LOGAN 1.4 Cu GPL , Problema Cu Relantiul Mai Ales La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ar mai fi de specificat ca totusi tachetii sunt cam inexistenti la motorul de Logan. Deci e corect sa vorbim despre culbutori atata timp cat nu e motorul de Dacia 1300.
    Cat despre desfacut motorul in mod cert n-a desfacut nimic in plus pana sa dea de culbutori. Ca abia dupa ce da jos capacul culbutorilor ar avea acces sa demonteze chiulasa.
    Si din cate vad i s-a spus ca sunt reglati (adica discutia a pornit excluzand din start culbutorii). Asta ca sa fie ceata mai deasa ).
    Last edited by alexys; 29 July 2013, 01:48.
    Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

    Comment


    • #32
      Postez si eu aici, deoarece mi se pare ca problema mea este asemantoare cu a celui care a deschis topicul. Scriu aici deoarece in celelelalte topicuri despre care s-a vorbit mai sus, respectiv pornirea la rece, nu prea ma incadrez.
      Asadar, Logan din 2008, 88000 km cu instalatie Landi Renzo, schimbata rampa de injectoare cu una after market la 65000, schimbate pistonasele din rampa la 88.000.
      Problemele au aparut dupa ce am dus-o la o revizie banala de 15000 km. A doua zi dupa revizie, se oprea cand trecea de pe benzina pe gaz. Am dus-o inapoi, s-au invaritt pe langa ea, au ajuns la concluzia ca trebuie reglati culbutorii (masina a mers impecabil pana la revizie). Ok, au reglat culbutorii, au mai schimbat doua furtunase, au schimbat din nou si filtrul acela de gaz mai mare cu unul negru care cica ar fi mai performant. A mers masina fix pana acasa. A doua zi, porneste impecabil pe benzina si cand trece pe gaz, moare motorul.
      Ok....Ne incarcam cu energie, mergem la service-ul nr 2. Le explic problema, imi reseteaza calculatorul de bord aducand-ul la parametrii de fabrica, merge bine masina pana acasa, a doua zi porneste pe benzina merge bine pana sa treaca pe gaz si din nou la trecerea pe gaz moare motorul. Ma prezint inapoi si la service-ul nr 2, ajung oamenii la concluzia ca trebuie schimbate pistonasele din rampa de injectoare. Au ajuns la concluzia asta stranguland cu patentul fiecare din cele 4 furtunase care intra in rampa. La unul din ele, nu a avut nicio reactie masina. OK, am schimbatcontra sumei de 180 lei pistonasele, am ajuns acasa, a doua zi pornesc pe benzina, merge bine, trece pe gaz, moare. Ok, ne incarcam din nou cu rabdare, mergem la service-ul nr 3: Schimbat bujii cu unele eiquem cu 2 electrozi (cele de pe masina (BOSCH) fusesera schimbate la revizie deci nu aveau nici macar 1000 km), schimbat fisele de la bujii, verificat si calibrat din nou rampa de injectoare, decartam aproximativ 300 ron, merge masina perfect pana acasa, surpriza ... adoua zi porneste pe benzina, trece pe gaz FARA sa moara motorul, facem calcule, ajungem la concluzia ca de la o revizie banala care a costat in jur de 300 lei am ajuns sa investim peste 1100 lei in reparatia masinii de dupa revizie, ne impacam cu ideea ca am pierdut banii respectivi datorita incompetentei mecanicilor cu care am avut de-a face si ne consolam cu gandul ca macar merge masina. Afara era inca destul de cald. Dar dupa doua zile se face frig; masina porneste bine pe benzina, iar la trecerea pe gaz moare motorul din nou. In acest moment sunt putin confuz, efectiv nu stiu ce as putea sa mai fac si unde sa ma duc. Am tot evitat sa ajung la reprezentanta dacia, deoarece acolo ultima oara oamenii au lucrat ca niste amatori. Dar in ultima instanta ma gandeam sa le duc masina acolo, o las peste noapte sa vada care e problema cu motorul rece, eventual daca sunt depasiti de situatie sa se sfatuiasca si cu cei de la fabrica si poate intr-un final o sa am si eu masina functionala. Citind mai sus rezolvarea colegului , inteleg ca si la el culbutorii erau reglati, dar totusi la o noua reglare s-a rezolvat problema. Ma gandesc ca si la mine reglarea nu fost facut ca cu motorul complet rece, mesterul care a reglat culbutorii poate nu era in cea mai fericita zi a existentei sale si de fapt in tot timpul asta m-am invartit in cerc. Credeti ca o noua reglare a culbutorilor ar fi o solutie? Sau aveti o alta solutie la problemele expuse de mine? Mentionez ca in momentul de fata trec singur masina pe gaz numai dupa ce se incalzeste motorul (aprox 2km). Daca o las sa treaca singura dupa prima pornire de dimineata 100% moare. Pe gaz merge bine dupa ce se incalzeste, din cand in cand are momente in care intrerupe pt o secunda.
      Last edited by marcoos; 1 October 2013, 18:08.

