Problema Cu Led-ul De La Gaz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Cu Led-ul De La Gaz

    Am Logan cu instalatie gpl montata din fabricatie si de cind am cumparat-o,din 2007 iunie,aveam o problema cu led-ul verde de la gaz.Cind consumam rezervorul de gaz eram avertizat sonor si trecea automat pe benzina.Totul ok pina alimentam cu gpl,atunci dupa ce bagam gaz led-ul acela verde lumina cu intermitenta si nu se mai oprea ca sa stea aprins cind functiona pe gaz.Am mers in service si acolo i-mi reseta computerul si functiona normal pina iar ramineam fara gaz,atunci aceeasi problema cu led-ul.A mai intilnit cineva aceasta problema?

  • #2
    Ar trebui o resoftare in service, ca sa dispara problema.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      Originally posted by shpritzkit View Post
      Am Logan cu instalatie gpl montata din fabricatie si de cind am cumparat-o,din 2007 iunie,aveam o problema cu led-ul verde de la gaz.Cind consumam rezervorul de gaz eram avertizat sonor si trecea automat pe benzina.Totul ok pina alimentam cu gpl,atunci dupa ce bagam gaz led-ul acela verde lumina cu intermitenta si nu se mai oprea ca sa stea aprins cind functiona pe gaz.Am mers in service si acolo i-mi reseta computerul si functiona normal pina iar ramineam fara gaz,atunci aceeasi problema cu led-ul.A mai intilnit cineva aceasta problema?
      1- Dupa ce trece pe benzina si incepe sa emita mesajul sonor o treci pe gaz? Daca da la urmatoarea alimentare repornesi instalatia de Gpl din buton si nu trece automat e o problema. Te rog dupa ce ramai fara Gpl sa opresti instalatia din buton si sa o repornesti dupa alimentare sa vezi ce se intampla.

      2-Daca nu trece automat sa incerci sa o pornesti direct pe gaz procedura e in felul urmator: - prin apasarea continua timp de 5 secunde (cu contactul A activat), realizeaza startul motorului direct pe gaz si sa vezi ce se intampla daca nici asa nu vrea e intradevar o problema

      3-Led-ul verde (B)
      - permanent aprins, indica functionarea normala pe gaz
      - aprindere intermitenta (rapid), indica starea de asteptare pentru trecerea la functionarea pe gaz dupa startul motorului care are loc in mod normal pe benzina
      - aprindere intermitenta(lent), indica o disfunctionalitate a sistemului in timpul functionarii pe gaz (diagnoza)
      - permanent aprins simultan cu led-ul galben, indica revenirea la mersul pe benzina. Acest caz este dealtfel si avertizat sonor prin intermediul buzerului incorporat in comutator.
      -Led-ul galbenpermanent aprins, indica functionarea normala pe benzina
      Dupa ce incerci ne spui si noua ce ai facut eu unul opresc instalatia din butonul A si o repornesc dupa ce am repornit motorul cu Gpl in el
      Attached Files
      Last edited by LuciBursuc06; 13 September 2008, 22:11.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Lucibursuc06: si la mine este la fel. Cand raman fara gaz, incepe sa piuie, trec masina pe benzina apasand pe but. A. Dupa alimnetare, dupa ce pornesc motorul, masina este pe benzina, iar eu mai apas odata pe but. A si ramane aprins ledul galben iar cel verde se aprinde intermitent, dupa un timp(in funtie de temp motor, turatie) se trece pe gaz.

        am observat cand opresc masina, ca, ledurile nu se sting decat dupa ce aeroterma raceste motorul.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Mi-a fost rezolvata problema cu led-ul verde

          Dupa ce am trimis un mail la vocea clientului,dupa circa 3-4 zile am fost sunat de cei de la service-ul Dacia din oras sa vin cu masina.Mi-au desfacut capacul de la butelia de gaz,au scos acel manometru si au mutat nu stiu ce cu 15 grade acolo si de atunci instalatia functioneaza normal.Este ceva de reglat acolo,dar nu stiu de ce nu au facut chestia asta de la inceput,a trebuit sa m-a plimb pe la ei de vreo 4 ori,ca sa nu spun ce mi-au zis acolo ca de ce am trimis la Pitesti acel mail,intelegeti.Dar asta e traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul vorba cuiva.Recomand ca tuturor celor la care nu li s-au rezolvat problemele legate de masina sa ia contact cu cei de la vocea clientului ca sigur vor gasi rezolvarea lor.

