Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Confirm ceea ce a spus colegul mai sus, detin 2 masini 1.8l, pe a mea am ngk lpg7 iar pe masina sotiei am buji normale ngk, nu este nici o diferenta ( doar la buzunar ngk lpg 7 sunt foarte scumpe ...). Ulei folosesc in ambele Motul 8100.

    Comment


    • Originally posted by vdmihai View Post
      Poate in conditii super-perfecte obtii 6, dar cred ca totul trebuie sa fie mai mult decat ideal . Cel mai si cel mai bine am avut un ~7, dar mers frumos. In rest media mea e intre 7,5-8.00, destul de multumitor zic eu. Cine ma intreaba cat imi consuma masinuta zic 8 din start, daca aude 7 inainte chiar si 7.9 zice ca mint sa ma dau mare ."du-te ba cu loganu tau de 1.2 ca nu ia atat" . La fel si pe benzina, daca zic ca imi ia 5,5-6, acelasi raspuns primesc .
      Drumuri bune!
      Poate am gresit eu calculele ...ultimul meu calcul ...Ploiesti - Botosani ...4 persoane ...plin de bagaje ( cat poate sa incapa intr'un logan ) ...mers decent maxim 100 km /h ... o zi de vara ... am facut plinul de GPL la intrare in Ploiesti 2.49 lei litru x 30 litri = 75 ron...cu un plin de gaz am ajuns pana la intrare in Botosani...
      sigpic

      Comment


      • Ai facut vreo 400 km? Cat iti arata pe ceas?
        sigpic
        !

        Comment


        • Originally posted by vdmihai View Post
          Ai facut vreo 400 km? Cat iti arata pe ceas?
          aproximativ 430 km...deci vorbesc de motorul de 1.2 cu instalatie din fabrica ..
          sigpic

          Comment


          • Buna seara! Am si eu o problema cu instalatia gpl la care inca nu gasesc rezolvarea: are momenta cand se opreste motorul in momentul in care iei piciorul de pe acceleratia si calci ambreiajul sau daca nu se opreste ,turometrul oscileaza intre 100 si 1000 de ture de mai mai ca se rupe. Mentionez ca am schimbat motoras pas cu pa original , corp clapeta , fise bobina bujii, plaman.... aveti vreo idee?? instalatia este landi de fabrica. logan 2008
            Last edited by laur83; 12 October 2015, 20:08.

            Comment


            • Cel mai probabil injectoarele incep sa te lase.
              Posibil cu o corectie sa mai mearga un timp...
              "Asa face ele" ...
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • adica sa schimb rampa de injectoare?

                Comment


                • Originally posted by prometheus View Post
                  Gata masina ? cum ti se pare mersul pe gpl ? esti multumit de motor etc ? au lucrat mesterii ingrijit la montare ? unse ai montat-o ?
                  Gata masina, e interesant mersul de GPL, iti da un aer de libertate, stiind ca circuli mai ieftin de colo colo. Asta nu inseamna risipa.
                  Au lucrat super ingrijit - la Service-ul GPL "Eugen si Fiul" - reprezentanti Landi Renzo.

                  Sunt multumit pana in prezent, ma oftic ca :
                  -indicatorul de capacitate gaz in rezervor e clar super orientativ, nu te poti baza pe el, trebuie sa fac consumul in stilul clasic ca sa aflu cat consuma in diferite conditii
                  -e clar ca mai e loc de reglaje si aici problema e urmatoarea : nu stiu cum sa abordez pe domnii de la service sa ii rog sa il mai calibreze din scurt cate un pic (ma refer la ECU GPL) - nu vreau sa apelez la alt service, nedorind sa pierd garantia.

                  Calibrarea pe Dyno mi se pare cel mai interesant mod, dar costa si nu stiu daca merita (pt un Logan....pana la urma ; imi ador masina, dar nu e BMW M3 pe GPL....)

                  Daca aveti sfaturi sugestii pareri, cu drag le ascult

                  Comment


                  • ROȘU înseamnă că mai mergi cam 75-100 km

                    Indicatorul de nivel de gaz e de fapt un senzor de presiune: nu poate fi exact tehnic vorbind. Atunci când e pe ROȘU înseamnă că mai mergi cam 100 km în regim extraurban și vreo 75-80 in regim urban. Am de 4 luni și eu tot Landi Renzo - Omegas 3, pe Logan 1.6 16V și asta e constatarea mea.

                    Comment


                    • Indicatorul de nivel de gaz e chiar un indicator de nivel cu plutitor. Doar ca in functie de temperatura, aceiasi cantitate de gaz in rezervor poate trece din lichid in gaz (creste presiunea, scade nivelul) sau invers. Intr-un rezervor fara lichid in el se afla inca gaz sub presiune dar masina nu merge pe gaz, un senzor de presiune ar fi inutil acolo.
                      Ar fi bine sa nu vorbesti despre chestii pe care nu le cunosti
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • N-am făcut altceva decât să spun ce mi-au spus cei ce mi-au instalat rezervorul ... Mi-au spus că acolo nu are voie să fie vreun curent că ar exista pericol de explozie.

                        Comment


                        • Unde naiba explozie daca in rezervor nu e aer? Potentiometul este in partea din afara a multivalcei, nu in rezervor. Iar senzorul de rpesiune nu era electric, la fel ca solenoidul? ? In fine, maimute care fac mecanic fara sa stie ce si de ce se intampla acolo.
                          http://piecesautogpl.fr/c/34-categor...yvanne-gpl.jpg ca idee!
                          Last edited by einstein1984; 13 October 2015, 11:18.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Multumesc pentru corectură : așa vor ști și alții exact ce e acolo ... numai afișarea va rămâne inexactă ;)

                            Comment


                            • Concluzia :
                              Trebuie facut consumul old-school style, cu plin / mers / facut iar plin, si regula de trei simpla )

                              Comment


                              • afisarea ar putea deveni exacata daca butelia ar sta pe un cantar , ca alea de freon in statia de umplere. Dar e periculos.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google