Salutari tuturor! Incerc sa va descriu pe scurt problemele pe care le intampin cu un Logan 1,2 cu GPL de fabrica. In luna mai 2013, spre sfarsit, am dus masina la revizie la un an (aproximativ 18.000 km) la Automoldova Roman. Acolo au fost schimbate filtrele, uleiul si filtrul mare de GPL. Am intrebat de ce nu l-au schimbat si pe cel mic. Raspunsul: ala merge pana la 60.000 km. Ok. Si am plecat. La scurt timp m-a batut un gand sa fac consumul la GPL. Am alimentat full si am zis ca voi mai alimenta cand va trece pe benzina din lipsa gazului (doar aveam filtrele noi si revizia facuta). Am mers aproximativ 400 km ( e mult? e putin?) pana semnalul sonor a anuntat ca am ramas fara gaz. La prima ocazie am alimentat cu gaz. La vreo 2 zile distanta au inceput problemele: sarea si sare in continuare de pe gaz (nu mereu si in circumstate diferite). Uneori merg si 3-4 zile fara nici o problema, alteori nu sta deloc pe gaz.
Mi-am zis: masina e in garantie, asa ca merg la Dedeman Bacau. Acolo a inceput circul. "Stiti ca masina e in garantie si nu putem sa intervenim..." Cum vi se pare??? Am depasit acest moment si l-am convins pe cel de la receptie ca nu accept un astfel de raspuns. Intra masina in hala si acolo e pornita de tipul care se ocupa de gaz. A lasat-o acolo aproximativ 25 de minute (pornita, timp in care a fost plecat stie el unde), dupa care imi spune: "dar nu are nimic, merge bine..." Nu a acceptat sa puna testerul pe masina decat dupa ce ii dau cartea de service pentru gaz. Dar eu nu am primit asa ceva... Am fost nevoit sa merg in showroom si sa aduc de acolo un agent de vanzari care i-a confirmat ca de mai bine de 2,3 ani nu mai este carte de service pentru gaz...
In cele din urma o pune pe tester, apoi imi spune: "s-a bulit softul. sa imi lasati un numar de telefon si am sa va sun peste o saptamana sau doua, pentru ca tipul care se ocupa de GPL la Dacia e in concediu". Oare numai de un tip e atarnata intreaga industrie GPL de la Dacia??? In sfarsit, am strans din dinti si am plecat. Alea 2 saptamani s-au facut o luna si tipul nu ma mai suna. Oricum l-am tot sunat eu, dar fie nu raspundea, fie imi spunea ca va reveni el a doua zi.
Am plecat in cele din urma la Automoldova Roman. Cum am pomenit de garantie imediat cele de la receptie imi spune: "asa se intampla cand alimentati de la peco fantoma..." Poftim atitudine! Si eu alimentam de la Rompetrol sau Lukoil, in nici un caz nu am mers la "colegii cu economie". In cele din urma accepta sa imi faca fisa de intrare in service pe garantie. Si masina intra in hala. Un inginer de acolo m-a tot luat la intrebari, printre care si "De ce nu merge?". Oricum, datorita acestui forum, tot mai stiam eu cate ceva (multumiri celor care il sustin si celor care impartasesc din experienta lor). L-am intrebat de ce nu a fost schimbat filtrul mic (faza gazoasa). Cand l-a dat jos a fost urgie (imbacsit cu acea pilitura faimoasa...). Apoi a curatat electrovalvele de la rezervor si de la motor. Si mi-a zis sa fiu atent de unde alimentez. Cica "masina o sa mai faca probleme pana se termina gazul acesta prost". Si problemele sunt rezolvate, spun ei.
Intre timp a mai trecut o luna si problemele tot nu au mai trecut. Acum am ajuns la aproximativ 22.000 km (ultimii 4000 consider ca au fost 70% pe benzina...)
A mai intampinat cineva asa ceva?
Exista vreo solutie reala? Sau trebuie sa astept sa iasa din garantie? Culmea e ca nici baietii din bacau care monteaza gpl nu au vrut sa se bage. am zis ca renunt la garantie, numai sa o rezolv, caci nu mi-am cumparat masina pe gpl de fabrica sa merg pe benzina...
Mi-am zis: masina e in garantie, asa ca merg la Dedeman Bacau. Acolo a inceput circul. "Stiti ca masina e in garantie si nu putem sa intervenim..." Cum vi se pare??? Am depasit acest moment si l-am convins pe cel de la receptie ca nu accept un astfel de raspuns. Intra masina in hala si acolo e pornita de tipul care se ocupa de gaz. A lasat-o acolo aproximativ 25 de minute (pornita, timp in care a fost plecat stie el unde), dupa care imi spune: "dar nu are nimic, merge bine..." Nu a acceptat sa puna testerul pe masina decat dupa ce ii dau cartea de service pentru gaz. Dar eu nu am primit asa ceva... Am fost nevoit sa merg in showroom si sa aduc de acolo un agent de vanzari care i-a confirmat ca de mai bine de 2,3 ani nu mai este carte de service pentru gaz...
In cele din urma o pune pe tester, apoi imi spune: "s-a bulit softul. sa imi lasati un numar de telefon si am sa va sun peste o saptamana sau doua, pentru ca tipul care se ocupa de GPL la Dacia e in concediu". Oare numai de un tip e atarnata intreaga industrie GPL de la Dacia??? In sfarsit, am strans din dinti si am plecat. Alea 2 saptamani s-au facut o luna si tipul nu ma mai suna. Oricum l-am tot sunat eu, dar fie nu raspundea, fie imi spunea ca va reveni el a doua zi.
Am plecat in cele din urma la Automoldova Roman. Cum am pomenit de garantie imediat cele de la receptie imi spune: "asa se intampla cand alimentati de la peco fantoma..." Poftim atitudine! Si eu alimentam de la Rompetrol sau Lukoil, in nici un caz nu am mers la "colegii cu economie". In cele din urma accepta sa imi faca fisa de intrare in service pe garantie. Si masina intra in hala. Un inginer de acolo m-a tot luat la intrebari, printre care si "De ce nu merge?". Oricum, datorita acestui forum, tot mai stiam eu cate ceva (multumiri celor care il sustin si celor care impartasesc din experienta lor). L-am intrebat de ce nu a fost schimbat filtrul mic (faza gazoasa). Cand l-a dat jos a fost urgie (imbacsit cu acea pilitura faimoasa...). Apoi a curatat electrovalvele de la rezervor si de la motor. Si mi-a zis sa fiu atent de unde alimentez. Cica "masina o sa mai faca probleme pana se termina gazul acesta prost". Si problemele sunt rezolvate, spun ei.
Intre timp a mai trecut o luna si problemele tot nu au mai trecut. Acum am ajuns la aproximativ 22.000 km (ultimii 4000 consider ca au fost 70% pe benzina...)
A mai intampinat cineva asa ceva?
Exista vreo solutie reala? Sau trebuie sa astept sa iasa din garantie? Culmea e ca nici baietii din bacau care monteaza gpl nu au vrut sa se bage. am zis ca renunt la garantie, numai sa o rezolv, caci nu mi-am cumparat masina pe gpl de fabrica sa merg pe benzina...
Comment