@einstein1984, exista sanse ca un astfel de motor (gdi) sa fi ajuns si pe safrane cu cutie automata? Fiindca stiu ca am râs de unii care au montat câteva modele de instalaţii si niciuna nu reusea sa gestioneze timpii de injecţie foarte scurti. Initial se montase una clasica dar se oprea in mers plus ca protesta cineva in franceza mai tot timpul .
Despre motorul de 900cc de pe logan, merge si trage de rupe cu BRC. Desi am pus un P&D OBD (aia aveam, era grabit, si i-a ramas si un injector de rezerva) , am facut reglajul clasic, deci e ok si seqvent24, probabil chiar si injectoarele Rail (kit valle) erau ok , nu mi s-a parut pretenţios. Singura chestie ce mi-a sarit in ochi este modul de asezare a punctelor de injecţie când se face simtită turbo. Deasemeni pe modul eco se limitează de fapt presiunea din turbo si timpii de injecţie, aceiasi dracie ca atunci când calci acceleraţia mai lent, dar nu conteaza la turatii mari, iti da toata puterea. De fapt m-a facut sa ma gândesc daca imi pun butonul sport la opel ca sa nu mai am senzatia de cursa in gol a pedalei de acceleraţie.
Despre consum, la mine a venit omul cu 9,5 l/100km, taxi Pitesti, 5000km si se pare ca nu-i sare de 10 l/100km pe gpl, nu merge pe eco ca e mai tanar si nu vrea economie, a cerut expres sa-i dau gaz cât trebuie. Nu l-am auzit de 4l/100km, dar probabil ca afiseaza atât la vale sau când bate vântul puternic, eu vad des instanturi de la 0 pana la 6, dar mediu tot 7-9 iese.
P.S: Cum dracu scot corectia automata la rahatul asta de tableta, ca mai am nitel si scriu ca mitica. Cred ca au un vocabular deja format, ca de imaginatie nu duc lipsa (amândoi). Deja am gasit, era un pinion .
Despre motorul de 900cc de pe logan, merge si trage de rupe cu BRC. Desi am pus un P&D OBD (aia aveam, era grabit, si i-a ramas si un injector de rezerva) , am facut reglajul clasic, deci e ok si seqvent24, probabil chiar si injectoarele Rail (kit valle) erau ok , nu mi s-a parut pretenţios. Singura chestie ce mi-a sarit in ochi este modul de asezare a punctelor de injecţie când se face simtită turbo. Deasemeni pe modul eco se limitează de fapt presiunea din turbo si timpii de injecţie, aceiasi dracie ca atunci când calci acceleraţia mai lent, dar nu conteaza la turatii mari, iti da toata puterea. De fapt m-a facut sa ma gândesc daca imi pun butonul sport la opel ca sa nu mai am senzatia de cursa in gol a pedalei de acceleraţie.
Despre consum, la mine a venit omul cu 9,5 l/100km, taxi Pitesti, 5000km si se pare ca nu-i sare de 10 l/100km pe gpl, nu merge pe eco ca e mai tanar si nu vrea economie, a cerut expres sa-i dau gaz cât trebuie. Nu l-am auzit de 4l/100km, dar probabil ca afiseaza atât la vale sau când bate vântul puternic, eu vad des instanturi de la 0 pana la 6, dar mediu tot 7-9 iese.
P.S: Cum dracu scot corectia automata la rahatul asta de tableta, ca mai am nitel si scriu ca mitica. Cred ca au un vocabular deja format, ca de imaginatie nu duc lipsa (amândoi). Deja am gasit, era un pinion .
Comment