LOGAN 1.4 Cu GPL , Problema Cu Relantiul Mai Ales La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Poate unii merita 'Dorei' ...
    Ti-a garantat ala ca-i din motor? Ti-a fiert? Alte simptome in afara de pornirea grea?
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • #17
      da, asa a zis, si e mecanic bun. pai alte simptome, relantiul sta si al 500 de ture uneori , merge tare prost la relantiu, efectiv da rateuri, alteori merge binisor, are momente asa, de asemenea mi se pare ca nu prea trage, la deal cand sunt cu inca 3 in masina merge chiar f greu , trebuie sa ii dau a3a sa o tin la 3500 de ture, eu inteleg ca e 1.4 de 75 de cai dar tot am impresia ca are o problema. si cum ziceam moare la greu cand e rece.

      Comment


      • #18
        apropo, am si eu o problema la instalatia de gaz -cand plec de pe loc o las pe benzina apoi dupa cateva sute de metri o comut pe gaz dar,in momentul cand opresc la stop la relanti se opreste de tot-ce credeti ca am in conditiile in care as ramane pe benzina nu se opreste?va multumesc

        Comment


        • #19
          Tind sa ii dau dreptate lui Costi...
          Mai fac o ultima incercare.
          Dathug:
          1. citi km are masina
          2. citi km ai de cand ai pus GPL? Ai schimbat filtre? Diagnoza GPL ai facut? Dar pe ECU benzina? MAP, semnal sonda cat era pe benzina si cat pe GPL ? Parametrii LTFT si STFT cat erau?
          3. ai incercat sa mergi numai pe benzina citeva zile ?
          4. aprinderea ...ai schimbat bujii, fise ? Cand?
          5. Culbutorii ai reglat ? Cand ? Ai lasat sa se raceasca peste noapte ?

          Nu desface motorul...daca nu ai 500-600k cu el sau nu l-ai lasat fara apa putin probabil sa fie motorul...

          Accidutu: raspunde si tu la intrebarile de mai sus.
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • #20
            deci masina are 194.000 si e pus gaz pe ea de la 150.000 , nu e masina mea dar s-a schimbat si filtru de gaz si toate cele, nu am incercat sa merg numai pe benzina cu ea cateva zile, am pus-o pe calculator si mi-a gasit cum ziceam si mai sus rateuri la compresie sau ceva de genul si atunci am schimbat si fise si bujii dar degeaba. culbutorii aia nu stiu daca i-a reglat dar acum cand desfac motorul o sa faca mecanicu ala tot ce trebuie, pai oricum il desfac ca daca nu e nimic dinauntru nu o sa platesc degeaba, e corect, nu imi cere bani daca stie ca nu a rezolvat nimic.

            Comment


            • #21
              sa iti dau un exemplu la obiect. un prieten a patit exact ca tine. cu o zi inainte sa se duca la Dorel sa-i desfaca motorul i-am zis sa se duca sa-i regleze inca o data culbutorii la rece cineva.
              acum merge perfect. fa o incercare . pierzi 30 de lei ...

              motorul e putin probabil sa aiba ceva.

              ps: de ce n-ai luat piesa de 150 de lei?
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #22
                Originally posted by accciduzzzu View Post
                apropo, am si eu o problema la instalatia de gaz -cand plec de pe loc o las pe benzina apoi dupa cateva sute de metri o comut pe gaz dar,in momentul cand opresc la stop la relanti se opreste de tot-ce credeti ca am in conditiile in care as ramane pe benzina nu se opreste?va multumesc
                Nu stiu ce instalatie GPL ai montata pe masina dar cea multipunct trece automat de pe gaz pe benzina atunci cad se atinge temperatura optima[eu am reglat-o la 40 grade].Probabil ca atunti cand comuti pe GPL motorul este rece.Daca pornesti comutat pe GPL becul din buton clipeste,deci functioneaza pe gaz,iar atunci cand se incalzeste circuitul trece automat pe benzina.

