logan unde abaterile permise sant imense...
                        Revenind la Logan, daca in regim de taxi, intretinere si reparatii de kkt, jdemii de soferi pe aceeasi masina, reglaj sumar, filtre schimbate cand da domnu', motorul duce fara probleme majore 4-500.000km cu un consum decent, atunci la o utilizare normala tre sa schimbi de 2-3 ori caroseria in vreo 30-40ani si motorul nu pica...
                        Revenind la reglaje GPL, majoritatea instalatiilor dupa autocalibrare "aproximeaza" ~decent mersul pe benzina...iar daca sonda lambda nu are mult de corectat...
                        Ca se pierd citiva "cai frumosi" cui ii pasa atata timp cat banii ies mai greu din buzunar ?
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • O abordare profesionista cred ca ar aduce benficii si mai mari, chestia cu: "lasa ca merge si asa" nu prea e in regula.
                          Am vazut ca acum nu doar taximetrele utilizeaza asta, deja se trece pe masini serioase, unele exploatate la limita.
                          Producatorul de instalatii ofera posibilitatea unor reglaje cat de cat decente si nu degeaba o fac, insa din pacate la noi se monteaza si se autocalibreaza, ceea ce nu e perfect nici pe departe. Autocalibrarea e zona de unde incepi sa faci reglajul fin sa obtii o functionare corecta.
                          Pana acum nici o masina testata de noi nu avea un amestec reglat corect, in unele cazuri fiind chiar periculos.
                          Daca tot exista alternativa asta mai ieftina relativ la indemna sa beneficiem de ea asa cum trebuie.
                          Last edited by RACINGCODE; 4 September 2013, 20:30.

                          Comment


                          • ce pot eu sa va spun este ca atunci cand mi-am montat gazul(un landi la vernesti) baietii dupa ce au facut autocalibrarea -cred ca asta au facut deoarece au stat cu calculatorul langa masina cateva minute- baiatul care se ocupa de reglaje a plecat cu masina si cu calculatorul la drum si doar dupa aceea mi-au dat masina
                            deci cred(sau asa vreau eu sa cred) ca pe langa autocalibrare au mai facut si alte reglaje

                            Comment


                            • Cu siguranta asa trebuie sa fie insa daca nu ai vazut sonde suplimentare reglajul este facut ca sa merga fara sincope, dupa ureche. Simtul e important si experienta lafel dar nu pot inlocuii sculele specifice acestor activitati.
                              Eu sunt pentru GPL, dar si aici e cazul sa fim serviti corect si profesional.
                              Avantajul este ca GPL nu detoneaza sau o face foarte greu mai bine spus, insa amestecul sarac poate aduce temperatura foarte ridicata functionand periculos. Un amestec care nu e optim nu ofera nici valorile corecte de putere si nici consumul cel mai mic.
                              Daca tot e sa o facem macar sa o facem calumea.

                              Comment


                              • din cate imi amintesc eu se mai legase si la mufa masinii cu nu stiu ce dispozitiv

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google