If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Doar de astea monteaza acolo, nu cred ca este vreo diferenta intre Landi sau Tomasetto. Service-ul se numeste Sigma Gas si este afiliat AGR sau asa ceva... acum mi-am dat seama ca nu stiu exact si sincer nici nu prea ma intereseaza atat timp cat nu am nicio problema.
Am tot facut reglaje la ea. S-a modificat si harta, s-au modificat si diuzele de la 2 la 2,2 (cu reglare dupa modificare) si tot degeaba. M-am gandit la MPP pentru ca mi s-a oprit o data pe benzina cu AC pornit. La relanti se aude un tacanit acolo la MPP.
Moog, sa sti ca fac si drumul la Vernesti daca asta imi rezolva problema. Oricum, merg pe gaz nu?
La orice instalatie cand piuie inseamna ca ai ramas fara gaz si trece automat pe benzina. Unele instalatii piuie si la inceput cand trece dupa benzina pe gaz !
Salutare!
Am pus si eu o instalatie Landi Renzo, dar la solenza. Banuiesc ca diferentele nu sunt majore, din cauza asta imi permit sa scriu aici...
A mers destul de bine circa 3000 km si acum a luat-o razna, in sensul ca absolut aleatoriu incepe sa tiuie puternic comutatorul electronic, dispare afisajul cantitatii de gaz si se aprind si raman aprinse atat ledul de gaz(verde), cat si cel de benzina(galben), ca si cum ar functiona pe si pe benzina si pe gpl in acelasi timp. In tot acest timp motorul merge perfect, dar nu stiu cu ce...
Am dus-o la diagnoza la firma unde a fost montata in Rm. Valcea, dar acolo nu a dat aceasta eroare, si nici nu a gasit tipul vreo eroare memorata.
Ce poate sa fie?
Problema mea seamana cu a colegului OSTILU84 -Am montat instalatie Landi la TRANSAVANTAJ Calarasi in 10.07.2014; dupa doua luni a trecut pe benzina, in mers, si a inceput sa bipuie. Mi-au schimbat senzorul de presiune(?). Dupa alte doua luni iar bip, iar trecut pe benzina. Au marit debitul gazului(sau ma rog asa am inteles) si spun ca problema apare, posibil, de la tensiune insuficienta si o dioda care n-ar functiona corect. Nu stiu ce sa cred...
Verificat la reprezentanta Dacia si tensiunea scade sub 13 Volti cand se pornesc consumatori- proiectoare ceata, dezaburire etc. Bujiile recent schimbate...Iar mai merg nitel, iar bip...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment