Plutitoare sunt, ca doar nu trage cu ochiul la pompa sa vada cat ai bagat. Doar ca atunci cand acesta ramane la acelasi nivel prea multi km, nu mai este luat in considerare. Doar daca semnaleaza o crestere/scadere semnificativa a nivelului (cred ca 10-15%) se ia in considerare nivelul, la Zafira am 15% modificabil dar cu cod de siguranta, dar nu ma streseaza chiar deloc. La Logan inca nu se poate discuta cu indicatoarele de bord, deci ramane varierea semnalului pe fir, ori cu ceva benzina, ori cu emulatie. Problema pare comuna la astea noi, indiferent de model sau motorizare.
A Incercat Cineva Sa Puna GPL Pe Logan 2 Cu Motor 0.9TCE ?
Collapse
X
-
Cred ca asta ar fi explicatia, lipsa plutitorului in rezervor. S-au zgarcit la un plutitor si s-au complicat cu o solutie electronica... La Logan1 nu era chestia asta... Daca se monteaza emulator probabil se poate opri functionarea pompei de benzina cand masina merge pe gpl. La Logan 1 pompa baga incontinuu.
Comment
-
Deci trage cu ochiuI la pompa de alimentare, citind litrii cumparati de noi ) . Nu poti fi serios? Daca ii punem in canistra pentru un vecin?
Iar emulatorul... nu e neaparat chestia aia care opreste ceva cum ar fi injectoarele de benzina. Emulator poate fi si un programel in care poti rula un programel scris in Basic desi nu ai habar cum arata un CHIP.
La subiect, emulatorul la care ne referim aici trimite un semnal diferit de realitate, dar pe placul indicatorului din bord.Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
ar insemna ca si eu am probleme la al meu stepway cu 0,9 si tot 9 % ? ideea e ca daca il conduci batraneste consuma putin, dar daca il conduci normal (de oras....) e jale, papa foarte mult, ca sa nu mai spun de lipsa cuplului la turatii mici...
motorul in sine e o mare porcarie; m-au sunat cei de la dacia daca sunt multumit si le-am spus sa le fie rusine. Nici cuplu, nici consum, si l-au mai pus si pe o masina cu look sportiv (am luat-o, asta e ).
Comment
-
Deși suntem off topic:
Ce înseamnă cuplu la turații mici?
Ai 90% din 135Nm de la 1690rpm și cuplu maxim la 2500rpm.
De unde ai scos 9L/100 din consumul mediu sau din benzină consumată? (ambele prezente pe TdB).Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
-
Pe 0,9 TCe (injecție indirectă) se poate pune, au fost chiar din fabrică
H4B 400, 0,9 TCe, Euro 5, benzină
H4B 404, 0,9 TCe, Euro 5, benzină + gpl - asta a fost cam inexistent pe piață
H4B 408, 0,9 TCe, Euro 6, S&S, benzină
H4B 410, 0,9 TCe, Euro 6, S&S, benzină + gpl
La 1,2 TCe (injecție directă) e cu cântec, cel cu Duster ph2 a ales o instalație foarte scumpă și tot are un compromis, când merge pe gas se injectează și benzină pentru răcirea injectoarelor de benzină, chiar și așa NU are garanție nici la motor și nici la partea de gpl - poate merge 100000km sau poate pica și mâine.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Pana la urma...poate spune cineva din experienta daca se merita sa pui din fabrica sau dupa GPL pe 0.9? renteaza ? daca alegi GPL din fabrica diferenta e de 600 euro.
intrebarea e: cat economisesti cu GPL-ul? cati litri de GPL se consuma la 100 km?cati de benzina?(oras, mixt, extraurban) eu vreau sa imi cumpar un 0.9 nou si nu sunt decis daca sa merg pe varianta de GPL sau benzina. HEEEEEEELP
Comment
-
A Incercat Cineva Sa Puna GPL Pe Logan 2 Cu Motor 0.9TCE ?
Din câte am citit se pierd 2-3 Cp dar se câtiga ceva cuplu
Din ce am simntit eu se pierde din putere la turatie mare
Dac nu ma înel se monteaz instalaii bunicele din fabricasigpic
Comment
Comment