LOGAN 1.4 Cu GPL , Problema Cu Relantiul Mai Ales La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LOGAN 1.4 Cu GPL , Problema Cu Relantiul Mai Ales La Rece

    Treaba e in felul urmator, nu e masina proprie dar de acum inainte o sa o folosesc eu, e un 1.4 credca din 2008, ii s-a pus GPL`u pe el in urma cu 40 de mii de km si am urmatoarea problema care nu sunt sigur ca e legata de instalatia de gaz. Dimineata cand merg la masina si o pornesc merge foarte rau adica relantiul sta uneori si la 500 RPM, alteori moare, trebuie sa stau cam 7-8 minute cu ea inainte sa plec ca altfel moare cand pun ambreiajul sau merge intrerupt rau. De asemenea uneori cand o pornesc la rece dupa 2-3 minute cand intra gazul moare instantaneu, dar ideea e ca masina merge rau si pe benzina. Am pus-o pe tester si da rateuri la combustie sau ceva de genul, m-a pus tipul de acolo sa schimb fisele si bujiile, am facut-o si in zadar. Pe urma am mers la alt meserias care cica mi-a reglat tachetii si mi-a curatat si motorasul pas cu pas, nu s-a schimbat nimic.
    Deci masina cand se incalzeste merge bine , mai ales in sarcina, relantiul tot nu sta cum ar trebui dar ideea e ca nu mai moare cum o face atunci cand e rece.
    Astept sugesti , sfaturi.
    Sunt nou pe aici , va salut pe toti.

  • #2
    Da a zici ca la rece merge prost poate fi de la sonda lambda amonte care are un circuit de incalzire pentru a ajunge in te,peratura optima. Se poate sa fie ars circuitul si pana nu se incalzeste din cauza gazelor de evacuare face figuri. D obicei sonda da eroare la diagnoza, chiar si ddt. Mie nu imi face mereu dar cand imi face, adica nu se accelereaza, schimb treapta si isi revine. In 200 m ajunge la temperatura optima.

    Comment


    • #3
      Şi eu suspectez tot sonda lambda, dar dacă nu a apărut eroarea e ciudat.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Sa iti rescrie calculatorul masinii pe benzina. Nu stiu exact cum se numeste operatiunea , dar erori de la calculatorul gpl s-au transmis la benzina...
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • #5
          Voi chiar nu cititi inainte de a posta???????????
          Mai ales topic nou?
          S-a discutat la greu despre prima pornire la rece dimineata.
          Folositi "search-ul" ...sau e asa complicat? Si Vanghelie stie asta...
          Cocteil perfect...unul care de la primul post incalca regulile de bun simt, sa nu mai zic regulamentul, si inca doi care dau cu presupusul
          Mergi citeva zile NUMAI pe benzina si daca incepe sa mearga bine du-te la un atelier GPL sa-ti regleze instalatia bine...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • #6
            am citit si celelalte posturi dar fiecare are simptome diferite. voi ziceti sonda lambda, eu am dus-o la cineva si crede ca e un senzor sau ceva de genul care citeste temperatura apei din motor, trebuie sa aibe anumite valori cand e motorul rece si cand e cald, a luat o piesa din aceea noua si a comparat valorile aceleia cu valorile pe care le are a mea si zicea ceva de genul ca diferenta e undeva la 100 de omi, nu stiu daca zic bine, credca o sa schimb piesa aia, e vreo 150 de lei noua. voi ce ziceti?

            Comment


            • #7
              De ce mai intrebi pe aici daca pana la urma te iei dupa ce au zis 2 vecini ?
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • #8
                Nu schimba piese scumpe doar pe banuieli. Eventual imprumuta piesa de la prieteni si fa proba.
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • #9
                  Ma uit la rautatea unora de pe forumul asta si nu-mi vine sa cred ca exista si oameni de genul asta...ma rog...