      Comment


      • #33
        Marcos daca ai fi trecut orasul nu tara poate unii ar fi avut sugestii apropo de mecanici/atelier...
        Sa lamurim: ai instalatie de fabrica cu rampa original inlocuita cu alta Valtek de 2ohm cred...
        Reglaj culbutori facut cu motorul rece? Masina lasata de seara la service si reglat dimineata?
        Bujiile Bosch Super Plus parca, la 40RON setul sant de tot xxxx ...
        Fisele... sper ca nu au pus niste spanuri la 10RON/buc...
        Ar fi bine sa gasesti un service care sa aiba si interfata masinii, sa vada semnal sonda lambda si sa-ti ajusteze harta functie de acest semnal...inainte de asta reset factory default la ECU masina...
        Bafta!
        P.S. Ai talent la povestit, oricum, brava stai bine cu nervii
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • #34
          MOG:
          - Reglajul culbutorilor s-a facut cam la o ora dupa oprirea motorului, deci nicidecum cu motorul rece dupa o noapte.
          - Instalatia este LR de fabrica, iar rampa este posibil sa ai dreptate. Parca imi aduc aminte ceva de Valtek. Ma refer la ambalajele pistonaselor pe care le-am schimbat ultima oara.
          - Bujiile Bosch au fost 80 de lei la service si sunt din cele fabricate in Rusia. Probabil varza. Inainte am avut tot Bosch care am inteles ca erau fabricate prin Germania. Au mers impecabil.
          - Fisele le-au pus baietii la ultimul service pe care l-am vizitat la pretul de 160 ron / setul. Banuiesc ca sunt ceva mai de calitate.

