Eu unul am mers cu LR de fabrica pana nu a mai pornit pe gas pe la vre-o 90.000 km, dar la km astia n-am schimbat decat o singura data filtrele....
Acum un an l-am sunat pe Alexys si m-am dus la el sa imi repare ''jucaria".
Dupa inspectia instalatiei gpl la recomandarea lui Alexys am schimbat injectoarele care erau terminate ( LR ) cu altele marca Veltek + filtre gpl + curatarea rezervorului de gpl+ toate membranele de cauciuc de la instalatia gpl.....
Intre timp am mai schimbat o data filtrele de gpl tot la el si de atunci i-am dat doar apa paie si bataie (talpa mare ) .
Peste cateva zile fac vreo 60.000 km de cand am reparat instalatia gpl......
Ma deranjeaza un pic faptul ca parca trece prea repede de pe benzina pe GPL ....Probabil face trecerea pe gpl pe la 30 grade...dar nu-i bai...peste o saptamana ajung la Alexys sa-i schimb filtrele si sa imi regleze un pic consumul la instalatia GPL ca ajung pe la 9/9,5 l100km extra urban . Stiu ca este un consum aproape normal la cata talpa vede (130-150 km/h) dar vreau sa o las mai incet macar pana la primavara....
Nu vreau sa zic mai multe si nici sa-i fac reclama dar spre deosebire de alti si alte ateliere de prin Pitesti la Alexys ai certitudinea ca stie ce face la instalatia GPL si oricum nu pleci de acolo fara sa rezolve "jucaria" .
Majoritatea stiu ca pretul la piese si manopera sunt rezonabile si de bun simt la el !
Nu stiu cine si la ce anume instalatii gpl fac reclama pe aici dar ce pot sa zic prin prisma utilizatorului de LR montata in fabrica pe masina mea este faptul ca spre deosebire de alte instalatii GPL cea de LR are toate piesele foarte scumpe si nu-i nici cea mai extraordinara instalatie ca fiabilitate chiar daca eu am mers fara probleme mari vre-o 90.000 km cu ea ...dupa care m-a luat durerea de cap afland pretul injectoarelor si a pieselor necesare reparatiei...practic trebuia sa cumpar alta instalatie doar cu bani dati pe injectoare....vorbesc de preturile de la Prosperanta- Pitesti ca astia cica sunt D-zei instalatiilor LR montate in fabrica.....
Acum un an l-am sunat pe Alexys si m-am dus la el sa imi repare ''jucaria".
Dupa inspectia instalatiei gpl la recomandarea lui Alexys am schimbat injectoarele care erau terminate ( LR ) cu altele marca Veltek + filtre gpl + curatarea rezervorului de gpl+ toate membranele de cauciuc de la instalatia gpl.....
Intre timp am mai schimbat o data filtrele de gpl tot la el si de atunci i-am dat doar apa paie si bataie (talpa mare ) .
Peste cateva zile fac vreo 60.000 km de cand am reparat instalatia gpl......
Ma deranjeaza un pic faptul ca parca trece prea repede de pe benzina pe GPL ....Probabil face trecerea pe gpl pe la 30 grade...dar nu-i bai...peste o saptamana ajung la Alexys sa-i schimb filtrele si sa imi regleze un pic consumul la instalatia GPL ca ajung pe la 9/9,5 l100km extra urban . Stiu ca este un consum aproape normal la cata talpa vede (130-150 km/h) dar vreau sa o las mai incet macar pana la primavara....
Nu vreau sa zic mai multe si nici sa-i fac reclama dar spre deosebire de alti si alte ateliere de prin Pitesti la Alexys ai certitudinea ca stie ce face la instalatia GPL si oricum nu pleci de acolo fara sa rezolve "jucaria" .
Majoritatea stiu ca pretul la piese si manopera sunt rezonabile si de bun simt la el !
Nu stiu cine si la ce anume instalatii gpl fac reclama pe aici dar ce pot sa zic prin prisma utilizatorului de LR montata in fabrica pe masina mea este faptul ca spre deosebire de alte instalatii GPL cea de LR are toate piesele foarte scumpe si nu-i nici cea mai extraordinara instalatie ca fiabilitate chiar daca eu am mers fara probleme mari vre-o 90.000 km cu ea ...dupa care m-a luat durerea de cap afland pretul injectoarelor si a pieselor necesare reparatiei...practic trebuia sa cumpar alta instalatie doar cu bani dati pe injectoare....vorbesc de preturile de la Prosperanta- Pitesti ca astia cica sunt D-zei instalatiilor LR montate in fabrica.....
Comment