                  Si eu am avut o problema asemanatoare. Doar ca-mi pornea greu dimineata, urca greu in ture si nu tragea in treapta 1... M-am dus la cineva care mi-a reglat calculatorul de gaz si mi-a resetat calculatorul benzina. Acum nu-mi mai face probleme. Calculatorul de gaz dereglase si calculatorul de benzina. Poate asta este si problema la tine... Bine ai venit pe forum. Sa stii ca nu gasesti doar uraciosi pe forumul asta. De fapt, uraciosii sunt chiar raritati aici pe loganclub si in general au numele taiat cu o linie rosie. O zi frumoasa.
                  My ride

                  Comment


                  • #10
                    mersi, stai linistit ca ala oricum se baga in seama aiurea, nici nu stiu la ce m-am ostenit sa ii raspund, in fine. pai o sa incerc si eu chestia asta cu calculatorul, sa il resetez. Eu stau in Resita , stiti cumva unde as putea face asta prin apropiere?

                    Comment


                    • #11
                      Sebi, tie ti se pare normal sa faca un topic nou cand s-a discutat atat despre prima pornire dimineata ?
                      Asta denota ca a intrat pe forum a gasit zona de GPL si-a facut user si a postat la plesneala...daca citea cit de cit ar fi gasit postarile mele, ale lui Alexys despre problema asta...s-a scris la greu si de prea multe ori acelasi lucru...
                      Chiar asa de greu e sa citesti ? Sa folosesti search-ul ?
                      Citi aici:



                      Dupa ce ii dau o solutie la indemana sa identifice de unde are problerme, incepe cu ce ia spun cineva , de senzor de temp etc...
                      Daca ar fi citit pe aici cit de cit in zona GPL si-ar fi dat seama ca stiu mai multe despre GPL decat stiu 2 vecini...

                      Apropo, unde ai citit de sonda lambda ?
                      Last edited by moog; 10 July 2013, 18:04. Reason: Automerged Doublepost
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • #12
                        Acolo cu pornirea dimineata la rece este vb de senzorul de turatie. Problema asta am avut-o si eu, am curatat mufa de la senzor si am rezolvat problema...Ulterior mi-am montat GPL imediat a inceput sa-mi porneasca iar greu dimineata...de data asta din cu totulo alte motive, din cauza ca era dereglat calculatorul de la instalatia pe benzina de cel de la instalatia gpl...nu cred ca s-a discutat pe postul mentionat de tine despre asa ceva. Este dreptul tau sa vorbesti cum vrei cu alti colegi de pe forum. Eu insa nu pot sa nu remarc atitudinea ta ostila fata de un om care este nou pe forum. Fiind nou poate nici nu stie exact cum sa caute un post pe aici. Am fost si eu incepator si nu stiam sa caut un post, pana m-am dezmeticit incet, incet... Omul a cerut o informatie si cred ca ar fi frumos din partea noastra sa o dam daca putem, daca nu sa-i lasam pe cei ce pot sa ajute sa posteze si pe moderatori sa pedepseasca pe cei ce nu respecta regulamentul...parerea mea..
                        My ride

                        Comment


                        • #13
                          Daca ati fi ctit macar pimele 3-4 pagini din:

                          nu mai dadeati cu presupusul...
                          Daca ar fi senzorul de turatie nu ar fi problema numai la prima pornire dimineata...
                          Despre asta s-a discutat separat...in alt topic...
                          Greseala voastra este ca nu cititi nici macar cand vi se da pe tava...
                          Scuza cu "nu stie sa caute" pica...
                          Citeste discutia de acolo si poate te lamuresti...
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • #14
                            Sunt de acord cu @moog. Aceasta problema s-a discutat si rasdiscutat de zeci de ori prin diferite topicuri.

                            Informatia adunata pe un forum este disponibil si celor sositi ulterior. Doar sa nu le fie lene sa citeasca, documenteze, adune cele disponibile....

                            Puteti da cu parul... dar practic m-am cam retras din discutii din acest motiv, fiind satul sa tot particip la aceleasi discutii fara capat, la care deja s-au dat rezolvarile....
                            Interfete instalatii GPL

                            Comment


                            • #15
                              ce s-a tot discutat , am citit si eu ce au zis baietii dar eu am alte simptome.
                              azi am luat-o de la mecanic, a zis ca cilindrul 4 nu are destula compresie sau ceva de genul (nu prea le am cu mecanica) si ca poate fii ori de la supape ori de la chiuloasa , urmeaza sa desfac tot motorul.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google