If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
poate sa iti pape si benzina "in acelasi timp"
depinde cum este setata instalatia gpl din software:la cateva cicluri de injectie gpl, poate sa iti bage si cateva de benzina (pt. turatii mai ridicate ale motorului)
KissFM: dupa cum zici ca la fiecare plecare de acasa iti pica cite o liniuta, atunci daca pleci de acasa de 10 ori sa zicem ai rezervorul gol ???
Bubuleanu : dupa cite stiu nici o instalatie de gaz "intreaga la cap" nu foloseste si benzina si GPL...ori una ori alta...
Trece pe benzina numai daca se merge peste o turatie presetata gen 5000rpm ...la scaderea sub limita trece automat pe GPL...
Daca nu stiti nu dati cu presupusul...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Cica la diesel ar fi o chestie mixta...
La benzinare nu am auzit de asa ceva...
Si nici nu as vedea rostul...ori una ori alta...
In primul rand nu poti gestiona procesul....
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Pt landi renzo, injectia de benzina suplimentara se poate programa , procentual intre 0 si 25%, astfel:
-peste o turatie data a motorului si in functie de presiunea gazului, ECU injecteaza benzina treptat si ciclic in fiecare cilindru.
exemplu:
-daca valoarea este setata la 7 %: 7 cicluri de injectie benzina dupa care urmeaza 93 cicluri de injectie gaz.
-daca setezi valoarea la 25 % un cilindru va functiona NUMAI pe benzina
si procesul se poate gestiona in multe feluri!
Pt Cosmin:
Ba da se poate.
Last edited by bubuleanu; 28 February 2013, 22:27.
BRC-ul P&D (de la 24.11 in sus) stie sa injecteze si o cantitate mica de benzina pe langa gaz. Strategia se numeste VSR si are rolul sa protejeze scaunele de la supape - s-a dezvoltat pentru anumite masini la care este nevoie (ceva japoneze dar nu numai)
Ce spuneti voi se aplica la o putine masini care au probleme cu uzura supapelor in regim de amestec sarac...
Se face un mic adaos de benzina in anumite regimuri functie de MAP, turatie, timpi injectie...sant curios cine regleaza corect chestia asta pt a rezulta un amestec optim
90% din montatori nu regleaza optim restul procesului...
Asta e un mic paleativ deoarece amestecul sarac nu apare numai pe anumite plaje de turatie/MAP/timpi...
O varianta profi ar fi:
ValveCare is a unique additive metering system that prevents valve wear and valve seat wear. It has been developed exclusively for this purpose, and is subjected to extensive testing.
Revin cu afirmatia mea : nu se merge cu amestec mixt in mod normal...
Iar lui KissFm ii dispareau liniutele de benzina
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
@bubuleanu
eu am un landi
crezi ca ar trebui sa ma duc la cei care mi-au montat masina sa imi activeze si mie aceasta injectie suplimentara de benzina?
Tu ce intelegi din ce ai scris?
"Ce ma seaca cel mai tare e ca plec de acasa, merg cativa km si e deja pe gaz.... dupa x km cade si o liniuta de la benzina. Oare consuma mixt?!"
Banui ca nu te "seaca" ca ai consumat "o liniuta" in x000km...
Sau daca parchezi si pleci de la vecini nu se mai intimpla acelasi lucru ?
Care e frecventa lipsei liniutei la plecarea de acasa?
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Am si eu o intrebare... de la ce tot apar erorile astea?
Ma refer la senzor map si la senzor presiune gaz. Cand am fost la revizie au spus ca este din cauza ca merg cu rezervorul pana se goleste, dar de la revizie nu am mai lasat sa se goleasca rezervorul...
salut dyngo
eu unul cred ca nu ti-au setat cum trebuie parametri si din aceasta cauza iti apar aceste erori
unde ti-ai montat gazul?
poti sa incerci si la un alt service care monteaza landi renzo
Dyngo respectivul e idiot...nu are nici o treaba cu butelia goala...in speta detecteaza ca ai presiunea mai mica decit un prag limita...aceasta "eroare" se sterge automat dupa ce rezolvi cauza...in speta umpli butelia...
