If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Colega, ce-ar fi să mergi tu, cum s-a sugerat deja, pe topic de Stag? Acolo puteți, posesorii, scrie ce bijuterie de aragaz aveți, cu consum sub cel de benzină... cum s-a mai scris.
Cât despre publicitate, intră pe topicul de "recomandare instalație GPL" și vezi corul lăudătorilor Tomasetto în toată splendoarea lui.
N-am laudat-o niciodata ca e cine stie ce bijuterie, cat timp functioneaza bine isi face singura reclama... aragaze-s toate inclusiv a dumneata, cu tot cu LR si cu extra adaugarile aduse. Nu e nici tomasetto miezul dar cu siguranta nu e atata reclama obsesiva. In fond nu ma intereseaza ce instalatie e, atat timp cat reviziile se pot face usor si cu un cost omenesc, masina consuma decent, ca d-aia mi-am pus gpl sa merg ieftin, si cand ii vine vremea reparatiilor costul pieselor sa nu fie cat o alta instalatie ca atunci nu mai e nicio economie.
Ah si bine ca mi-ai adus aminte de consum, voi posta niste consumuri dinalea mai mici ca pe benzina cum spui. CASA ma laud si io cu aragazu!
Kia mea e cea mai tare fata de Dacia 1300. Pana mi-am luat Zafira, are AC, ABS, ESP, wow ...cel mai tare din parcare. Pana dadui cu spatele cu un A6 pe intuneric si cu farurile stinse, Audi parking system!- o sa comand un logan cu Audi parking system, poate au, dar oare ce pret o avea?
. Dar ai dracu daca ti-ar da si tie un PM sa-ti ceara adresa ca-i lauzi si sa-ti faca o revizie gratuita. moog, vezi ca esti in vizor pe lista de bonusari, am uitat sa-ti spun, cand inca mai existau relatii, am fost intrebat cine esti, nu stiu daca te-au gasit.
Deci laudati, link la importator si cereti de-o revizie, sau poate se tine cont la o reparatie.
Tema pentru viitor: Exista si alt l.r. decat Omegas montat intre 2003 2007, mai fiabil, mai alb si mai stralucitor si are atribut de genul plus, superplus, maxim, evolution, the only one, xp, supereco.
Atunci o sa ma las de montat gpl. Pana si Milano au stiut sa evolueze.
Eu recunosc cel putin ca am ceva cu reclama ascunsa, de cand i-am observat misunand pe aici. Poate ca sunt si alti importatori pe aici dar probabil sunt mult mai inteligenti de mi-au scapat cu vederea, astept indicii...
Am Logan 1.4 GPL cu instalatie Landi Renzo din fabrica.
Masina este din 2008 si acum are 92 000 de kilometri.
Nu am avut nici o problema cu instalatia GPL in acesti 6 ani.
Am reglat o singura data tachetii la 60 000 de km.
Nu am facut nici o revizie la instalatia GPL, nici o recalibrare sau alte operatii, am schimbat doar filtrele de GPL la aproximativ fiecare 20 000 de km.
Parerea mea este ca instalatia Landi Renzo este fiabila deoarece nu a avut nevoie de nici o reparatie sau recalibrare timp de aproape 100 000 de kilometri.
Pina astazi, ma rog pina aseara,(astazi i-am dat importanta) nu am avut nici o problema cu instalatia Landi Renzo montata din fabrica. Ieri seara imi piuie instalatia semnalul ca nu mai are gaz. Nefiind in oras am mers cam 15Km pe benzina. Cind am revenit in oras am alimentat cu gaz-nu am facut plinul, considerind bipul de la instalatie ca fiind real. Astazi, am mers in oras cam 5Km, ieri cam 3Km-dupa alimentare. Astazi din nou a bipuit instalatia canu ami are gaz. Am porit motorul, am lasat-o cam 2 minute dupa care am pornit din nou. In timpul mersului, in loc sa treaca pe gaz a mai aparut un alt bip parca mai lung. Am oprit din nou motorul aproximativ 2 minute dupa care nu a mai vrut sa treaca nici manual nici automat pe gaz. Vazind asa, ca desteptul, am mai alimentat astazi cu gaz inca 15 litri, dupa care aceeasi situatie.
