If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sper ca ai factura la ea si ai montat-o intr-un service...
Mai stiu pe cineva care initial a schimbat2, si ultima a mers ~1an si 20k...deja are circuitul de incalzire pocnit...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
toate au fost sh....si au rezistat cam o luna...crezi ca una noua ar fi rezistat mai mult eu nu cred.........se arde rezistenta de incalzire in ea......
daca ai luat 2 second si s-au ars ce iti zice asta? Daca nu ai incercat una noua sa vezi cum merge dar oricum nu crezi ca va merge de ce mai ceri sfaturi? nu te inteleg
Voi santeti beti cand va reparati masinile ?
Banc ajutator...
A mai venit cineva cu un pumn de sonde ...vreo 7 parca...
Primele 2 aveau circuitul de incalzire ars, urmatoarele 2 masurate erau departe de realitate...l-am trimis la pascut sa le incerce acasa cu vecinii la o bere...
Dupa 2 saptamani a venit cu sonda schimbata...NOUA...
Nu va jucati cu ceea ce inseamna "electronica" SH...nu se merita...pierdere de timp si de multe ori de mai multi bani...
In ultima vreme am gasit circuite de incalzire arse chiar la sonde relativ noi...1-2ani si 15-20k km de la schimbare...si erau sonde dedicate nu universale...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Abia de la a treia incolo trebuie sa ne punem intrebari cum ar fi:
Chiar este arsa rezistenta de incalzire? - raspunsul se afla verificand continuitatea pe firele albe.
Daca nu este arsa, se verifica mufa, cablajul pana la releul de alimentare cu (+), si cablajul pana in ECU - firul de comanda cu (-).
Daca este arsa, verificam si daca nu cumva firul de comanda cu (-) este in scurt circuit fata de masa, desi cred ca asta ar apare la erori (pentru cine stie sa le citeasca). Nu cred ca temperatura dupa catalizator poate ajunge prea mare fiindca asta ar insemna ca deja nu mai avem catalizator si probabil prima sonda ar avea mai repede de suferit inaintea catalizatorului. Cazul in care catalizatorul este in curs de prajire nu se pune fiindca asta se intampla destul de rapid.
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Am si eu de cateva zile problema cu masina in prima 100m de cand pornesc motorul (atat la rece cat si la cald). Problema este ca la inceput masina merge bine doar ca la un moment dat pe la 40km/h (treapta 2) pur si simplu intra in frana de motor si oricat de tare as apasa acceleratia nu reactioneaza. Pentru a continua trebuie sa schimb treapta de viteza si problema dispare mai merge 500 rot si mai da un hop si dupa masina merge oricat fara nicio problema. In cazul in care m-am oprit si deja a inceput sa imi taie alimentarea nu pot pleca de pe loc, nu trece de 3000 de ture cand o accelerez si parca se tureaza in gol, iar daca dau drumul la ambreiaj pur si simplu sca turatia drastic si nu pleaca masina, da sa moara. Dupa 3..4 secunde in care apas acceleratia insistent isi revine si pot merge.
Am facut o diagnoza cu ddt si scrie ca eroarea este la sonda lambda. Am verificat cum am vazut intr-un filmulet pe firele albe si spunea ca la scara de 200 OHM trebuia sa am o valoare de 5 parca si mie imi arata 44... O sa pun o poza si cu eroare de la ddt .
Daca o schimb am vazut ca difera culoarea firului de la sonde... dar mufa este la fel. Pot sa pun o sonda de E4 la masina mea de E3? ma gandeam sa pun sonda aval doar ca nu a fost desfacuta niciodata si nici nu cred ca se va desface vreodata de acolo .
hai sa ne lamurim un pic.....masina e si pe GPL sa numai benzina???eroarea care o da softul ddt2000 care e?defect sensor o2 aval sau amonte??pentru mai multe te astept pe mess sa vorbim...adresa titidav1@yahoo.ro
e doar benzina. eroarea este de amonte, doar ca am auzit in popor ca sondele sunt aceleasi , amonte si aval, si avand in vedere ca am anulata din soft sonda din aval ma gandeam sa o schimb si sa lungesc mufa sau sa cumpar una din aval ca am vazut ca e mai ieftina.
Problema mea este urmatoarea: am un logan 1.4 MPI 2006, si zilele trecute s-a aprins martorul anti poluare, pe tester am aflat ca sonda lambda aval este de vina (cea de dupa catalizator).
Intrebarea este: cum aflu sigur daca trebuie sa o schimb? Mentionez ca inainte de incident auzeam un releu in zona volanului care lucra aiurea (cupla decupla) fara sa actionez vre-o comanda. Sonda aceasta trece prin vre-un releleu ? (ma gandesc ca in loc de sonda trebuie schimbat un releu ceva ). Mai mentionez ca m-am uitat sub masina si mufa sondei este la locul ei si firele par intacte.
Poate cineva sa imi dea un sfat sau daca a mai patit asa ceva ?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment