LOGAN 1.4 Cu GPL , Problema Cu Relantiul Mai Ales La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Eu unul am mers cu LR de fabrica pana nu a mai pornit pe gas pe la vre-o 90.000 km, dar la km astia n-am schimbat decat o singura data filtrele....

    Acum un an l-am sunat pe Alexys si m-am dus la el sa imi repare ''jucaria".

    Dupa inspectia instalatiei gpl la recomandarea lui Alexys am schimbat injectoarele care erau terminate ( LR ) cu altele marca Veltek + filtre gpl + curatarea rezervorului de gpl+ toate membranele de cauciuc de la instalatia gpl.....

    Intre timp am mai schimbat o data filtrele de gpl tot la el si de atunci i-am dat doar apa paie si bataie (talpa mare ) .
    Peste cateva zile fac vreo 60.000 km de cand am reparat instalatia gpl......
    Ma deranjeaza un pic faptul ca parca trece prea repede de pe benzina pe GPL ....Probabil face trecerea pe gpl pe la 30 grade...dar nu-i bai...peste o saptamana ajung la Alexys sa-i schimb filtrele si sa imi regleze un pic consumul la instalatia GPL ca ajung pe la 9/9,5 l100km extra urban . Stiu ca este un consum aproape normal la cata talpa vede (130-150 km/h) dar vreau sa o las mai incet macar pana la primavara....

    Nu vreau sa zic mai multe si nici sa-i fac reclama dar spre deosebire de alti si alte ateliere de prin Pitesti la Alexys ai certitudinea ca stie ce face la instalatia GPL si oricum nu pleci de acolo fara sa rezolve "jucaria" .
    Majoritatea stiu ca pretul la piese si manopera sunt rezonabile si de bun simt la el !

    Nu stiu cine si la ce anume instalatii gpl fac reclama pe aici dar ce pot sa zic prin prisma utilizatorului de LR montata in fabrica pe masina mea este faptul ca spre deosebire de alte instalatii GPL cea de LR are toate piesele foarte scumpe si nu-i nici cea mai extraordinara instalatie ca fiabilitate chiar daca eu am mers fara probleme mari vre-o 90.000 km cu ea ...dupa care m-a luat durerea de cap afland pretul injectoarelor si a pieselor necesare reparatiei...practic trebuia sa cumpar alta instalatie doar cu bani dati pe injectoare....vorbesc de preturile de la Prosperanta- Pitesti ca astia cica sunt D-zei instalatiilor LR montate in fabrica.....
    Last edited by adonis33; 23 November 2013, 00:42. Reason: Automerged Doublepost
    "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

    Comment


    • #62
      Ok... si o solutie sa scap de lipiciul de pe injectoare care credeti ca ar fi? E o idee buna acel spray aditiv pt instalatii gpl? Credeti ca o sa-mi curete lipiciul de pe injectoare?

      Comment


      • #63
        Pestru eliminare lipici poti baga 1 tub aditiv in rezervoruil aproape gol ( 2-3 litri atunci cand auzi gazul in butelie cau un clopot . Mai bagi peste 2-3 litri si dai talpa. Este foarte bun pentru curatare injectoare dar dupa aceasta operatiune sa schimbi imediat filtrele. Ai sa vezi ca dezlipeste toata pilitura din instalatie si o trimite in filtru. Eu folosesc http://www.gplshop.ro/index.php?rout...&product_id=71

        acelasi producator. scuze a nu fi considerata reclama. Pti cumpara de la Agip sau LukOil.

        Sincer ceea ce ai tu in injectoare, bag mana in foc ca este acel praf galben - sulf depus + parafina. In viitor foloseste filtrele noi aparute bulpren - sincer chiar e diferenta. Sapatamana trecuta am taiat si eu unul doar din curiozitate. Cand l-am montat la om era alb iar dupa 10.000 km era negru iar spre capat galbui . acea substanta galbena si lipicoasa de care spui tu. Oricum iti recomand sa cureti rampa cu un spray puternic de carburatoare sau chiar cu alcool izopropilic.

        Acum pentru problema ta. Care este presiunea de lucru pe vaporizator : inainte si dupa ce cupleaza. Eu unul tin sa cred ca ai problema la electovalva si deschide tarziu pistonasul. Este doar o banuiala. Nu asta este comportamentul unei rampe de injectie defecte. Temperatura de trecere ar trebui setata undeva la 40. eu unul niciodata nu recomand 30. as fi curios ca la prima trecere sa fie facuta direct din soft injector cu injector , sa fie urmariti timpii de suprapunere daca ai aceasta setare etc. Se poate seta ca la primele injectii injectoarele sa fie comandate in full grup sau one by one. Nu schimba rampa deoarece nu de acolo este problema.

        LR- cu injectoare lovato - 330 / set duce 150.000 km fara probleme. Destul de ok. Necesita experienta la calibrare. Cele cu versiune AM.....G34 au autoadaptare dar apoi corectiile trebuie sa le faci manual in regimuri de stationare , incarcare a motorului f-ctie de turatie. Reglajul dureaza aprox 30-40 min.

        Tomasseto- - cu intretinerea de rigoare duce 80.000-100.000 apoi apar probleme plaman , supapa vaporizator etc. Vorbesc de AT09. Recomand stag 300 premiun sau 400 functie de buget. Sunt autoadaptive , reglaj facil.

        Milano - never buy.

        Easy Jet - destul de ok - copiaza LR.
        Last edited by ovi730; 29 November 2013, 18:19. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #64
          Lovato duce 100-120k in regim de taxi...adica 99% oras...
          Mai nou Landi vine cu AEB...inca nu am vazut cu multi km...de mers merg ok...au deja vreo 30-40k cred...
          Valtek 60-80k cu filtre normale schimbate la timp, dupa care curatate, eventual kit de repratii...merge macar 1 data facuta asta...AT09 duce linistit 100-150k fara probleme cu gaz slab si filtre schimbate cand isi aduce aminte posesorul...tot regim taxi...
          STAG 300 Premium...acelasi vaporizator, Valtek 34 care sant mai precise, dar si astea se infunda daca nu ai grija de ele...scumpute...reglajul initial trebuie facut bine, dupa aia face calculatorul restul...nu e autoadaptiv...se ia dupa LTFT si STFT pe OBD...
          Autoadaptiv e ISA2... culege datele (inclusiv sonda lambda) pe benzina si adapteaza gazul dupa harta referinta...
          STAG 400 DPI e pt injectie directa ...nu ai treaba la 1.4l MPI...poate STAG 4 ...dar asta are doar multe tipuri de corectie : presiune/rpm/temp etc...nu e adaptiv etc...
          Poti regla amestecul mai corect, dar putini montatori isi bat capul...
          Milano/Fratelli teapa la pret redus oarecum mult spus teapa...merg...dar probabilitatea sa vezi service-ul des e destul de mare...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • #65
            oprire motor

            Buna ziua. am si eu o problema cu o instalatie gpl brc pe un logan. cand este rece motorul(cand il pornesc prima data in ziua respectiva, indiferent ca e dimineata sau dupa masa), daca o accelerez pana la 70-80 km/h si o scot din viteza, motorul se opreste. imi facea faza asta pe gpl inainte, dar acum face si pe benzina. ati mai intalnit astfel de cazuri? cand este motorul cald nu mai am nicio problema. va multumesc.

            Comment


            • #66
              Du-te la un service ce stie de BRC sa ti-o regleze.
              Filtre ai mai schimbat la ea?
              Culbutori reglati, aprinderea cum e ?
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • #67
                am fost la service si am reglat-o.
                filtrele au fost schimbate, sunt curate.
                aprinderea este buna, nu e problema.
                singura chestie, din cate zici ar mai ramane culbutorii. am facut cam 45.000 km de cand am pus instalatia.
                ms de informatii.

                Comment


                • #68
                  Mai întâi faci motorul să meargă bine pe benzină si după aia te duci la reglaj...
                  Altfel te invarti in jurul cozii.
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • #69
                    Daca e din culbutori iti dai seama dupa toba de esapament. Testul cu frunza ca la vechiile dacii . Daca are tendinta sa traga nu doar s aimpinga ai probleme pe evacuare.
                    Defapt daca ai ceva experienta in motoare iti dai seama si din zgomotul motorului. Atentie simptoma poate aparea si din cauza unui MPP uzat

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google