Intarziere La Repriza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Multumesc moog!Am reusit sa fac reinitializarea si acum porneste bine la rece.Urmeaza sa-i fac si un reglaj la gaz ca sa nu mai deregleze iar ecu benzina,cu toate ca merge foarte bine pe gaz.

    Sent from my Grand X In using Forum Runner

    Comment


    • #32
      Cu placere mosule...
      Regleaza bine si in mers...nu numai autocalibrare...
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • #33
        Cred ca o sa achizitionez si o interfata gpl si ma apuc de mestereala,cu ajutorul vostru evident.

        Sent from my Grand X In using Forum Runner

        Comment


        • #34
          Salut. Din printr screen-ul tau vad valoarea 172 - imbogatire. deci in gaz ai amestec sarca iar ECU benzina solicita imbogatire ameste. Can esti in benzina + valoarea eronata din ECU benzina duce la rateuri - mers inecat. Acum ca ai aflat ca dupa ce resetezi parametrii de autoadaptare ai ECU Benzina- valorile dupa reset sunt 128. Defapt acest 128 este mijlocul scalei de autoadaptare - 64 - 128 up to 194 . Cap astea sunt limitele . ce e in plus fata de 128 - cerere de imbogatire respectiv saracire a amestecului. Recomandarea mea este : resetezi ECU benzina, te conectezi la ECU GPL ( in cazul landi Renzo), astepti sa se incalzeasca motorul , si dai autoadaptare eventual si la MAP. Cu DDT-ul urmresti si graficul de pe sonda de amonte apoi pe aval. Variatia in Benzina si in Gaz la 2000 - 3000 RPM trebuie sa fie asemenatoare - sinusoida cu maxim 750 mv si un minim 120 mv . Dar jumatatre undeva pe la 450 - 480 mv. Este cel mai corect amestec. Apoi daca vrei urmresti sonda lambda 1 si in sarcina. Lambda 2 in sarcina - 2000 rpm cu motor cald la 90 C trebuie sa fie in "closed loop" - poti face testul de catalizator in DDT. Aceasta este medoda de reglaj fara analizator de gaze. Intodeauna trebuie urmarita variatia de pe sonde. Si in cazul Landi si in cazul Tomasseto. Doar urmarind sondele poti face corectii , nu dupa ureche. Daca ai drum prin jud OLT te pot ajuta cu un training si un reglaj cu cea mai mare placere. Ai grija si la reglajul culbutorilor - metoda supapa de evacuare- 0.10 - 0.15 Admisie si 0.25-0.30 Evac. e litera de lege pentru un amestec corect.

          Comment


          • #35
            Ovijer ?
            Inca unul care se pricepe...Ovi a explicat ok, problema e ca pt unii e limba straina...
            Cu o mica exceptie, sonda 2 nu prea are treaba cu reglajul...
            Decat daca vrei sa fii mai catolic decat papa...
            Deja e destul de greu sa o reglezi bine dupa sonda 1, functie de temperatura etc...
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • #36
              La tine e problema din tacheti
              si toate problemele trebuiesc cautate de acolo daca pui tacheti in ordine verifika aprinderea adika buji fise bobina si o sa vezi ca merge
              ar trebui dupa reglajul tachetilor sa faci o reinitializare la calc de benzina si o repozitionare a motorasului pas cu pas se face numai cu softuri pt logan gen ddt2000 sau clip

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google