anuleaza senzorul presiune, si nu mai trece.
Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo
Collapse
X
-
Gusi, daca cu motorul pornit scade sub 13 e problema...de aici pot apare inclusiv probleme la inst GPL...nu inseamna ca 100% asta e cauza...
Motor pornit fara consumatori tensiune 14-14.3, cu consumatori daca scade sub 13.8-13.9 e o problema...minim 13.6 dupa unii...
Motor oprit, scos toti consumatorii, alarma, becuri etc , dupa o perioada de pauza fara motor pornit ar trebui sa ai peste 12.5(75%)...12.7(100%) baterie ok...
Cu incarcare proasta posibil sa zapacesti bateria de tot...asta daca e in toate mintile acum...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
@MOOG- Multumesc! Problema este ca scade si sub 13,7 V...O sa cer sa schimbe si filtrul acela de gaz (faza lichida, ca am citit ca se poate umple de mizerie chiar dupa cateva mii de km.), apoi sa merg sa verific diodele si sa schimb carbunii alternatorului. Si ...mai vorbim! p.s. Bateria arata 14,4 V, cu motorul oprit.LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!
Comment
-
Sal este cineva care a montat gpl la Buzau Varnesti, as vrea sa montez si eu, si daca se poate sa im-i arate su mie cateva poze.De preferat sa nu aibe ac eu am un logan 1.4 Preferance am si mail pt poze manu18ymc@yahoo.com
Cand puteti voi ca nici vremea nu prea e de poze
Multumesc frumos
Comment
-
Si eu am schimbat injectoarele LR din fabrica cu originale MED total 1000 lei injectoare+filtre +manopera. Cele vechi au tinut 90.000, cu filtre schimbate la timp. Mai mergeau, dar tremura rau la relanti si crescuse si consumul. Puteau tine ceva mai mult dar si asa sunt multumit, daca ma gandesc la economia facuta in timp... Am mers vreo 3 saptamani pe benzina pana am reusit sa le schimb si cam arde la buzunar. Pana acum nu mi-am dat seama ce inseamna sa mergi doar pe benzina...Acum cu astea noi merge vis. Parca e noua.
Comment
-
Prin iulie anul trecut, parcă, am pus eu foto pe topic. O mulțime. Caută în urmă.
Și nu mai despărți "îmi". E pronumele personal "eu" la dativ: mie, ÃŽMI, mi.Last edited by ursamajor; 4 December 2014, 22:31.Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
-
Originally posted by ursamajor View PostPrin iulie anul trecut, parcă, am pus eu foto pe topic. O mulțime. Caută în urmă.
Și nu mai despărți "îmi". E pronumele personal "eu" la dativ: mie, ÃŽMI, mi.Dacia Duster 1,6 16V - benzina & Gpl
Comment
-
Originally posted by pedroo View PostIntreb si eu, a schimbat cineva injectoarele la landi ? Daca da, de care si cat au costat ?
Eu le am din fabrica, au 180 k , le-a cam venit sfarsitul , unui sigur injector de fapt
Cum se face ca unii le schimba si pana in 100.000.?sigpic
!
Comment
-
trepidatii la relanti, consum mare ( intre 14,5 - 17,5 )
la itp noxele trebuiau sa aiba valoarea 50, la mine arata 1820, cred ca doua erau cam duse.
la mine problema a aparut prin vara, dar era aproape insesizabila fiind vremea buna, acum pe frig, a dat totul pe fata.
filtrele au fost schimbate mereu la 15-18 k si putin noroc
Comment
-
Sal eu am un prieten care a montat la Varnesti pe un 1.6 8v cu ac,si pot sa zic ca la motor daca ridici capota nu se vede absolut nimic,in schimb am vazut un logan tot la Varnesti montata instalatia si masina nu avea ac si se vedea toate piesele pe acolo.Eu pe viitor as vrea sa pun si ac si din cate am auzit ar fi indicat sa pun intai ac si apoi gpl ,dar ac il am in plan pe locul 2.A mai fost cineva in situatia asta.?eu ma gandeam sa le zic baetilor de la Varnesti ca pe viitor o sa pun si ac poate piesele le vor monta in alta pozitie pe acolo. DACA SUNTETI AMABILI SA RASPUNDETI VREAU SI EU CATEVA PARERI MULTUMESC
nu mai e nimeni cu L R pe forum la ora asta?
Mersi pt sfat ..costyc..oricum acolo o pun ca toti lauda Varnestiul
Colegii cu gpl mai e careva activ
Comment
Comment