Identificare Senzor Pres. Absoluta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Identificare Senzor Pres. Absoluta

    Buna seara!
    Am achizitionat de curand o instalatie GPL LandiRenzo second hand secventiala pt. 3-4 cilindri cu reductor IG1 insa cel care a demontat-o nu a mai luat si senzorul de presiune absoluta.
    M-ar putea ajuta cineva sa-l identific?
    Multumesc anticipat!

  • #2
    e in spate pe galerie de admisie , are culoarea neagra.
    vezi aici poze cu el ...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Dar sensorul asta este al masinii si nu al instalatiei GPL, deci ar trebui sa-l ai pe masina (pe galeria de admisie asa cum a zis si colegul mai sus - are 3 fire)

      Comment


      • #4
        M-am lamurit, eu nu am senzorul pe masina. (este vorba de Ford 2.0 EFI).
        Insa am pus intrebarea pt. ca ECU gaz (cod 616264001) are la pinul 36 un fir rosu-galben cu aceasta denumire.(MAP)(pt. cei care au manualul de instalare). Are idee cineva ce se face cu acest fir?
        Apropos, il are cineva?(nu cel de intretinere)
        Multumesc inca odata pt toate raspunsurile !

        Comment


        • #5
          2.1.3 MAP pressure signal (if present)
          The MAP signal is used for the manage of the petrol switch back.

          pin 36 EXTERNAL MAP/ABSOLUTE PRESSURE Red-yellow

          Sensore MAP
          Filo ROSSO/GIALLO
          Effettuare i collegamenti sul connettore NERO a 90 vie della centralina iniezione benzina (Fig.28)
          - collegare al filo BIANCO pin 16
          Last edited by bubuleanu; 5 February 2013, 21:55.
          fost 1.4 MPI / GPL
          actual 1.0 SCE

          Comment


          • #6
            un mic ajutor
            Attached Files
            fost 1.4 MPI / GPL
            actual 1.0 SCE

            Comment


            • #7
              Daca nu il ai, nu il legi. Firul ala se leaga doar la senzorul motorului daca are. Am manualul, da cu un stick pe la mine si adu si C.V.-ul in caz ca reusesti s-o faci sa mearga singur ). Sunt curios cum vei potrivi conductele.
              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

              Comment


              • #8
                Multumesc babuleanu, vad ca te pricepi .
                Care sa fie diferenta dintre POWER GND si LOGIC GROUND?
                @alexys la ce conducte te referi?

                Comment


                • #9
                  Una e masa masinii, probabil de pe baterie si cealalta este masa pt echipamentele si senzorii instalatiei, probabil exista o separare intre cele 2 parti pta nu interveni erori. De regula nu se leaga impreuna!

                  Comment


                  • #10
                    @ alexys - ma ocup cu confectionarea stupilor, multumesc de oferta; ti-as ramane indatorat daca mi-ai pune si mie manualul la failure60@yahoo.com.
                    Ai cumva experienta cu configurarea ECU EEC IV de la injectia multipunct EFI de la Ford? Am schimbat instalatia de alimentare din carburatie in injectie cu o instalatie de la un motor 2.0i turbo si motorul meu este de 1.6 si ar trebui sa dau benzina mai putina, imi cam afuma bujiile. Ai idee se schimba si injectoarele sau se seteaza doar ECU?
                    Vis-a-vis de intrebarea ta de mai sus, butelia si conductele functionau, masina a mers cu instalatie GPL pe carburator.
                    Sanatate multa!

                    Comment


                    • #11
                      Pai asta e cea mai tare chestie pe care am auzit-o. Teoretic, daca ai acces ai putea sa schimbi doar datele din ECU benzina ). Daca nu poti face asta, poate o mai pacaleai cu injectoarele, dar faza cu turbo nu inteleg cum o poti scoate din mintea centralei de benzina. Asa ca harta de GPL pentru strutocamila respectiva inca nu exista dar se poate face incat sa anuleze diferentele.
                      Daca inca ai probleme cu firele iti dau o schita mai vechi facuta la repezeala pentru cineva care n-a reusit sa faca nimic din manual, fiindca asta nu are drepturi de autor si spune cam care fire iti raman libere.
                      Ar fi de mentionat ca firul MAP in cazul tau nu se leaga
                      Daca nu ai senzor de temperatura de apa, nici portocaliul cu negru nu se leaga (eventual legi doar portocaliu pe senzorul masinii, dar trebuie definit)
                      Firul verde de la senzorul de nivel, nu se leaga (contine 5 V deci se izoleaza) la senzorii rezistivi
                      Firul violet se leaga la sonda lambda (tot facultativ) gri este in acelasi punct dar este pus in cablaj pentru a fi mutat in alt loc si a citi a doua sonda lambda (la motoare boxer)
                      negru logic si negru de putere se pun obligatoriu la borna minus de la baterie, sunt separate deoarece consumul de curent al injectoarelor si electrovalvelor este suficient pentru a induce erori (injectoarele GPL au 1 ohm si sunt alimentate pentru scurt timp la 12 V)
                      Attached Files
                      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                      Comment


                      • #12
                        la instalatia milano senzorul presiune are alt rol decat cel de trcere pe benzina daca nu mai e gpl? fara el motorul are caesi viata? al meu face iar figuri si vreau sal anulez. multumesc

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc de raspuns alexys, am discutat si la telefon, insa nu-mi este clar cum pot defini firul portocaliu de la senzorul de apa.
                          Multumesc pt. tot ajutorul si rabdarea acordate!
                          Sanatate!

                          Comment


                          • #14
                            Pai exista 3 variante:
                            1-nu-l legi si se va comuta in functie de temperatura gazului, poate trebuiesc unele corectii in soft, dar firmware-ul actualizat nu il ia in considerare daca firul nu e legat
                            2 - ii pui un senzor Landi original sau echivalent (parca are 4700 ohm la 20 grd C) - e logic ca se leaga si firul de masa negru la senzor pe celalalt pin
                            3 - daca masina are senzorul de apa cu semnal intre 0-5V se leaga doar portocaliu pe firul de semnal si se defineste in meniul special, daca softul permite asta (nu-mi amintesc daca e necesara cheie hardware, dar 99% cred ca da, altfel nu mai intrebai)
                            Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                            Comment


                            • #15
                              Inseamna ca va trebui sa vin la sediu, am reusit sa gasesc si caracteristica temp-tens a senzorului de apa al masinii.
                              Va trece pe gaz citind doar temp. gazului?
                              O alta problema ar fi ca ledurile butonului iluminau "haotic" cu firul verde conectat la senzorul de nivel, deci va trebui sa-l scot de pe ceas, pt ca in instalatie am acum acces mai greu...
                              Merci.

                              P.S. - scuze nu am citit cu atentie postul de mai sus, voi incerca sa-i dau maine o cheie.

                              Am incercat sa pornesc astazi masina, nu am mai lasat-o sa se incalzeasca pt. ca nu am termostat (l-am dat jos pt ca mi-a fiert motorul, nu mai deschide) si nu a reusit sa comute pe gaz; am masurat firele de la electrovalva spate si nu aveau nici o tensiune.
                              Ce ar mai fi de facut?
                              Multumesc anticipat!
                              Last edited by failure60; 8 April 2013, 22:29. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google