Confirm ceea ce a spus colegul mai sus, detin 2 masini 1.8l, pe a mea am ngk lpg7 iar pe masina sotiei am buji normale ngk, nu este nici o diferenta ( doar la buzunar ngk lpg 7 sunt foarte scumpe ...). Ulei folosesc in ambele Motul 8100.
Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo
Collapse
X
-
Originally posted by vdmihai View PostPoate in conditii super-perfecte obtii 6, dar cred ca totul trebuie sa fie mai mult decat ideal . Cel mai si cel mai bine am avut un ~7, dar mers frumos. In rest media mea e intre 7,5-8.00, destul de multumitor zic eu. Cine ma intreaba cat imi consuma masinuta zic 8 din start, daca aude 7 inainte chiar si 7.9 zice ca mint sa ma dau mare ."du-te ba cu loganu tau de 1.2 ca nu ia atat" . La fel si pe benzina, daca zic ca imi ia 5,5-6, acelasi raspuns primesc .
Drumuri bune!sigpic
Comment
-
Buna seara! Am si eu o problema cu instalatia gpl la care inca nu gasesc rezolvarea: are momenta cand se opreste motorul in momentul in care iei piciorul de pe acceleratia si calci ambreiajul sau daca nu se opreste ,turometrul oscileaza intre 100 si 1000 de ture de mai mai ca se rupe. Mentionez ca am schimbat motoras pas cu pa original , corp clapeta , fise bobina bujii, plaman.... aveti vreo idee?? instalatia este landi de fabrica. logan 2008Last edited by laur83; 12 October 2015, 20:08.
Comment
-
Originally posted by prometheus View PostGata masina ? cum ti se pare mersul pe gpl ? esti multumit de motor etc ? au lucrat mesterii ingrijit la montare ? unse ai montat-o ?
Au lucrat super ingrijit - la Service-ul GPL "Eugen si Fiul" - reprezentanti Landi Renzo.
Sunt multumit pana in prezent, ma oftic ca :
-indicatorul de capacitate gaz in rezervor e clar super orientativ, nu te poti baza pe el, trebuie sa fac consumul in stilul clasic ca sa aflu cat consuma in diferite conditii
-e clar ca mai e loc de reglaje si aici problema e urmatoarea : nu stiu cum sa abordez pe domnii de la service sa ii rog sa il mai calibreze din scurt cate un pic (ma refer la ECU GPL) - nu vreau sa apelez la alt service, nedorind sa pierd garantia.
Calibrarea pe Dyno mi se pare cel mai interesant mod, dar costa si nu stiu daca merita (pt un Logan....pana la urma ; imi ador masina, dar nu e BMW M3 pe GPL....)
Daca aveti sfaturi sugestii pareri, cu drag le ascult
Comment
-
ROȘU înseamnă că mai mergi cam 75-100 km
Indicatorul de nivel de gaz e de fapt un senzor de presiune: nu poate fi exact tehnic vorbind. Atunci când e pe ROȘU înseamnă că mai mergi cam 100 km în regim extraurban și vreo 75-80 in regim urban. Am de 4 luni și eu tot Landi Renzo - Omegas 3, pe Logan 1.6 16V și asta e constatarea mea.
Comment
-
Indicatorul de nivel de gaz e chiar un indicator de nivel cu plutitor. Doar ca in functie de temperatura, aceiasi cantitate de gaz in rezervor poate trece din lichid in gaz (creste presiunea, scade nivelul) sau invers. Intr-un rezervor fara lichid in el se afla inca gaz sub presiune dar masina nu merge pe gaz, un senzor de presiune ar fi inutil acolo.
Ar fi bine sa nu vorbesti despre chestii pe care nu le cunostiNu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Unde naiba explozie daca in rezervor nu e aer? Potentiometul este in partea din afara a multivalcei, nu in rezervor. Iar senzorul de rpesiune nu era electric, la fel ca solenoidul? ? In fine, maimute care fac mecanic fara sa stie ce si de ce se intampla acolo.
http://piecesautogpl.fr/c/34-categor...yvanne-gpl.jpg ca idee!Last edited by einstein1984; 13 October 2015, 11:18.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
Comment