          Comment


          • #35
            Iti recomand un test de compresie, care dureaza 10min daca mecanicul are ce-i trebuie...
            Probabil ca va iesi prost deci reglaj culbutori facut precum am scris mai sus...
            Am vazut citeva cazuri ca la tine..."Culbutori reglati?" , "Bineinteles, acum 1 saptamana"...dupa test de compresie din care un cilindru avea 6-7 ceilalti varza deabia a mai pornit tigaia...
            Dupa asta service si cu interfata de masina-reset-reglaj etc...altfel mergi pe bajbaite...
            Daca nu gasesti, mergi NUMAI pe benzina citeva zile, sa-si revina ECU benzina la normal, si dupa aia rajustata toata harta dupa timpii de injectie la relanti...~3.15-3.2ms mai ales la citi km are masina...
            Bafta...
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • #36
              Uite unde era secretul:
              In primul rand ar fi fost bine sa fi recuperat tot ce ai schimbat.
              In al doilea rand din cauza asta reusesc sa pun bobine de 3 ohmi pentru a reduce uzura pistonaselor, fiindca sunt atent la ce filtre trantesc pe masina.
              Important e ca aceste pistonase sa nu se lipeasca de scaunele lor peste noapte. Motivele ar fi pistonase de 2 lei, exclus deoarece functiona bine pana la revizie, gaz cu lipici, iarasi exclus, sau filtre de 2 lei, ca toti tipa in gura mare: Da' de ce costa atata ca trec strada si le iau cu 20 lei, nu ti-e rusine? Pai ia-le ca ti le schimb gratis, reparatia ulterioara va fi pe bani.
              Deci adezivul cu care se lipeste hartia de capacele filtrului, este spalat de gpl si dus in injectoare. Iar acel lipici se intareste la frig mai ales daca are timp. Ideea e ca uneori si eu pot plati filtru de la X si se dovedeste schimbat cu filtru de la Y. Caz in care fac circ, noroc ca se pot recunoaste daca esti atent. Deci curata pistonasele, pune filtru l.r. original pe vaporizator, iar la cel de faza gazoasa, vezi daca e turcesc. Se recomanda curatarea intregului traseu, desi dupa mai multi km cred ca ramane de curatat doar rampa si va fi ok, fara sa mai schimbi filtrele.
              Last edited by alexys; 2 October 2013, 23:34.
              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

              Comment


              • #37
                Am dus azi masina la reprezentanta.
                - Schimbat filtre: Cel mic LR, cel mare ceva de la alta firma, tot italiana. Ei au spus ca lucreaza EXCLUSIV cu LR , dar ce sa vezi, pe filtru scria altceva.
                - Schimbat kit vaporizator.
                La 3 incercari de trecere pe gaz dupa "reparatie" motorul a murit. Mecanicul a spus ca e din cauza ca nu mai era gaz pe instalatie. Conform spuselor lui Alexys le-am recomandat sa curete macar capetele injectoarelor daca nu si pistonasele. Au spus ca nu este cazul.
                Concluzia:
                Am refuzat sa iau masina de acolo si nici nu am achitat nimic. Maine merg din nou sa o pornesc la rece de fata cu mecanicul , inginerul sef, patronul, secretara patronului, etc...etc.... Daca nu moare motorul la prima trecere pe gaz, le platesc factura (550 ron). Daca nu, ii las sa caute solutii. Eu le-am spus punctul meu de vedere, ei au spus ca stiu ce au de facut. La testul pe calculator au spus ca ii incurca foarte tare faptul ca injectoarele nu sunt originale si nu pot sa-si faca o parere corecta. Este al patrulea service la care merg cu problema asta si culmea reprezentanta Dacia; sunt primii care spun ca injectoarele after market ii incurca foarte tare in depistarea problemei. Le-am explicat si ca e posibil ca reglajul culbutorilor sa nu fie facut in cele mai bune conditii, iar cu asta au fost de acord. Probabil asta vor face maine. Atat cat am putut eu citi pe acest forum, daca regleaza din nou culbutorii cu motorul rece si curata si rampa de injectoare, teoretic ar trebui sa mearga. Pt ca pana acum am schimbat (unele chiar de doua ori):
                - Bujii (2 seturi)
                - Filtre (stare gazoasa 3 buc) stare lichida (3 buc)
                - Filtre de aer (2 buc)
                - Kit vaporizator (1 buc). In vazporizator ajunsese ulei de motor. WTF???
                - Fise bujii (1 set)
                - Pistonase rampa injectoare (1 set)
                - Racorduri fara numar
                - In plus, am reglat culbutorii odata si am testat-o pe calculator de cateva catralioane de ori (operatiuni platite de asemenea)
                Toate aceste operatiuni au fost efectuate in conditiile in care eu am fost la o revezie banala cu masina perfect functionala. Si dupa acea revizie a inceput distractia. Ideea este ca daca la cele 11 mil lei deja platite se adauga inca 550 lei, cat am deja devizul la reprezentanta, incep sa ma intreb daca nu cumva era o idee mai buna sa fi schimbat de la inceput COMPLET instalatia de GPL de pe masina. In fine.... mergem inainte....Vedem maine care este solutia gasita de mesteri. Oricum pot sa spun ca sunt foarte dezamgit de calitatea mecanicilor cu care am avut pana acum de-a face. Nu se poate sa platesti aproximativ 17 mil de lei exlusiv din cauza incompetentei lor. Sunt absolut convins ca o revizie banala de maxim 3 mil era suficienta daca ar fi fost facuta de niste oameni bine pregatiti si cu piese de calitate, din care sa nu curga lipiciul in injectoare. Asta e ... mergem inainte.