          Comment


          • #6
            Originally posted by shpritzkit View Post
            Dupa ce am trimis un mail la vocea clientului,dupa circa 3-4 zile am fost sunat de cei de la service-ul Dacia din oras sa vin cu masina.Mi-au desfacut capacul de la butelia de gaz,au scos acel manometru si au mutat nu stiu ce cu 15 grade acolo si de atunci instalatia functioneaza normal.Este ceva de reglat acolo,dar nu stiu de ce nu au facut chestia asta de la inceput,a trebuit sa m-a plimb pe la ei de vreo 4 ori,ca sa nu spun ce mi-au zis acolo ca de ce am trimis la Pitesti acel mail,intelegeti.Dar asta e traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul vorba cuiva.Recomand ca tuturor celor la care nu li s-au rezolvat problemele legate de masina sa ia contact cu cei de la vocea clientului ca sigur vor gasi rezolvarea lor.
            Acel manometru nu este alceva decat senzorul de nivel Gpl din rezervor mutandul nu cred ca au facut mare lucru din cate stiu eu daca modifici pozitia la acel senzor se modifica stingerea ledurilor in functie de Km mai repede sau mai incet depinde in ce directie il roteste. Ca sa fiu mai explicit sub senzor sunt 3pozitii in care poti pune senzoru la prima pozitie dupa cca 80Km se stinge primul led , la a 2 pozitie se stinge cam la primi 120Km parcursii si la a 3 cam la cca 150km. Ne mai tii la curent.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Aceea-si problema o aveam si eu cu ledu,dupa ce am luat masina cum am ramas fara gaz mi-a intrat becul verde pe intermitent(in carte scrie ca daca ledul verde la gpl intra pe intermitent ori e vre-o defectiune ori o eroare)am mers la service mi-au rescris softu si merge perfect.

              Comment


              • #8
                De unde ai carte ptr GPL? Ca mie nu mi-au dat nimik in acest sens?
                AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                Comment


                • #9
                  Ai instalatia montata la dealer autorizat?

                  Comment


                  • #10
                    Exact eu am patit si am 6000 km stii ce sa ii faci?...apesi butonul sa treaca pe benzina si dupaia inapoi pe gaz...si va merge

                    Comment


                    • #11
                      Go to DEALER ! La service ... se face pe garantie . Daca licare ledu` inseamna ca nu mai trece pe GPL , computeru` GPL "bushit " se face pe garantie . Daca nu , inseamna ca e cubuletzu` cu leduri "bulit"
                      1.6 MPi Icy White

                      Comment


                      • #12
                        aceasi problema am si eu cu ledul verde,am fost cu masina la service iar mecanicul se uita cam degeaba la masina ca nu stia ce sa-i faca.a schimbat acel contact de GPL dar tot pe intermitent este ledul verde,dar masina merge foarte bine .daca cei de la dacia nu rezolva aceasta defectiune,atunci cine?numai bine

                        Comment


                        • #13
                          ledul verde licare inseamna:
                          nu a ajuns la temperatura setata
                          nu a ajuns la turatia setata
                          nu a ajuns la timpul de trecere pe gpl sau este o problema de calibrare cu pc.

                          ,,DE_TOATE,,

                          Comment


                          • #14
                            Nu am GPL pe Logan, dar am avut pe Dacia veche. Dupa un timp de uzura normala, la care se adauga hurducaturi, bufnituri de pe drum si diverse tipuri de GPL introduse in butelie cu presiuni diferite de orice specificatie a vreunui producator, apar dereglari la plutitorul din butelie (pentru ca in butelie este G(az) P(etrolier) L(ichefiat), deci lichid). Reglajele periodice sunt indicate chiar de producatorii de instalatii si se refera la: 1. pozitia ansamblului de supape, manometru si plutitor din butelie raportat la verticala (pentru buteliile normale de portbagaj), care trebuie sa aiba o inclinare de 15-20 grade fata de verticala; 2. reglarea tensiunii membranei din vaporizator; 3. verificarea temperaturii de lucru la cald a motorului (pentru masinile pe injectie, ca sa evite supraincalzirea sau racirea exagerata ce ar putea cauza trecerea automata pe benzina). Daca patiti asa ceva, cel mai bine este sa vizitati service-ul Dacia, desi eu as recomanda service-urile autorizate (scorul este aproape identic, dar se lucreaza cu mai multa atentie si nu exista sa nu aiba piese de schimb pe stoc daca ceva e busit la instalatie).
                            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                            Comment


                            • #15
                              Salutare tuturor

                              Sant posesoarea unui logan nou nout de 3 luni de zile si as vrea daca ma poate ajuta cineva de pe forum cu ceva nelamuriri.
                              1.Cand raman fara gaz nu ma avertizeaza sonor,asa cum ar trebui.
                              2.Zilele trecute stiam ca mai am gaz si totusi dintr-o data ma avertizat sonor ca am trecut pe benzina cu toate ca mai aveam gaz in rezervor.
                              Si sa aprins beculetul care indica ca mergeam pe benzina.

                              Va multumesc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google