                Comment


                • #23
                  are 52000 km merg de circa 1 luna doar pe benzina -am schimbat bujiile-gpl am de vreo 4 ani atunci aveam 24000 km-

                  Comment


                  • #24
                    Desi deja s-au cam discutat toate problemele pe care le-am intalnit la motoarele de Logan, as mai avea de spus ca motorul nu se desface din cauza rateurilor de combustie. Adica avem una interfata si hotaram ca gata nu mai e bun motorul. Mai intai se face o compresie, daca la compresie iese prost, se testeaza daca e din segmenti sau din supape (daca te numesti mecanic trebuie sa stii cum - era si in primul manual de mecanica de la liceu). Daca e din supape, reglezi culbutorii (din momentul cand ii regleaza, deja iti spune daca era de acolo), daca e supapa arsa si jocul e ok, aia e, demonteaza chiulasa si la rectificat cu ea.
                    Daca nu are compresie din segmenti, se poate mai intai sa se schimbe uleiul, am avut caz cu ulei "bun original" care deja a mai facut 150 000 km de cand baga ulei "normal".
                    Daca ai fiert motorul sau s-a rupt distributia, s-a mers fara ulei, sau gu gazolina, atunci e acceptabil sa desfaci motorul de curiozitate.
                    Si acum un banc real, cred ca l-am mai spus, dar poate intelegi ca nimeni nu e prost sa faca ceva degeaba, doar ca sa fie cinstit.
                    Vine cineva foarte priceput (apelez la el la orice tine de mecanica si e mai complex) la mine cu una bucata matiz. Imi zice: nu trage si da eroare mereu amestec bogat. La intrebarea ce i-a facut, imi spune: Distributie, rectificat supape, segmenti, bobina de inductie, bujii, corp clapeta si cred ca mai erau ceva senzori pe acolo. Raman cu gura cascata si intreb, cat au costat astea? Pai vreo 3500 lei. Si cine le-a platit? Clientul, normal... OK, pun un tester ordinar si ma uit, temperaturi ok, lambda functionala, dar la MAP -0,65 bar - bai mama cred ca are catalizatorul infundat, ca prea se chinuie sa se invarta. - Nu, ca i-am scos lambda si tot nu tragea.
                    Atunci hotarasc, senzor map defect, opresc motorul, MAP 0,97 adica nu-i defect. Si-mi amintesc ca are map separat cu un tub de plastic. Ala de obicei se roade de galeria de admisie. N-am rabdat sa nu-i zic, ca la cat a dat clientul, merita altul nou, sa nu-l lase dat cu banda.
                    Nu zic ca nu iti va pune piese noi, dar de unde vei sti ca trebuiau, am inteles ca in final clientul respectiv a fost foarte multumit, desi a cam dublat valoarea masinii.
                    Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                    Comment


                    • #25
                      Autorul ne poate lamuri daca i-a dat de cap? Poate invatam ceva nou...
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • #26
                        am rezolvat problema, erau tachetii, mi i-a facut, nici macar nu mi i-a schimbat. masina merge ca noua.

                        Comment


                        • #27
                          Te sfatui sa schimbi mecanicul...
                          Daca a hotarat sa desfaca motorul fara sa i faca test de compresie...
                          Era ultimul punct din lista mea...
                          La benzinare problemele uzuale sant : aprindere, culbutori...
                          Azi venise unul ca i sare pe benzina ... E defecta domle...
                          Ramasese in pana prostului...fara gpl...
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • #28
                            E defecta... piesa dintre scaun si volan.
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • #29
                              a facut teste de compresie, si un cilindru nu prea avea tocmai de asta a zis sa desfaca motorul, si na cand l-a desfacut si a dat de tacheti a vazut ca aia sunt, i-a facut si acum merge ca noua, chiar si la rece. sunt extrem de bucuros ca in sfarsit merge bine motorul.
                              Last edited by dathug; 26 July 2013, 07:21.

                              Comment


                              • #30
                                Ori ai o problema de exprimare neavand experienta tehnica, ori mecanicul tau este extrem de prost...
                                A desfacut numai capacul de sub fitrul nu tot motorul?
                                Ai lasat o in service cu o zi inainte?
                                Cand nu ai compresie, la Loganuri prima chestie e reglaj/verificat culbutori...
                                Nimeni nu citeste manualul utilizatorului, sau "lasa bre ca merge bine de ce sa ma duc la service"...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google