LOGAN 1.4 Cu GPL , Problema Cu Relantiul Mai Ales La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Wow... ma uit pe site-ul respectiv si ma minunez de preturile minuscule (fata de ce am platit eu pana acum pe la diverse unitati service). O sa-l memorez cu siguranta. De acum imi cumpar singur consumabilele numai de acolo si platesc doar manopera la cineva de incredere. Inca il mai caut pe acel cineva

    LE: Probabil pe viitor o sa prefer un drum pana la Alexys decat sa mai las masina pe mana baietilor din zona noastra. Ies mult mai ieftin asa decat am iesit acum per total.
    Last edited by marcoos; 4 October 2013, 21:42.

    Comment


    • #47
      Daca le ai cu surubaitul cat de cat si ai si ceva timp liber, mai bine iti faci singur treaba daca nu gasesti pe nimeni de incredere, eventual si rezonabil la pret manopera
      Cel putin filtrul de gazos e simplu, mai aiurea cu cel de lichid...asta ca ai Landi Renzo...la Tomasetto amandoua se schimba usor...
      Oricum problemele de genul asta sant in toate zonele de interes...incepand de la service auto, centrale termice, calculatoare, instalatori etc...
      Bafta mai departe
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • #48
        Sa fie... O sa revin in curand si cu rezultatul reparatiei de la reprezentanta Dacia. Azi cand am fost sa iau masina am facut o proba si mi s-a parut ca a trecut suspect de repede pe gaz, in conditiile in care afara era destul de frig; deci teoretic motorul ar fi trebuit sa fie foarte rece. M-am uitat special la nivelul apei inainte de pornire ca sa fiu sigur ca nu au mai pornt-o baietii pana sa ajung eu, dar nu arata nici macar o liniuta. Poate am devenit eu prea neincrezator dupa experientele anterioare, insa as vrea sa vad cand pornesc masina maine ce surprize imi rezerva. Doar atunci ma pot pronunta daca a meritat (noua) investitie sau ma duc inapoi sa ma rafuiesc cu ei.

        Comment


        • #49
          Stimati colegi, am promis ca revin cu detalii dupa scurta mea aventura prin diverse unitati service si iata-ma.
          Dupa mai bine de o luna de la vizita facuta celor de la reprezentanta Dacia C-ta, am avut in sfarsit parte de temperaturi foarte scazute si am putut sa-mi fac o idee daca oamenii au rezolvat problema mea. Tin sa precizez ca problemele la mine apareau numai cand afara era foarte frig. Cum in ultima luna la C-ta a fost destul de cald pt aceasta perioada masina a trecut foarte bine de pa benzina pe gaz, fara sa moara motorul. Ieri insa, cum a scazut putin temperatura, la trecerea de pe benzina pe gaz motorul a murit DIN NOU!
          Asa cum spuneam mai sus, am platit pana acum 17 mil (doar anul asta) pt reparatia instalatiei de gaz si masina tot nu merge.

          OK... vorba fotbalistilor nostri din nationala, viata merge inainte (chiar daca ne bat aia ca in curtea scolii - scuze de offtopic dar nu m-am putut abtine)
          Asadar, singura variannta care ramane in picioare in acest moment in ceea ce priveste problema mea, este cea expusa de colegul Alexys. Si anume ca adezivul din filtrele alea de 2 lei (la propriu) intra in rampa de injectoare si la frig se intareste. Apoi un om de buna credinta plateste 17 mil de lei in diverse ateliere si nimeni nu stie cum se rezolva problema, dar cand iesi cu masina din service absolut toti sunt ferm cionvinsi ca au rezolvat problema.
          Asadar, stimati colegi, astept un sfat de la voi legat de ultima problema pe care as putea sa o mai incerc a rezolva. Si anume:
          Este nevoie sa schimb rampa de injectoare cu una noua sau capetele acelea in care a intrat lipiciul se pot curata?
          Intrebarea nr 2:
          Pistonasele din injectoare doar ce le-am schimbat intr-una din multele vizite la service. Insa a intrat lipici si in ele, deoarece atunci cand le-am schimbat, filtrul era tot cel din care se desprindea adeziv. Acestea trebuie curatate, pot fi curatate, sau e cazul sa inlocuiesc si pistonasele cu unele noi?
          Va multumesc anticipat pt raspunsuri. Sper ca cei care urmneaza sa-si faca o revizie banala la instalatia de gaz sa citeasca acest topic si sa nu accepte sub nicio forma filtre de 2 lei. Altfel o vor lua pe urmele mele; eu fiind cel care le-am acceptat nestiind ce filtre or sa-mi puna oamenii la acea revizie si nefiind la prima revizie la acel service. Precedentele fara absolut nicio problema. Partea mai proasta este ca nici macar ei, nu au stiut ca filtrele pe care le folosesc pot cauza asemenea probleme, incercand sa ma convinga ca "e gazul prost".

          Azi mi-a fost recomandat si un spray - aditiv pt GPL. Credeti ca acesta m-ar ajuta sa scap de lipiciul din instalatie, sau trebuie neaparat desafacuta?

          Multumesc!
          Last edited by marcoos; 20 November 2013, 17:39. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #50
            ar trebui sa fie invatatura de minte pentru cei care tot lauda landi pe forum...stiti vorba aia cu pomul laudat...