Va rog, deci sa ma ajutati daca a mai intalnit cineva aceasta situatie si cum se poate remedia.
Masina mea este cu gpl din fabrica si am aproximativ 117000km.Am reglat de doua ori tachetii,in rest nicio problema.Revizia o fac la 15000km.O nemultumire ar fi al indicatorul gpl care nu indica bine gazul din butelie,atunci cand este jumatate rezervorul se aprinde ledul rosu si ramane aprins pana se termina gazul.Nu am o firma anume la care alimentez.
Acum trebuie sa recunosc, se poate ca inginerii sa mai faca si greseli, sunt si ei oameni. Probabil la unele nu vor pica injectoarele fix la 101 000 km cum au fost proiectate. Important e sa nu pice in garantie. Ia o harta la 0 km si una la 75 000 km, o sa caut si la 100 000km... Te asigur ca valorile corecte din harta aia, nu bat pasul pe loc. Record de viteza la o persoana usor de gasit, povesteste el pe net cum pana la urma i s-a schimbat masina, probleme majore la numai 5000 km e din Valcea, il poti gasi usor...
Si ce ar trebui sa fac eu? Probabil sa oblig fiecare client care are o problema cu l.r. sa intre mai intai pe aici si sa se planga.
Dar se poate presupune ca mi se rupe de cat de ridicat e in slavi un sistem gpl. Chiar daca e declarata no.1 , tot asa se strica si tot aceiasi sursa de venit ramane. Ceea ce trebuie sa ma bucure, cu cati mai multi utilizatori mandri de spuma spumelor, cu atat mai multi posibili clienti. Destul de multi de aici, dar sunt normali si nu se plang.
Cat despre posturile neintelese, in traducere libera, la l.r. oem, gazul intra din ce in ce mai usor in motor, pana cand o sa ii stea in gat. Nu se pune problema daca se intampla asta, e doar o chestiune de timp. Dar bineinteles, mandrul posesor o sa fie mandru ca are in ce baga banii si uite asa sunt si eu multumit si importatorii si fabricantii. Banul e facut sa circule iar l.r. pune banii in circulatie. Cum se zice in italiana traiasca l.r.?
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
@alexys
Cele doua tabele din imagine imi sunt tare cunoscute, cam la fel a trebui sa-i setez si eu valorile pe la 90.000km. Masina pornea si se oprea imediat. Pornirea fiind pe benzina credeam ca nu are legatura cu gpl-ul. Degeaba i-am curatat eu senzorul de pe volanda, i-am inlocuit bobinele, i-am umblat prin rezervorul de benzina si i-am schimbat de doua ori motorasul pas cu pas; pana nu i-am setat valorile din harta de injectie gpl nu s-a rezolvat problema.
Acum am 104.000km, iar cand e rece si in sarcina (plec de pe loc) tacane foarte tare (un injector cred), in rest totul merge bine. Instalatia este LR 2008 din fabrica (LSE 98). Pana acum i-am schimbat doar filtrele, stiu ca trebuia sa-i fac si revizia la vaporizator. Am gasit kitul de revizie pe net la 130ron.
Aveti idee cat de complicat este? Ma gandeam sa nu ma mai duc in service pentru cateva garnituri si o membrana...
O revizie vaporizator este ~200-250RON...
Mai cumperi vreo 2 sprayuri de curatare, eventual strici scaunele de etansare, vine si Murphy si iti pune o garnitura aiurea si pierde GPL, mai dai jos de vreo 2 ori, completezi de x ori cu antigel si vezi ce iese...
Daca esti masochist , distractie placuta...
Ai numai 14 pagini de citit...asta apropo de injectorul care tacane... el tipa la tine... "e timpul de o schimbare"
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Ok, am inteles, ma duc in service. Sa se murdareasa ei pe maini.
Am citit cele 14 pagini, dar ca tot romanul... pana nu raman cu volanul in mana si cu fundul pe asfalt, nu schimb nimic.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment