pornirea se face pe benzina, deci cred ca nu are legatura cu gazul.
Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo
Collapse
X
-
Originally posted by florin_lou View Postpornirea se face pe benzina, deci cred ca nu are legatura cu gazul.
Atunci când pornești, calculatorul aplică setările învățate cu toate că nu ar fi cazul pentru că se folosesc injectoarele de benzină. Și uite așa poate să fie problema de la GPL chiar dacă se manifestă la pornirea pe benzină. Deci nu trebuie să excluzi din ecuație nici GPL-ul.
Încearcă o resetare a parametrilor învățați de calculator și dacă se rezolvă (temporar) cu pornirea greoaie ar putea fi problema la injectoarele de GPL.
@adi_xxl eu îți recomand să verifici daca problema nu e de la injectoarele GPL, au 90k și la numărul aceasta de km mi-au făcut și mie aceleași probleme
Comment
-
Nu poti sa stii sigur daca asta e problema, dar merita sa incerci, mai ales daca ai "la indemana" un prieten cu DTT2000.
Eu am reusit sa resetez parametrii invatati de ECU folosind acest program si o interfata ieftina cumparata de pe net. Daca nu te pricepi deloc e mai bine sa faca altcineva operatiunea asta.
Comment
-
Salutare colegi revin si eu cu o problema cu instalatia asta.
Dupa ce ajunge la temperatura sa treaca pe gaz
declansaza electrovana sa dea drumul la gaz trece cateva secunde pe gaz dupa care intra in defect si incepe sa piuie
Pana nu se incalzeste apa la 4 lini nu sta pe gaz
Am fost la "Prosperanta" si la ei la reprezentanta si nu a depistat niciun defect.
Se manifesta numai dimineata.
Momentan nu pot sa las masina la ei sa o vada dimineata .
Aveti idee de la ce ar putea sa intre in defect ?
Comment
-
Originally posted by adi xxl View PostSalutare colegi am si eu o problema cu un 16.16v am
instalatie landi montata pe masina de la 75 mii
Acum are 165mii
Masina porneste greu la prima cheie trebuie sa ai dau
10 sec sa porneasaca.
Am shimbat :bujii ,senzor volanta,senzor relanti si pompa de benzina,bobinile de inductie.
Tot asa face.
La diagnoza nu am niciun def nici pe calculatorul de gpl ,nici pe benzina
Nu stiu daca ai rezolvat problema sau nu insa acum ceva timp am patit si eu la fel. La mine a fost de la vaporizator. Se fisurase membrana si scapa gaz. Dimineata pornea foarte greu, am mers cu ea la cineva in Galati si rezolvat, dar tot asa, dupa ce am schimbat bujii, senzor relanti, etc.
Comment
-
Originally posted by moog View PostDepinde.. Are 90k omul posibil injectoare... MED sau AEB...Nu rezista mai mult de 90 100k... Scăpa mult gaz. .
Comment
-
Problema cu pornirea in lung era de la canistra de carbon
-are acolo o electrovana care trebuie sa se inchida cand e motorul oprit ca sa nu mai intre gazele din rezervor in motor sa il inece la prima cheie
Problema cu gazul nu a reusit sa ai dea de cap
tot asa face
NU STA PE GAZ PANA NU FACE 4 LINIUTE LA APA.
Mi-a setat sa treaca pe gaz la o temperatura mai mare dar fara efect
-A verificat membrana la vaporizator nu trece gaz prin ia
-nu iese gaz prin furtunul de vacum
-A verificat injectoarele daca in pierde gaz cand sunt inchise
-a facut o calibrare la instalatie
-Am schimbat si sonda de temperatura antigel aceea care vine montata pe furtun
Aveti idee de la ce ar putea sa fie ?
Ma disperat instalatia asta.
Comment
-
Originally posted by adi xxl View PostProblema cu pornirea in lung era de la canistra de carbon
-are acolo o electrovana care trebuie sa se inchida cand e motorul oprit ca sa nu mai intre gazele din rezervor in motor sa il inece la prima cheie
Problema cu gazul nu a reusit sa ai dea de cap
tot asa face
NU STA PE GAZ PANA NU FACE 4 LINIUTE LA APA.
Mi-a setat sa treaca pe gaz la o temperatura mai mare dar fara efect
-A verificat membrana la vaporizator nu trece gaz prin ia
-nu iese gaz prin furtunul de vacum
-A verificat injectoarele daca in pierde gaz cand sunt inchise
-a facut o calibrare la instalatie
-Am schimbat si sonda de temperatura antigel aceea care vine montata pe furtun
Aveti idee de la ce ar putea sa fie ?
Ma disperat instalatia asta.
Comment
-
Nu am schimbat termostatul .
ar fi nomal sa deschida parca la 80°
m-am gandit si eu la varianta asta ,e posibil sa deschida mai repede
sonda de temperatula de la instalatia gpl se afla pe circuitul mic acela cu caloriferul
asta functioneaza primul pana deschide termostatul, dupa care antigelul intra si in radiator
Am sa il testez astfel :
-am o interfata ELM care se conecteaza prin bluetooth la calculatorul masini
- si pot vedea sonda de temperatura a masini
- o sa vad daca se deschide mai repede termostatul
-daca se deschide presupun ca ar trebui sa scada un pic temperatura la antigel in timp ce deschide termostatul
si asta ar duce automat sa treaca din nou pe benzina
-testez maine si revin.
Comment
Comment