Am montat o instalatie tomasseto stag 4 acum o luna, posibil sa va aduceti aminte, la Flamicom. In acest moment am o problema si nu stiu cum sa o rezolv. Initial am fost la Flamicom( ei fiind cei care au montat instalatia) pentru ca nu-mi indica corect nivelul de gpl (nu arata niciodata mai putin de jumatate), imi schimba ceasul, totul ok,arata si mai jos de jumatate( cum era in acel moment rezervorul, aproape gol). M-am dus am facut plinul si vad ca nu imi arata mai mult de jumatate. In regula, cei de aici imi spun ca am multivalva blocata la jumatate. Deoarece stau in Bucuresti in cea mai mare a timpului ma decid sa ma duc la AGR, de unde a fost procurat kitul de Flamicom, sa rezolv direct sa nu mai astept dupa multivalva. Ajung acolo, se uita putin si imi zic sa ma duc sa fac iar un plin, ma duc, imi schimba pozitia la ceas, incat sa arate pe partea pe care merge mai mult de jumatate si teoretic imi indica plinul, dar dupa 220 de km deja sunt pe rosu. Ok, sa zicem ca nu asta e cea mai mare problema, eu nu stiu cum trebuie sa se inchida multivalva la alimentare, dar la mine niciodata nu se inchide brusc... doar nu mai intra gpl. Nu mi se pare ok sa-mi intre intr-o butelie de 45 de litrii de la attiko(cred) 45 de l de gaz. As dori un sfat in legatura cu ce trebuie sa fac. Am mai fost la cei de la Flamicom si au zis ca ei o sa-mi comande multivalva pe garantie si o sa mi-o schimbe, sper sa fie in regula. La cate probleme am avut in o luna de la montaj ... sunt destul de dezamagit.
Indicator GPL-multivalva
Collapse
X
-
Cei de la AGR sunt foarte ok, dar nu vor sa inteleaga deoarece nu am montat la ei instalatia. Iar defectul nu este vizibil pentru ei. Nu poti sa-mi zici ca trebuie sa arate rosu dupa 225 de km, dupa ce am bagat 45 de l de gaz... in conditii de trafic lejere 110 pe A1 si o medie de 60 km/h in rest. Problema mea e ca nu stiu cum trebuie sa se inchida multivalva cand alimentez,eu nu mi-am dat seama dar au sesizat baietii de la pompe ca nu inchide, ca baga pompa pana nu mai intra. Teoretic in rezervor nu ar trebui sa intre mai mult de 37-38 de L .Ești prost și vrei să te remarci?Aprinde proiectoarele!Ești cel mai prost?Aprinde și stopul de ceață! © ™
Comment
-
Poate ai rezervor mai mare, si eu am instalatie ca a ta si mai face figuri indicatorul cateodata. Fac plinul si imi arata tot pe rosu dar treptat cresc liniutele, sau daca iau contactul si il pun iar. Eu merg lejer pe rosu 150-180 de km. Am istalatia de aproape 30k si nu am treaba cu ea, m-am obisnuit si cu indicatorul. Eu imi notez de obicei km cand alimentez si stiu cat ar trebui sa parcurg pana sa raman fara gaz.
Comment
-
Am fost la ei si au zis ca e blocata multivalva-plutitorul. Cand e gol ramane la jumate, daca misti de ceas(isi modifica valoarea), in pozitia normala arata jumatate cand e gol, practic nu vrea sa coboare sub jumatate si ceasul e prins in asa fel acum incat sa arate pe plaja de 50-100% din volumul rezervorului din ce mi-am dat seama.Pentru ca pe plaja aia de valori arata bine. Problema e ca deja m-am saturat sa ma tot ameteasca.Ești prost și vrei să te remarci?Aprinde proiectoarele!Ești cel mai prost?Aprinde și stopul de ceață! © ™
Comment
-
offDaca omul o fi meserias, ce conteaza cum scrie. N-a zis Basescu ca sunt prea multi intelectuali si la ce ajuta scoala ?!! Totusi e cam greu de urmarit.
onLa mine singura nemultumire e legata de faptul ca pe ledul rosu merg cam 150 - 180 km. Se poate regla din soft la BRC, dar m-am obisnuit asa. Asta sa fie problema. O zi buna tuturor.Last edited by cos123; 16 September 2013, 08:06.Dacia Duster 1,6 16V - benzina & Gpl
Comment
Comment