la landi renzo oem pe logan nu s-a montat omegas cu reductor li02?
Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo
Collapse
X
-
Originally posted by tiptil View Postla landi renzo oem pe logan nu s-a montat omegas cu reductor li02?
Legile lui Murphy invocate mai sus functioneaza
Uite ca e bine si sa intrebi pe forum inainte sa arunci banii. Merci frumos.
Oricum luasem hotararea sa merg in service, deci era problema lor daca greseau.
Comment
-
Hai, curaj ca-ti mai ramanea membrana mare ).
Da' nu cer mult aia pe kitul ala de carburatie, in banii astia daca le fac si un reglaj pe analizor, si le mai ramane si de un suc, ma intreaba daca e mai ieftin sa-l curete ca au vazut ei ca se poate in alte parti.Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
Daca e intr-adevar G24 la sfarsit, trebuie softul PLUS simplu, eventual cel pentru dacia, cu configuratia potrivita. Atentie la firmware, poate fi schimbat, dar nu exista pentru reprogramare.Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
Refulare gpl in zona reductorului.LOGAN 1.6 MPI GPL LANDI RENZO-2008 -Probleme pe partea de gpl.Salut! Am ajuns si eu aici nu din bunavointa ci din nevoia ca poate primesc un sfat, o idee care sa ma ajute...In timpul mersului am auzit o suieratura aproape ca un fluierat in compartimentul motor si instant mi s-a oprit motorul, dupa care miros de gaz. Mi-am dat seama ca ar fi o scapare de gaz. Ridic capota dau drumul la motor si nimic.Dupa ce o iau din loc si comuta pe gaz inca o data aceeasi problema.. Opresc alimentarea pe gaz si ulterior inca 2 incercari cu un prieten la pedala de gaz identific ca reductorul(vaporizatorul) la comutarea pe gpl refuleaza o cantitate mare de gaz cu oprirea instantanee al motorului, ce parea sa fie eliminat intre capacul si corpul vaporizatorului la care am interpretat ca ar fi o garnitura dusa.Am comandat un kit de intretinere i-am facut schimbul de garnituri menbrana etc.Surprinzator de slabe au fost suruburile ce tineau capacul si m-am gindit ca poate asta ar fi fost cauza asa ca cu simt dupa schimbarea garniturilor am strins mai bine suruburile.Pina acum niciodata nu am avut probleme instalatia fiind montata de fabrica si am 72000 km. La proba surpriza nasoala... O suieratura mult mai puternica cu o pierdere mare de gaz cu un efect asemanator ca inainte de schimb dar mai prelung. Pina si contactul imediat l-am dat jos dar tot a durat pina s-a oprit. Totul se albise si inghetase in jur. Am inteles ca probabil am o suprapresiune in vaporizator si ar fi un sistem de siguranta aceasta refulind gazul si electrovalva inchizind gazul. Am cautat sa ma documentez dar am ajuns ca pestele pe uscat sa gasesc o problema similara dar nu am gasit nimic. Stie cineva care ar putea fi problema? Va multumesc pentru raspunsurile prompte si la obiect!Ideea este sa nu ma trimiteti la service... Ma aflu in strainatate pe un teren unde nu vorbesc limba si nu sint acasa...Sper sa gasim rezolvarea impreuna...
Comment
-
Acum in momentul in care cupleaza pe gaz se si intimpla nenorocirea.La schimbarea kitului l-am incercat in parcare pe loc cu motorul preincalzit si dupa aceea pornit doar comutatorul, doua sprituri la gaz si gata.A si trebuit sa dau jos contactul de teama sa nu dea vreo scinteie.La injectoare nu am verificat nimic.Prima data cind s-a intimplat era intr-o dimineata dupa citi-va km de mers pe gaz.Mentionez ca niciodata nu mi-a facut necazuri, nu am simtit o pierdere al puterii care cred ca se intimpla daca era vreo problema la injectoare. Masina marea parte a functionat pe gaz in afara pornirilor la rece si ocazional 5- 10 minute inainte de a ajunge la cite o destinatie ma refer la drumuri mai lungi de 50-100km in timpul zilei.La motor cind inca este rece si nu risc sa comute pe gaz daca pornesc partea de gaz dar inca nu functioneaza doar pe benzina se aude cum lucreaza injectoarele sau tachetii.Se aude destul de tare dar de cind stiu se si auzeau
Cum as putea totusi verifica injectoarele? Ar putea oare fi o problema electrica? De infundat asa dintr-o data filtrul de stare gazoasa sau jnjectoare ar fi posibil fara nici un semn inainte?Era o placere sa ascult in relanti motorul , nu tusea ,nu stranuta avea un sunet frumos si constant fara zvicniri sau trepidatiiLast edited by nabro03; 9 June 2014, 23:24.
Comment
-
Nu este nimeni care a patit la fel sau are idee ce se intimpla?
Am facut verificarile de rigoare. Injectoare curate. Dupa remontarea injectoarelor s-a auzit intens cum lucreaza, dupa ce le-am degresat parca erau mai zgomotoase. Am oprit motorul asteptind pe cineva sa ma ajute sa stea la pedala de gaz si la cheia de contact in caz ca e bai sa intrerupa contactul. Cind pornesc motorul surpriza-nu mai aud tacanitul injectoarelor.Concluzia finala si cauza suprapresiunii pe instalatie este cauzat de lipsa de curent pe injectoare acestea raminind inchise. Am verificat toate sigurantele si nu i-am dat de cap. Posibil sa fie problema cu calculatorul Ecu si sa nu mai trimita tensiune la injectoare?
Am facut verificarile de rigoare. Injectoare curate. Dupa remontarea injectoarelor s-a auzit intens cum lucreaza, dupa ce le-am degresat parca erau mai zgomotoase. Am oprit motorul asteptind pe cineva sa ma ajute sa stea la pedala de gaz si la cheia de contact in caz ca e bai sa intrerupa contactul. Cind pornesc motorul surpriza-nu mai aud tacanitul injectoarelor.Concluzia finala si cauza suprapresiunii pe instalatie este cauzat de lipsa de curent pe injectoare acestea raminind inchise. Am verificat toate sigurantele si nu i-am dat de cap. Posibil sa fie problema cu calculatorul Ecu si sa nu mai trimita tensiune la injectoare?
Comment
-
Dupa alte observatii ... cind pornesc motorul la rece intodeauna se aude tacanitul injectoarelor, doar cind se incalzeste motorul si pornesc instalatia de gpl nu se mai aud, asa ca nici nu mai stiu ce sa zic daca ulterior nu mai primesc tensiune sau este altceva...
Comment
Comment