                Comment


                • #38
                  In vaporizator nu era ulei ci mercaptan-parca asa se numeste/aditiv GPL...
                  Dimineata sa-ti regleze culbutorii si dupa aia sa o porneasca etc...
                  Tu mi-ai amintit de bancul asta:

                  Un tip tanar se duce la un supermarket sa se angajeze. Managerul il intreaba:
                  "Ai ceva experienta in vanzari?"
                  Tanarul raspunde:
                  "Da, am fost comis voiajor."
                  Managerul, placandu-i tanarul, ii spune:
                  "Bine, esti angajat! Incepi de maine iar la sfarsitul programului am sa vin sa vad cum te-ai descurcat in prima zi."
                  A doua zi se prezinta omul la treaba, isi vede de ale lui, iar la sfarsitul programului vine managerul si il intreaba:
                  "Ei, cate vanzari ai facut astazi?"
                  "Una." Raspunde tanarul.
                  Managerul:
                  "Cum una? Media de vanzari pe angajat la noi este de 20-30 pe zi! De cat ai vandut?"
                  Tanarul: "De 101.237,64 dolari."
                  Managerul: "101.237,64 dolari? !?!? Da' ce i-ai vandut?"
                  "Mai intai i-am vandut un carlig mic de pescuit. Dupa aia i-am vandut unul de dimensiune medie. Dupa aia i-am vandut o lanseta. Pe urma l-am intrebat unde merge sa pescuiasca si mi-a spus ca pe coasta, asa ca i-am spus ca-i trebuie o barca, asa ca am fost la raionul de specialitate si i-am vandut salupa aia cu doua motoare. Pentru ca mi-a zis ca Honda e prea mica ca sa remorcheze salupa, l-am dus la raionul auto si i-am vandut un Jeep Grand Cherokee."
                  Manageru', stupefiat:
                  "Cum, a intrat un tip sa cumpere un carlig mic de pescuit si tu i-ai vandut o salupa si un 4X4? !?!?!"
                  Tanarul raspunde: "A, nu... Tipu' a intrat sa cumpere un pachet de tampoane pentru nevasta-sa, iar eu i-am spus ca, daca tot urmeaza un weekend nenorocit, ar fi mai bine sa se duca la pescuit.

                  Cam asa ai patit si tu cu revizia si cheltuiala totala...
                  Sper ca ai pastrat tot ce ai schimbat de aiurea...mai reduci din pierderi in timp...
                  In mod normal, kit vaporizator/pistonase/filtre eventual bujii erau deajuns
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • #39
                    Daca nu o rezolvi, vezi ca Pitestiul e destul de aproape, nu costa prea mult benzina. Durerea mare e ca de fapt ai vrut sa respecti reviziile. Ce ar fi interesant, lasand cheltuielile provocate de revizie, inainte de asta, cat ai investit de fapt in instalatia gpl? Fiindca toata lumea o lauda ca e cea mai buna pe logan, dar nimeni nu recunoaste cat a cheltuit cu ea de fapt. Foarte des se schimba injectoarele la ele deoarece nu sunt fiabile, dar imaginea ramane, cea de uzina e cea mai buna...
                    Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                    Comment


                    • #40
                      Moog...deci daca ala nu era ulei de motor si era mercaptan, eu o sa-i transmit maine mecanicului specialist in instalatii GPL de la REPREZENTANTA sa-si caute alta meserie. Eu l-am intrebat chiar de doua ori daca e sigur ca acolo e ulei, pt ca nu puteam sa inteleg cum poate sa ajunga uleiul de motor in vaporizatorul de GPL. El mi-a spus foarte sigur ca e ulei de motor. Apropos....maine o sa postez si devizul de la service sa vedeti numai cat a costat manopera. Mare "noroc" am avut ca au o promotie pana Sambata cu 25% reducere + 5 % daca te inregistrezi pe site.

                      Comment


                      • #41
                        Daca nu cumva aia de la lukoil toarna ulei in gaz. Oricum ulei din motorul tau nu e, indiferent ce ai strica. Gandeste-te ca ai presiune de minim 1bar peste cea din admisie in vaporizator. De ai merge pe ulei in loc de aer si ai guri membrana, tot nupoti impinge nimic in vaporizator dinspre admisie, nici pe furtunul de vacuum, nici pe cele de la injectoare. Mai ramane teleportarea.
                        Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                        Comment


                        • #42
                          @Alexys:
                          17 mil acum + 6 mil achitati anul trecut pe rampa de injectoare. Deci 23 mil in interval de un an, numai reparatia instalatie LR. Este adevarat mare parte din suma se datoreaza in primul rand incompetentei mecanicilor, nu neaparat calitatii instalatiei.
                          La un simplu search pe google Logan 1.4 GPL:
                          - instalatie noua Tomasseto : 19 mil.
                          - Instalatia noua GPL Fratelli 18 mil.
                          Asta doar ce mi-a dat pe prima pagina. Trebuie sa recunosc ca mi-am luat-o rau cu aceasta instalatie, chiar daca eu am fost bine intentionat si la fiecare 15000 km m-am prezentat la service pt revizie. S-a dovedit intr-un final ca tocmai reviziile mi-au stricat masina. Concluzia mea este ca LR este o instalatie ok, atata timp cat umbla in ea numai oameni care cunosc bine aceste instalatii. Nea Gica de la colt care nu a auzit in viata lui de LR dar are impresia ca le stie pe toate nu are ce cauta in masina ta. De asemenea calitatea filtrelor este un factor important. Filtrul de stare lichida original LR este la reprezentanta in jur de 20 ron. Eu zic ca nu merita sa pui shpanuri cand poti lua ceva original la un pret decent. Eu am avut ghinionul ca primul service AUTORIZAT la care am facut revizia sa-mi pune niste filtre de toata jena si niste bujii la fel. Vina nu mi-a apartinut in niciun fel. Am platit pe cele doua filtre + 1 set bujii 300 lei. Am considerat ca de banii astia mi se ofera ceva decent. In momentul acesta nu mai exista pe masina nici filtrele, nici bujiile respective. Maine o sa pun si poza cu filtrul de stare lichida sa vedeti de ce are dreotate Alexys. Arata absolut jalnic si intr-adevar bucati din lipici erau desfacute. De altfel la scoaterea filtrului unul din cele doua capace a ramas in interior deoarece se dezlipise de hartia filtrului. Asadar, stimati colegi, concluziile le trageti singuri. Eu am fost un om bine intentionat care am respectat masina si am tinut reviziile conform carnetului de intretinere numai in unitati service autorizate, dar care am avut ghinionul sa dau peste niste oameni foarte slab pregatiti. Acest fapt m-a costat bani. Multi. 17 mil mai exact. Cei care aveti asemenea instalatii, e bine sa studiati foarte bine atelierul unde urmeaza sa va faceti reviziile, sa cereti informatii si recomandari de la prieteni care au mai trecut pe acolo, pt ca altfel puteti ajunge in situatia mea.

