Salut , eu folosesc aceasta instalatie de ceva vreme si pot spune ca daca pui un gaz de bun simt ..nu sunt probleme..Landi Renzo este mai mult decat ok
Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo
Collapse
X
-
Ruginite sincer nu am vazut. Toata reaba este ca se desprinde vopseaua aia de 2 lei . Nu e mare smecherie. Se da jos multivalvola si se verifica, spala cu benzina / nitrodiluant. apoi vezi ce si cum.
Ruginite sincer nu am vazut. Toata teaba este ca se desprinde vopseaua aia de 2 lei de pe interior. Se poate spala.
Comment
-
Intr-adevar e cea mai tare, eu vorbesc de rezervorul din spate care e turcesc la toate si nu e marca l.r ci atiker samcelik tms sau cum s-o fi nimerit si imediat se gasesc cativa vajnici aparatori ai marcii, care sa vorbeasca despre calitatea gazului.
Sa va mai explic odata, am atras atentia asupra montajului OEM la care s-a pus un burete sub rezervor, burete care tine umezeala (daca ajunge apa acolo, logic, daca nu, nu-i problema) favorizand ruginirea intr-un riitm mult mai rapid decat ar fi de asteptat. Adica desi zici ca 10 ani n-ai treaba, au aparut deja surprize la 6-7 ani.
cat despre rugina pe interior, ma refeream strict la aerostar, rugina era deja acolo la montaj, probabil le tineau stivuite afara si neprotejate. Nu cred ca pe parcursul utilizarii, intr-un rezervor de GPL se va perinda suficient oxigen incat acesta sa rugineasca.
Deci ramane doar o recomandare pentru posesorii de GPL OEM pe Logan, verificati daca s-a perforat tabla sub rezervor, indiferent ca e mcv sau berlina, chiar daca rugina ar trebui sa citeasca mai intai marca instalatiei si sa fuga cat mai departe daca da de landi renzo.
Si deoarece am promis, pun si pozele la MCV-ul venit cu rezervorul prins cu carpe deoarece centura originala OEM a ruginit pana s-a retezat, din pacate nici in conducta de 8 nu s-a tinut deoarece si tabla de sub priza a fost ruginita. Concluziile ar fi bine sa fie trase de cei ce au MCV-uri montate OEM si care risca sa-si piarda rezervorul pe drum.Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
Asta este si motivul pentru care Dacia nu poate fi catalogata o masina "decenta". Drk nici clio cele produse in Turcia nu ruginesc in 5-6 ani ca un logan - ca orice lucru romanesc--- scump si de kkt (scuzati expresia). Daca la piese o rezolvi , de rugina nu se scapa - parca e HIV - o lungesti dar e moare sigura.
Comment
-
Originally posted by WSG View PostSalutare tuturor ,
De ceva vreme am probleme cu instalatia de GPL Landi, in rulaj la sarcina mica , cand o scot pe liber ,in sensul ca nu mai sta ralantiul , fluctueaza foarte mult si "moare " motorul , ca sa nu mai vorbesc de faptul ca nu pot nici AC-ul sa il pornesc ca moare instant.
Mentionez ca :
-toate reviziile sunt facute inainte de termen
-motor pas cu pas schimbat
-motor K4M, deci nu se face reglajul tachetilor
pe benzina merge excelent nu cade relantiul , test si cu ac-ul in treapta a 4-a , consumaturi , in bla na , nimic anormal.
Multumesc de ajutor
Comment
-
banuiesc ca si in timisoara trebuie sa fie un atelier gpl care sa stie cum se regleaza un landi renzo
daca dai cautare pe google "landi renzo timisoara " iti apare lista unitatilor service din timisoara care se ocupa si cu landi renzo:medic car,taniandra, sara si altii
acum poate au ceva informatii despre acestia colegii nostri de pe forum
Comment
-
Am instalatia din sept 2013, montata pe masina la 102.000 km, acum am 167.000 km.
Nici cea mai mica problema, merge perfect, consum in exterior 8, oras 10, aer conditionat non stop vara, nu opresc motorul daca am de stat sub 1 ora pe unde am treaba, nici vara nici iarna.
I-am facut o singura revizie la 130.000, urmeaza in curand alta.
Mi-am scos banii pe ea de mai mult de 3 ori din diferenta de pret gpl/benzina.
Comment
-
dani55wss
ai dreptate costul unei instlatii de gaz se scoate undeva intre 12000-15000 km
iar tu cum ai facut deja peste 60000 km .
am si eu o intrebare la tine: cum ai reusit sa faci peste 60000 km intr-un an ?
esti taximetrist pentru ca doar asa ai putea sa faci km astia.
unde ai montat gazul si ce instalatie?
Comment
-
fost taximetrist, dar masina asta nu a fost pe taxi niciodata. Masina de munca este alta, a firmei, iar de la revelion nu am mai lucrat efectiv pe taxi. Am clienti facuti in timp (15 ani) si fac destule curse in general Brasov - Otopeni sau spre alte aeroporturi + vreo cateva curse de Germania unde fac 5000 de km in 5-6 zile. Deci... in ritmul asta se aduna destul de repede !
Instalatia este Tomasetto Achile, montata la AGR in Brasov, cost 2450 ron, rezervor in locul rotii de rezerva, intra 43 de litri in el.
Imi cer scuze ca am postat in threatul pt Landi Renzo.
Comment
Comment