Sa Ii Pun GPL ????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu am loganul din 2007 si are gpl montat in fabrica !!!!! Nu inteleg la ce te referi spunand " si eu as cumpara direct dar nici nu se fabrica iar daca s-ar fabrica ar fi dublu ca pret instalatia de gpl " ???? Diferenta de pret dintre un laureate 1.4 fara gpl si unul cu gpl era de 800 euro acum 2 ani !!!

    Comment


    • #17
      givali iti explic :
      1. nu se fabrica 1,2 16V cu Gpl
      2. diferenta intre motorul normal 1,4 si motorul 1,4+Gpl este de aproximativ 4500 lei ( de unde deduc ca taxeaza cu 4500 lei sistemul Gpl ) iar o instalatie de Gpl aftermarket costa numai 2000 lei.

      acuma intelegi ???
      Attached Files
      Last edited by maistoru; 23 June 2009, 21:07.
      vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

      Comment


      • #18
        Daca se fabrica in 2007 1,6 cu gpl si eu luam, acum am inteles ca este si 1,6 cu gpl.Cred ca se merita, mai ales daca freci multi Km in oras.

        Comment


        • #19
          oare eu, la un an si 45k km ? se merita un gpl?

          Comment


          • #20
            daca vrei sa-ti mai tii masina 3-4 ani se merita din plin , ptr ca iti amortizezi investitia rpd ( in cazul in care o sa parcurgi cam tot atatia km..!)
            sigpic

            Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

            Comment


            • #21
              o intrebare...
              e adevarat ca la gpl-ul din fabrica se foloseste alt material la rampa si la supape?
              si din cauza asta motorul tine mai mult, fata de cel pus din nomarket?

              Comment


              • #22
                sa mai zis si de altii aici...se merita daca amortizezi cheltuielile relativ repede...deci..ma indoiesc ca face-ti voi fara taxi 30-40- mii pe an...
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by 78 PSU View Post
                  o intrebare...
                  e adevarat ca la gpl-ul din fabrica se foloseste alt material la rampa si la supape?
                  si din cauza asta motorul tine mai mult, fata de cel pus din nomarket?
                  Al meu e d-ala non-market, ce supape, ce alte materiale, ce smecherii.... SF-uri. Eu nu am vazut in Romania asta un MPI cazut (indiferent de cum s-a mers, babeste, normal sau cox la greu) si va faceti griji cu fiabilitatea. E adevarat, motoarele cu GPL din fabrica sunt facute putin mai special pentru GPL sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste...... ca in reclama, insa a mea e din 2005 (nu erau in oferte DCI-uri sau GPL-uri din fabrica) si are GPL de la 100.000 iar acum am trecut de 200.000 si nici ca vrea sa cada masina, e tanc. Ce frumos e sa trec cand alimentez cu GPL, adevarul e ca merg o idee mai ieftin decat mersul pe jos doar ca merg cu masina, o nesimtire crasa (sau cum s-o scrie), si sa ii vad pe altii ca baga de 60 si ceva de RON vreo 18 litri ma ia durerea de cap, mi-e mila de ei. Azi am alimentat, n-as da 60 si ceva de RON pe vreo 20 de litri aproximati.....
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by mumus View Post
                    sa mai zis si de altii aici...se merita daca amortizezi cheltuielile relativ repede...deci..ma indoiesc ca face-ti voi fara taxi 30-40- mii pe an...



                    Sal... man...eu am 3o.ooo km si fara regim TAXI... masina personala ...

                    :animal_spider2: LOGAN 1.4 MPI Laureat + GPL :ninja4:

                    Comment


                    • #25
                      pai poti sa iti pui glp si daca mergi 1 km pe an..e problema ta...clar vei merge mai ieftin ca noi.
                      ideea e ca baiatu ne intreaba daca merita sa isi puna...banuiesc ca daca avea bani de aruncat...nu mai intreba...
                      si daca circula putin..zic eu ca nu merita investitia.
                      Ps: mywrc daca tu faci pe an 30000 normal ca se merita. ai avut de furca cu instalatia? ceva probleme? de cand o ai montata?
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • #26
                        Am facut 21000 , nici o problema...
                        AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                        Comment


                        • #27
                          Am aproape 26.000 km in 2 ani si nu am schimbat niun filtru la ea .... Nu am avut nicio problema !!!
                          Se merita gpl daca mergi mai mult cu masina ..... Sti ce frumos e sa mergi 100 km in localitate cu 16 lei ???!!!
                          Personal eu recomand gpl ..... decizia va apartine !!!!
                          Logan-urile cu gpl montat din fabrica, au alte supapele modificate special pentru gpl. Nu stiu ce influenta are asupra motorului, gpl-ul montat dupa ....
                          Last edited by givali; 16 July 2009, 08:48.

                          Comment


                          • #28
                            dacia vinde motoare de renault nu le fabrica ea , deci motoare ramforsate pentru gpl este vrajeala, pentru ca atunci cand dai comanda de masina si vrei gpl pe ea , dupa asamblarea masinii este montat si gpl care nu vine pe motor din franta gata montat si nimeni nu schimba chiuloasa pentru mine instantaneu ca vreau eu gpl . este pur marcheting vrajeala pentru a cumpara instalatia lor si nu o alta mai ieftina . in buzau cineva vinde gpl ca ala din fabrica este montat identic ca ala din fabrica sunt aceleasi piese aceeasi schema de montaj . ...... marcheting . asta ar insemna ca la pitesti sa existe 2 stive de motoare cu gpl si fara gpl . daca motorul cu gpl este mai scump si nu se mai cauta gpl asta ar insemna ca la dacia sa existe o ditamai gramada de motoare pentru gpl sau invers . nimeni nu ar monta un motor special pentru gpl pe o masina fara gpl numai ca sa vinda masina (motorul vanzindul pret mai mic decat ala de fabricatie ) pentru ca masina nu ar avea gpl . taxiurile merg si 200.000 pe gpl in 4-5 si aia merg ca nu -i doare de masina patronu repara si plateste pe cand noi propietarii suntem mult mai atenti cu masinile noastre pentru ca noi platim reparatiile si nu patronii si nimeni nu va mai tine o masina mai mult de 8ani cat este perioada maxima de credit dupa achitare lui la pariu ca toti vindem masinile si lom alta noua .

                            Comment


                            • #29
                              am facut 10 luni la ea, nu fac taxi ,si am crescut deja la 25k km
                              AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                              Comment


                              • #30
                                atunci pune gpl..si hai sa vedem....ne tii la curent in urmatorii km...
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google