                          Comment


                          • #43
                            Hai ca faza cu uleiul e de inteles la un neavenit/amator/sofer etc...da' e de tot rahatul ca zvonerul sa fie mecanic... zii lui ala ca e bou iar tu cauta o vaca
                            Cum pana mea sa treaca uleiul prin camera de arderea, ocolesc supapele, injectoarele GPL, trece prin filtrul de stare gazoasa care al dreacu filtreaza particule de 0.01 minim (cica) dar lasa uleiul, sau a intrat prin admisie aer pe furtunasul de vacum ?
                            Landi Renzo nu e o firma naspa, e chiar foarte buna, numai ca alegerea de pe Logan de fabrica nu e buna...
                            Preturile alea de 18-1900RON nu stiu de unde le-ai luat dar e ceva mai mult...
                            Oricum cu 2300 schimbai dreacu instalatia cu totul
                            Filtrele , ca "este" 2 , sant importante...mai ales la injectoare ceva mai pretenioase cum sant MED-urile...si montatorii stiu asta dar isi baga ....
                            Un set de bujii bune 180 max (asta mi-am pus eu, platina alea-alea ), 2 filtre 120-150 max daca taran total montatorul...

                            Iaca de asta recomand Tomasetto...pt unii ca Marcoos, care stau intr-o zona unde montatorii GPL au 12 clase daca le aduna in familie...si IQ-ul mai mic decat nr. de la pantofi...
                            Si culmea ca a fost la vreo 3 parca...
                            Cum dracu sa iei omului pe un Valtek 600RON ?
                            Nu mai degraba iti faci singur diagnoza, schimbi filtrele singurel , macar stii ce pui...iar acum incepe sa fie si putina concurenta pe online...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • #44
                              Moog:
                              Sa le luam pe rand. Mai intai instalatiile gpl:

                              Fratelli 18 mil.
                              Instalatii GPL Auto Bucurest 2017. Peste 200.000 instalatii gpl montate, Garantie 2 Ani. Economie de pana la 50% fata de benzina. Peste 15 ani de experienta


                              Tomasetto 19 mil.


                              Landi Renzo 20 mil.


                              Alta instalatie (nu se specifica modelul) 20 mil.
                              GPL - UltraGaz. Instalatie GPL Bucuresti la cel mai bun pret. Monteaza GPL auto cu noi si beneficiezi de garantia unei lucrari de calitate.


                              In ceea ce priveste filtrele, bineinteles ca "este" doua. Exact asta am spus si eu intr-unul din posturile anterioare cand am specificat ce am schimbat pana acum la masina (- Filtre (stare gazoasa 3 buc) stare lichida (3 buc).
                              AM facut referire in postul anterior doar la filtrul de stare lichida, deoarece conform spuselor colegului Alexys, acel filtru creeaza foarte mari probleme din cauza adezivului de proasta calitate cu care este lipita hartia de capac.Din punctul meu de vedere nu are rost sa iei unul no name cand unul original LR costa tot 20 ron.

                              Valtek 600RON: Atat a costat rampa cand am schimbat-o anul trecut. Anul acesta am schimbat doar pistonasele din rampa, la pretul de 180 ron.

                              "zii lui ala ca e bou iar tu cauta o vaca" No comment.
                              Last edited by marcoos; 4 October 2013, 21:09.

                              Comment


                              • #45
                                Se pare ca s-a starnit concurenta...ex Milano vs Ac vs Landi vs BRC...
                                Pretul cu toroidala (optional) e plus vreo 2-300RON...
                                In fine irelevant la discutia noastra...
                                Apropo de rampa:

                                Si anul trecut tot pe acolo era pretul...
                                Iar pistonase:

                                Link-urile nu sant reclama ci pur exemplu de pret in Ro...

                                Preturile de mai sus sant deja cu adaos de vanzare...
                                Diferentele sant manopera si obraz gros...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google