Sa Ii Pun GPL ????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by tataieb12 View Post
    dacia vinde motoare de renault nu le fabrica ea , deci motoare ramforsate pentru gpl este vrajeala, pentru ca atunci cand dai comanda de masina si vrei gpl pe ea , dupa asamblarea masinii este montat si gpl care nu vine pe motor din franta gata montat si nimeni nu schimba chiuloasa pentru mine instantaneu ca vreau eu gpl . este pur marcheting vrajeala pentru a cumpara instalatia lor si nu o alta mai ieftina . in buzau cineva vinde gpl ca ala din fabrica este montat identic ca ala din fabrica sunt aceleasi piese aceeasi schema de montaj . ...... marcheting . asta ar insemna ca la pitesti sa existe 2 stive de motoare cu gpl si fara gpl . daca motorul cu gpl este mai scump si nu se mai cauta gpl asta ar insemna ca la dacia sa existe o ditamai gramada de motoare pentru gpl sau invers . nimeni nu ar monta un motor special pentru gpl pe o masina fara gpl numai ca sa vinda masina (motorul vanzindul pret mai mic decat ala de fabricatie ) pentru ca masina nu ar avea gpl . taxiurile merg si 200.000 pe gpl in 4-5 si aia merg ca nu -i doare de masina patronu repara si plateste pe cand noi propietarii suntem mult mai atenti cu masinile noastre pentru ca noi platim reparatiile si nu patronii si nimeni nu va mai tine o masina mai mult de 8ani cat este perioada maxima de credit dupa achitare lui la pariu ca toti vindem masinile si lom alta noua .
    Mai documenteaza-te putin ....
    Motoarele care au inst. gpl montata din fabrica , au supapele ramforsate !!!
    Dacia fabrica ( asambleaza ) motoare pentru Logan !!!
    Dacia NU fabrica " o ditamai gramada de motoare pentru gpl " , ele se fabrica in masura in care vin comenzi , sau intr-un stoc foarte mic in functie de procentul de vanzare a acestor automobile echipate cu motoare cu alimentare duala banzina / gpl .

    Comment


    • #32
      Originally posted by givali View Post
      Mai documenteaza-te putin ....
      Motoarele care au inst. gpl montata din fabrica , au supapele ramforsate !!!
      Dacia fabrica ( asambleaza ) motoare pentru Logan !!!
      Dacia NU fabrica " o ditamai gramada de motoare pentru gpl " , ele se fabrica in masura in care vin comenzi , sau intr-un stoc foarte mic in functie de procentul de vanzare a acestor automobile echipate cu motoare cu alimentare duala banzina / gpl .

      scuze daca nu am inteles,dar cum adica supape ranforsate?
      ce le face efectiv?

      Comment


      • #33
        pentru cei care au unele dubii in priviinta gpl-ului. cu 50L de gpl am fost pana la balea lac si m-am intors pe sibiu pe valea oltului prin ramnicu valcea. in total 583km si mai am de mers un pic. pret gpl 1.65 lei. benzina 3.98 la omv unde am alimenat eu ultima data. pe serpentine trage un pic mai greu singurul incovenient. in rest in oras la drumuri normale nici nu se simte.

        Comment


        • #34
          Bullshit, nu face nimeni supae “ranforsate” si nici scaune supape altfel decat cele pentru benzina.
          Ceea ce a afirmat @tataieb12 are perfecta dreptate. Problema mare a fost la motoarele ce functionau cu benzina cu plumb, (tetraetil de plumb) , respectiv motoarele de Dacia 1300-1310-1410, etc., la aceste motoare aliajul din care erau confectionate era mai slab, nici nu era necesar la acea vreme , dar se compensa prin folosirea benzinei cu plumb care efectua o ungere a supapelor si a scaunelor de supapa.
          La trecerea la benzina fara plumb, conform normelor “UE”, s-a suplinit lipsa tetraetilului de plumb cu oaresce aditiv pentru buna functionare a motoarelor mai vechi.
          De aici ce concluzie tragem? Ca si folosirea benzinei fara plumb este daunatoare motoarelor concepute pentru benzina cu plumb, le va arde supapele si scaunele de supape.
          Motoarle concepute a functiona cu benzina fara plumb se preteaza la functionarea cu GPL, neafectand cu nimic supapele sau scaunele de supapa.
          La motoarele de 1.4 ale Dacia Logan partea proasta este ca nu are tacheti hidraulici, de aici problemele aparute ulterior, aceste probleme aparand fie ca merg pe benzina fie ca merg pe GPL. Deci un reglaj al culbutorilor facut la timp este necesar ,fie ca merge pe benzina fie ca merge pe GPL, in aceste conditii nu este cu nimic daunator mersul pe GPL, (daca acest reglaj al culbutorilor este efectuat cand trebuie).
          Last edited by Troy; 10 August 2009, 21:33.

          Comment


          • #35
            Problema o sa apara la un moment dat cind degeaba o sa reglezi culbutorii pt ca motorul tot o sa mearga cu intreruperi. Atunci stii ca e cazul sa dai chiulasa la rectificat, dar nu cred ca o sa se intample inainte de minim 200.000 km.

            Comment


            • #36
              Pai asta se va intampla si daca merge exclusiv pe benzina

              Comment


              • #37
                Abia astept in septembrie la revizia GPL ce are de-mi tremura la ralanti masina (un tremurat fin), nu merge motorul cu intreruperi deloc (bujii noi, culbutori reglati de o luna). In iulie mi-au spus cei de la GPL ca cica la ei trebuia sa reglez culbutorii, toti mecanicii sunt destepti in felul lor: "de ce te-ai dus la aia? nu fac bine, trebuia sa vii la mine". Poate tremura si dupa revizie).
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #38
                  Cu tot respectul: imi explica si mie cineva unde sant culbutorii si la ce ajuta masina si cam ce ar trebui reglat la ei?????? Eu habar nam si as vrea sa stiu.
                  Sper sa nu ma luati la misto!

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by aleXpeed View Post
                    Abia astept in septembrie la revizia GPL ce are de-mi tremura la ralanti masina (un tremurat fin), nu merge motorul cu intreruperi deloc (bujii noi, culbutori reglati de o luna). In iulie mi-au spus cei de la GPL ca cica la ei trebuia sa reglez culbutorii, toti mecanicii sunt destepti in felul lor: "de ce te-ai dus la aia? nu fac bine, trebuia sa vii la mine". Poate tremura si dupa revizie).
                    Si eu am o problema asemenatoare, la mine rezolvarea consta in schimbarea injectoarelor de gpl, au in ele o pastila si un arc si cica dupa un timp se decalibreaza arcurile, sau chiar se rup, la unele instalatii exista kituri de reparatie, din pacate la a mea nu se mai importa, doar injectoare complete.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Troy View Post
                      Bullshit, nu face nimeni supae “ranforsate” si nici scaune supape altfel decat cele pentru benzina.
                      Ceea ce a afirmat @tataieb12 are perfecta dreptate. Problema mare a fost la motoarele ce functionau cu benzina cu plumb, (tetraetil de plumb) , respectiv motoarele de Dacia 1300-1310-1410, etc., la aceste motoare aliajul din care erau confectionate era mai slab, nici nu era necesar la acea vreme , dar se compensa prin folosirea benzinei cu plumb care efectua o ungere a supapelor si a scaunelor de supapa.
                      La trecerea la benzina fara plumb, conform normelor “UE”, s-a suplinit lipsa tetraetilului de plumb cu oaresce aditiv pentru buna functionare a motoarelor mai vechi.
                      De aici ce concluzie tragem? Ca si folosirea benzinei fara plumb este daunatoare motoarelor concepute pentru benzina cu plumb, le va arde supapele si scaunele de supape.
                      Motoarle concepute a functiona cu benzina fara plumb se preteaza la functionarea cu GPL, neafectand cu nimic supapele sau scaunele de supapa.
                      La motoarele de 1.4 ale Dacia Logan partea proasta este ca nu are tacheti hidraulici, de aici problemele aparute ulterior, aceste probleme aparand fie ca merg pe benzina fie ca merg pe GPL. Deci un reglaj al culbutorilor facut la timp este necesar ,fie ca merge pe benzina fie ca merge pe GPL, in aceste conditii nu este cu nimic daunator mersul pe GPL, (daca acest reglaj al culbutorilor este efectuat cand trebuie).
                      Uite aici niste imagini cu motoare pe gpl si E85 ( au mai fost puse pe undeva ). Sunt alte supape , injectoare si pistoane in functie de combustibilul folosit !!!
                      Attached Files
                      Last edited by givali; 12 August 2009, 15:21.

                      Comment


                      • #41
                        Si unde este diferenta? Marketing curat, de luat ochii.
                        Last edited by Troy; 12 August 2009, 21:10.

                        Comment


                        • #42
                          Asa e. Cred ca si pozele le-a facut el in photoshop...
                          sigpicLaureate 2007 GPL

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by koldun View Post
                            Asa e. Cred ca si pozele le-a facut el in photoshop...
                            Credeti ce vreti dvs. , DAR .... mai intai documentati-va !!!!!!!

                            Comment


                            • #44
                              Daca puneam asta > la sfarsit cred ca intelegeai adevaratul sens al propozitiei! Ai tras concluzii gresite, stimabile!

                              Succese!
                              sigpicLaureate 2007 GPL

                              Comment


                              • #45
                                Pai sa vedem unde ne documentam?
                                Cumva la Dacia? Ma repet este marketing curat,
                                Este stiut faptul ca romanul nu vrea sa riste sa-si cumpere o masina cu un motor care in 50.000 Km. sa trebuiasca sa-i schimbe chiulasa, (ma refer la romani pentru ca au experienta cu Dacia 1300, vorbim de alimentare duala benzina+gpl). Atunci au aplicat chestia cu supape "ranforsate", adica marketing, pentru a sporii increderea romanului.

                                Scuze pentru dublu post, nu am putut edita.
                                La instalatiile GPL vechi se facea amestecul cu ajutorul analizorului de gaze marind/micsorand debitul de gaz, ce era aspirat in motor. Metoda care de cele mai multe ori nu era Ok.
                                Se stie ca un debit prea mare sau prea sarac, duce la ardera supapelor si scaunelor de supapa.
                                La inst. secventiale se tine cont de proportia de GPL respectiv 17 ltr. aer la 1 ltr. gaz, fata de 14,6 ltr. aer la 1 ltr. benzina.
                                Acest amestec este tinut in parametrii stabili de catre calculatorul inst. de GPL. De aceea se copiaza la inceput, cand se monteaza inst. de gpl, harta din ECU benzina si se aplica parametrii mai sus mentionati.
                                In acest caz riscul de a "prajii" supapele este eliminat.
                                Last edited by Troy; 13 August 2009, 21:21. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google