            Comment


            • #51
              cred totusi ca discutam de 2 tipuri de landi:fabrica si aftermarket
              la cea din urma nu am auzit deprobleme majore

              Comment


              • #52
                Da, asta imi place, cand ai logan, skoda, vw, ti se recomanda cu expresia: E cea care se monteaza in fabrica. Cand spui ca cineva are probleme cu ea, brusc devine alta instalatie. In schimb nimeni nu stie ca si lovato apartine ror de grupul landi ca si celelalte doua. Ma astept deja la inca un tel de amenintare de la "marii patroni" importatori - cica zic prea multe pe site fara sa le cer voie.
                Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                Comment


                • #53
                  stiu ca sunt 2 produse diferite ,fabrica si aftermarket, asa ca hai sa nu le amestecam

                  Comment


                  • #54
                    Alexys, o data la trei posturi ai grija sa critici intalatiile Landi si sa-i apostrofezi pe care care zic despre instalatia asta. Vad ca ai ce ai cu Cosmin1978.
                    Chiar atat de proaste sunt instalatiile astea?
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #55
                      singura problema este ca dl. cosmin1978 este angajat proeco, distribuitor lr in romania si face reclama in fiecare post de-al sau;

                      problema nu este ca face reclama, ci ca se da drept un utilizator oarecare pasionat de landi; etic si moral ar fi sa recunoasca public pozitia sa de importator si sa renunte la vrajelile mascate, ca utilizatorul final sa faca o alegere independenta, fara "ajutorul" si "sfaturile bune"

                      alexys nu face decat sa scoata in evidenta acest comportament miselesc...
                      Last edited by tiptil; 22 November 2013, 15:54.

                      Comment


                      • #56
                        nu stiu cine este acest proeco dar o sa dau cautare pe google.........

                        Comment


                        • #57
                          montati fratilor tomaseto si scapati de chin.
                          aud numai probleme la instalaiile gpl landi despre tomaseto numai de bine...

                          Comment


                          • #58
                            Din prisma detinatorului deTomasetto si Landi pot spune ca:
                            Tomasetto-rezistenta,consum sensibil mai mare,piese ieftine,injectoare zgomotoase,se deregleaza frecvent(30-40.000 km)
                            Landi silentioasa,consum mai mic,am rulat pana acum 20.000 km fara incidente !Dupa inca 150.000 km rulati voi forma o opinie pertinenta,nu din auzite de pe la vecini !

                            Comment


                            • #59
                              se poate spune ca fac putin zgomot cele de la tomaseto ...dar cat de putin consuma cu landi 5-6 la %...?? la tomaseto e cam 9%

                              cat sunt injectoarele la landi..?destul fata de tomaseto
                              Last edited by VIORE_L; 22 November 2013, 22:56. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #60
                                @vitriol, probabil trebuia sa subliniez "inca un telefon".
                                Instalatiile L.R. sunt extraordinare in comparatie cu metodele prin care sunt promovate si eu cu asta am o mare problema. Imi pare rau ca forumul despre gpl de pe loganclub a devenit suficient de interesant incat sa fie citit de multi si implicit sa tenteze pe unii sa-si faca reclama. Nu zic ca nu am cativa clienti care au venit de pe forum. Zic doar ca e scarbos ca sa ne dam utilizatori si sa ne promovam instalatia pe un forum in care n-am scris nimic altceva decat ca a noastra e mai buna. Au fost 2 prea fatisi si au luat ban, acum au devenit mai atenti, dar ii poti recunoaste. Cosminel spre exemplu, n-am stat sa verific, dar mi-a sarit in ochi un post in care nu a recomandat si la sfarsit l.r.. am zis, ia uite ma, la bacau a vazut el ca la iesire era o reprezentanta "parca" peugeot si sa se duca cine vrea sa intrebe ce are. Google rapid, peugeot bacau, site rar, ateliere si ce crezi? Era autorizat doar l.r., mama ce coincidenta!
                                Mama lor de clienti, la mine nu s-ar nimeri unul sa ma recomande doar din mersul masinii in trecere pe langa poarta si am si sigla cu l.r. ).
                                Apoi crezi ca o vei duce mai bine ca utilizator de l.r. daca vor ramane pe piata doar montatorii l.r.? Chiar sunt unii care fac pe superiorii de pe acum. Exista o axioma de genul l.r. nu se strica in garantie.
                                Iar pe mine ma cam freaca ideea ca unii care ma chemau sa le pornesc programul de l.r. ca nu stiau cum arata iconita, au devenit experti peste noapte. De aia intalnesc mereu calibrarea cv 55 gia, indiferent de marca masinii si logan 14 fb, asta merge si pe rav4. Si au tupeul si nesimtirea sa ma ameninte ca de ce fac misto.
                                Fiindca am de cine, pe mine m-a facut mama mai badaran.
                                Oricum, daca se ajunge sa fie prea multa reclama, forumul va deveni neinteresant, nu suntem in corea de nord sa iubim doar un conducator, ne speriem si fugim. Pai citesti o data, de doua ori, tot forumul e de l.r. ok, astia sunt hipnotizati, hai pe alte forumuri, ca e cam suspect.
                                P.S.: Daca vrei sa ne lamuresti, verifica niste i.p.-uri , bat cu locatia sau sunt din arges si valcea?
                                Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google