Eu si nu numai merg pina se goleste de tot, eventual mai trec de vreo 2-3 ori inapoi pe GPL si merg usurel sa scad presiunea din butelie...asta cand vreau sa bag un aditiv in butelie...
Tu ai probleme pe injectoare...ai 2 erori pe inj 1 si 4 dupa cum poti vedea si tu...
Aia e cauza...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Pt Moog:
Pt landi renzo, ........
exemplu:
-daca valoarea este setata la 7 %: 7 cicluri de injectie benzina dupa care urmeaza 93 cicluri de injectie gaz.
-daca setezi valoarea la 25 % un cilindru va functiona NUMAI pe benzina
si procesul se poate gestiona in multe feluri!
Pt Cosmin:
Ba da se poate.
@bubuleanu, ai o imaginatie bogata, sa vezi ce s-ar sparge motorul in figuri daca ar face chestia asta, eu ma gandeam ca ar fi mai bine sa bage 3,5 injectii de benzina si apoi 46,5 gaz ca sa se sparga mai frecvent. Iar faza cu 25% si un cilindru pe benzina, este chiar mortala, eu zic ca-ti irosesti talentul, apuca-te de reglaje ca esti foarte aproape de cei ce au facut configuratia din imaginea atasata de mine.
In realitate, orice sistem care se respecta acum, poate comanda si deschiderea injectoarelor de benzina in proportie variabila de combustibil pe acelasi ciclu motor, adica x% benzina si (100-x)% GPL.
Uneori nu e proportie variabila ci un timp fix cum am gasit intr-o configuratie de la niste mari specialisti priceputi si pe care am onoarea sa o atasez. In aceiasi configuratie am gasit in pagina cu corectii in accelerare o alta tampenie activata, ar mai fi de observat (de mare folos pentru cei ce au statii GPL-logic) si injectia de GPL in cut-off, cand motorul ar trebui sa nu mai consume GPL.
Personal nu-mi amintesc sa fi avut vreodata nevoie de activare strategie cut-off si nici de alte strategii costisitoare pentru client, nici macar la motoare cu pretentii de putere turatie, etc si in nici un caz la Logan. Am inteles faza cu profitul statiilor de GPL, dar nu stiam ca au si pompe de benzina.
@cosmin1978, daca el crede si tu apoi il crezi, eu iti promit ca vin la tine si iti activez GRATUIT toate strategiile pe care le vrei tu, ca doar d-aia exista si ai platit, e pacat sa nu beneficiezi de ele. Am in oferta urmatoarele:
Trecere pe benzina la mers in gol - propun sa fie activa sub 1500 ture
activare injectie de GPL in cut-off - propun sa fie de la 9000 rpm pana la 1500 ca apoi oricum trece pe benzina daca e cazul.
Injectie suplimentara de benzina pe fiecare ciclu, asa la 4 msec daca timpul de injectie de benzina depaseste 5 msec.
Cate 30 pana la 70 % procente de combustibil in benzina in functie de sarcina, ca oricum la sarcina maxima putem sa-i dam:
High power swich back - asta o facem si noi de la 2500 rpm ca daca vrei economie nu treci de turatia asta, senzatiile tari cu Loganul costa...
Din pacate VSR-ul e disponibil doar la BRC, dar daca vrei neaparat iti leg si alta ecu BRC separat sa facem figura completa.
@dyngo, erorile pe injectoarele de benzina sunt de fapt unele mici erori de soft, instalatia recunoaste ordinea de injectie si de mai multe ori a considerat ca nu au mai fost injectii la rand pe cele 2 injectoare, ar fi ok sa anulezi diagnoza pe Petrol injector, daca nu ai intreruperi in realitate. Deasemeni si diagnoza de MAP poate fi dezactivata, oricum face acelasi lucru cu GAS pressure senzor.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment