Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu stau si ma intreb la cine s-a dus in Pitesti. Din descrierea lui, presupun ca masina porneste pe benzina (deci are benzina) apoi trece pe gpl, dar nu comuta inapoi pe benzina cand se termina gazul ( nu s-a vaitat ca a impins-o pana la statia gpl), deci pe benzina merge daca o comuta el manual.
    Ce ma minuneaza e cum dracu sa vina fara gaz ca sa faca proba, cred ca au facut pe prostii fiindca nu aveau chef. Ce mare chestie, inchizi robinetul pe rezervor sau strangulezi furtunul la injectoare.
    Ca pasi de urmat ar trebui verificata presiunea afisata, apoi pragul de presiune minima pentru comutare, sa nu fie prea mic. Dar deja am pierdut mai mult timp sa scriu aici decat ar fi durat verificarea, iar el e din
    Pitesti, deci prefer sa nu mai dau cu presupusul daca e din zona.
    Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

    Comment


    • Cei de la vocea clientului m-au trimis la amat. Domnii de acolo au fost foarte de treaba, politicosi dar nu si pe subiect. Datele de la calculatorul de gaz le citeau prin mufa de la calculatorul de benzina, de la mufa din torpedou. Acesta ii furniza foarte putine informatii despre gpl, de genul (activat, dezactiva, nici-o eroare).

      Referitor la problema masinii, am sa rescriu ce se intampla.

      Masina merge pe gaz perfect, indica nivelul de gaz corect, trece automat de pe benzina pe gaz atunci cand motorul este pornit (cam la 30 de secunde) si ciudat, cand sunt afara 5 grade tot la 30secunde trece dar merge motorul normal.

      Problema apare atunci cand ramane fara gaz in butelie. La nivelul de gaz arata ca este pe rosu si atat. Motorul se opreste subit iar daca comut manual pe benzina, o ia din loc. La masina veche imi piuie de cateva ori si trece automat pe benzina.

      Masina mai are cateva inconveniente:

      Cand o pornesc la cald pe benzina, uneori se opreste motorul imediat sau cand vreau sa plec dupa loc se opreste motorul. In fine aceste probleme nu apar pe gaz si eu oricum nu merg pe benzina.

      Pe autostrada cu 110hm/h, doua persoane, fara ac consuma cam 8% fata de 6.5% cat este specificat de uzina. Cu masina veche am consum mai mic, cam de 7.5 si motor de 1.4mpi, tomaseto.

      Comment


      • buna zoia
        sunt posesorul unei masini logan pe GPL din 2008 si vreau sa va enumar urmatoarele avantaje.
        Nu am avut niciodata probleme cu instalatia , ba chiar a mers detul de bine, va recomand la recomandarea celor de la Landi renzo sa incarcati doar de la o singura statie gpl daca puteti de preferat Crimbogaz actualmente Rompertrol.
        O zi frumoasa.

        Salut!
        legat de problemele tale de GL cu consumul este normal. Producatorul de instalatie GPL care monteaza la uzina spuna ca la o utilizare a instalatiei de gaz consumul este cu 2L peste cel de benzina , deci asta intra si Ac-ul.
        Problema care o ai cu opritul motorului la pornire sfatul meu este sa te uiti la motorasu de la filtrul de aer sau cum se numeste el: motoras pas cu pas adica motor deschidere clapeta. acolo este problema. se poate oprima masina si in mers sau si stand e loc cand o pornesti.
        Cei de la service legat de problema ta cu instalatia nu sunt specialisti credeme ca mie imi scapau gazele din sintalatie si nu stiau ce sa faca. pana i-am pus sa-mi schimbe o piesa la instalatie. daca o mai ai in garantie sa te uiti la nivelul de antigel si daca este la minim sunt T-urile de plastic care pierd pe intalatia de racire a GPL-ului. trebuiesc inlocuite cu T-uri de bronz. pentru mai multe detalii astept raspunsuri.
        O zi frumoasa.
        Last edited by kheops03; 11 November 2013, 09:24. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Ai uitat sa spui ca trebuie sa caute statiile in care exista reclama la lr. Alelalte nu "e" bune chiar daca "e" foste Crimbo. Daca spuneai ca dau filtrele gratuite daca alimentezi de la ei aveai 10 pentru reclama. Vineri am avut 2 taximetristi din C-lung care alimentau doar la "recomandare" si deja au mai platit jumatate din instalatie cu reparatiile, in ciuda reviziilor gratuite. Acum au inteles de ce revizia gratuita se facea dupa perdea la propriu.
          Un alt rahat ar fi faza cu ce de la lr. Chiar de acolo sunt? Cum arata? Cine ti-a zis? Daca ti se spune trebuie sa crezi? Au existat teroristi la marea revolutie din 89?
          Ti se spune des ca esti prea credul? Ia probeaza ce consum ai de la Bulrom spre exemplu.
          Last edited by alexys; 11 November 2013, 10:56.
          Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

          Comment


          • Originally posted by kheops03 View Post
            buna zoia
            sunt posesorul unei masini logan pe GPL din 2008 si vreau sa va enumar urmatoarele avantaje.
            Nu am avut niciodata probleme cu instalatia , ba chiar a mers detul de bine, va recomand la recomandarea celor de la Landi renzo sa incarcati doar de la o singura statie gpl daca puteti de preferat Crimbogaz actualmente Rompertrol.
            O zi frumoasa.
            Apropo de GPL-ul foarte bun de la CrimboGas.....Din fericire pentru mine ,evident, stiu procesul tehnologic si cat de bun era gpl lor . In urma cu vre-o 5-7 ani CrimboGas (DL.Borcea)fabrica Gpl pe la Bucuresti, Caracal si Draganesti-olt....
            O proba de esantion GPL fabricata de noi se trimitea la analiza la Petromidia-Navodari si alta fabricam noi prin bazinele din curte ! Numai gpl nu era !

            Vara nu exista diferenta intre GPL-ul auto si gasul pentru buteliile pt uz casnic !
            Iarna fabricam gpl in functie de temperaturile de afara si unde anume pleca trasportul respectiv. Aveam bazine separate pentru zonele de munte cu temperaturi mai scazute si bazine pentru zonele de campie cu temperaturi mai ridicate....In plus atunci cand filtrele de la bazinele de depozitare GPL se infundau cu impuritati si trebuiau schimbate eram pusi sa le scoatem ...astfel toate impuritatile treceau direct in cisternele auto de transport si de acolo ajungeau in bazinele de alimentare GPL din statile de vanzare si-n rezervoarele masinilor cumparatorilor !

            Asa ca lasa-ma cu GPL bun de la CrimboGas ! Daca vrei iti zic si metoda simpla prin care fiecare din noi suntem furati la alimentarea cu GPL din statii ! Cu mici exceptii in general toate statiile GPL fura din buzunarul nostru cel putin 2000-5000 lei (vechi) pe litru/gpl .

            Majoritatea dintre noi stim ca practic la nici o alimentare nu putem stii cu exactitate cat consuma masina si uneori sunt diferente enorme intre km parcursi cu acelasi plin de GPL alimentat de la aceiasi statie....

            Acest lucru se datoreaza in primul rand calitati GPL si furtului de la alimetare !

            In general statiile de alimentare GPL care au o presiune in bazinul de vanzare mai mare sau egala cu 6 atm fura cu siguranta !
            "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

            Comment


            • Originally posted by adonis33 View Post

              Asa ca lasa-ma cu GPL bun de la CrimboGas ! Daca vrei iti zic si metoda simpla prin care fiecare din noi suntem furati la alimentarea cu GPL din statii ! Cu mici exceptii in general toate statiile GPL fura din buzunarul nostru cel putin 2000-5000 lei (vechi) pe litru/gpl .
              Aici ai dreptate... am alimentat de la bulgari de vreo doua ori si de la greci de vreo 3-4 ori, mers pana se golea rezervorul si au intrat fix 47.5L cu diferente de maxim 100gr.
              La noi nici o data nu am alimentat mai putin de 48L... o data au intrat si 52l in rezervor de 54l, noroc ca l-am tras de maneca pe nenea de la pompa.
              A.. si inca ceva, la greci cel putin, in momentul in care incepea sa piuie si trecea in benzina puteai sa o pici cu ceara ca nu mai trecea in gaz, rezervorul era uscat. Am ramas intr-o seara fara gaz si mi-a fost lene sa ma duc sa alimentez, a doua zii dimineata am vrut sa o mai pacalesc sa o trec in gaz si nu a vrut sub nici o forma, asta apropo de calitatea gazului.

              Comment


              • Pt orice problema la instalatiile de gaz mergeti la Prosperanta pe Tache Ionescu

                Comment


                • Spune si orasul si spune si la cine sa nu se duca, stii clientii sunt zapaciti de la ei ajung mai mereu la mine, vreau si eu sa repar doar ce am montat eu, sa mai am si eu un minutel liber.
                  Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                  Comment


                  • Buna ziua ,mi-am montat o instalatie landi Renzo acum 1 an si citeva luni si am cu ea ~22.000 km.In principiu multumit.Am un cablu adaptor serial - USB pe care l-am probat intr-o alta aplicatie unde a functionat OK.Mi-am instalat softul PlusMax 2010 la care am primit licenta de la italieni pe doua laptopuri .Unul are Vista iar celalalt XP.Am instalat driverele ,in Device Manager i-mi recunoaste cablul dar nu pot sa ma conectez la masina.In partea dreapta jos i-mi apare cu rosu conecting - Ko care se repeta indiferent cum am pus cele 3 fire (masa ,Rx ,Tx).Va rog ajutati-ma cu sfaturi ,ce pot sa mai fac.

                    Comment


                    • fotografie de tipuri de autocolante gpl unitate de control ?

                      Comment


                      • pana acum bulrom pare bun

                        Comment


                        • Mai bun decat Lukoil?Am si eu o statie Bulrom,dar e la marginea orasului.Lukoil e in cartierul meu.
                          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                          Comment


                          • la bulrom e presiunea mai mica la pompa baga mai incet

                            Comment


                            • Originally posted by Tica_8422 View Post
                              Buna ziua ,mi-am montat o instalatie landi Renzo acum 1 an si citeva luni si am cu ea ~22.000 km.In principiu multumit.Am un cablu adaptor serial - USB pe care l-am probat intr-o alta aplicatie unde a functionat OK.Mi-am instalat softul PlusMax 2010 la care am primit licenta de la italieni pe doua laptopuri .Unul are Vista iar celalalt XP.Am instalat driverele ,in Device Manager i-mi recunoaste cablul dar nu pot sa ma conectez la masina.In partea dreapta jos i-mi apare cu rosu conecting - Ko care se repeta indiferent cum am pus cele 3 fire (masa ,Rx ,Tx).Va rog ajutati-ma cu sfaturi ,ce pot sa mai fac.
                              Vorba lui eastcowboy,pune o poza cu ce scrie pe ecu gpl.De curiozitate,cand ai primit licenta de la italieni?

                              Comment


                              • tu must nu după Italia pentru o licență

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google