Si apropo de statii GPL se gasesc peste tot :in Serbia si Macedonia in aproape toate statiile peco,iar in Grecia sunt in toate regiunile dar mai rar.
As Vrea Sa Plec Cu Masina In Grecia
Collapse
X
-
daca e sa ti se intample ceva la masina se intampla pe orice strada, totusi nu ca vreau sal fac ferari dar loganul este foarte bun si cu un motor foarte fiabil, am fost acum un 1 an in austria si sa comportat exemplar si am alergat cu 140-150-160 unde sa putut pe autostrada am alergato si nu am intampinat nicio problema, ganditi-va ca daca mergeti o saptamana in bucuresti ai mai mari sansele so strici decat sa pleci la capatu lumi cu masina asta
Comment
-
Am fost cu Loganul 1.5dCi 2007 in Grecia de 3 ori:
In 2008, Bucuresti - Salonic - Halkidiki - Meteora - Salonic - Bucuresti , drum de aproximativ 3000km (cu fataiala de rigoare la fata locului), consum mediu 5.5l/100km, masina avea la vremea respectiva 25000km. Drum fara peripetii, folosit AC la greu, 4persoane in masina, top speed 180km/ora (ceasul arata 195km/ora) pe autostrada (motorina OMV + aditiv, Aral + aditiv). Drumuri exacrabile in Bulgaria (fara spaga la gabori), drumuri excelente in Grecia, 1Euro/l motorina.
In 2009, Bucuresti - Salonic - Halkidiki - Litochoro (muntele Olimp) - Salonic - Bucuresti, drum de aproximativ 3000km (cu fataiala de rigoare la fata locului), consum mediu 5.2l/100km, masina avea la vremea respectiva 50000km. Drum fara peripetii, folosit AC la greu, 2 persoane in masina, top speed 160km/ora (ceasul arata 170km/ora) pe autostrada (motorina OMV + aditiv, Aral + aditiv).Drumuri exacrabile in Bulgaria (spaga la gabori 25Euro, intrat pe interzis noaptea in Sofia), drumuri excelente in Grecia, 1.1Euro/l motorina.
In 2010, Bucuresti - Salonic - Lefkada - Atena - Lefkada - Salonic - Bucuresti, drum de aproximativ 4000km (cu fataiala de rigoare la fata locului). Bucuresti - Lefkada (pe drum national) 1250km in 15ore, Lefkada - Atena -Lefkada 900km in 12 ore (cu 5 ore state in Atena), Lefkada - Bucuresti (pe autostrada) 1200km in 15ore cu ploaie toata Bulgaria. Consum mediu 5.0l/100km top speed 160km ora (respectiv 170 pe ceas) masina avea la vremea aceea peste 75000 km. Drum fara peripetii, m-au rupt taxele de drum pe ruta Lefkada - Atena - Lefkada in jur de 70-80Euro. Motorina Aral + aditiv, Shell + aditiv. Drumurile din Bulgaria mai proaste ca niciodata, am avut si o vreme de rahat (am venit noaptea si a plouat continuu), autostrada Egnatia Odos aproape finalizata, se merge impecabil, Lefkada - Salonic - Kulata - 600km in 4ore juma'. In Atena in plina zi am simtit ineficienta AC-ului pentru prima data in 3 ani de cand aveam masina. 1.4Euro/l motorina.
Comment
-
In 2011 benzina 1,5, motorina 1,7, gpl 0,79E.de fiecare data am facut in total cam 3000km cu plimbarile din grecia.
In Atena nu recomand nimanui sa conduca obosit-foarte multi scuteristi si motociclisti-
Recomand pt vizitare> Atena-portul pireu nou si vechi, acropole,palatul parlamentului.
>Meteore
>Insula Sithonia(ocolul ei cu vizite si bai in mare la vourvouru, Porto-Caras, etc)
In 2011 aveam undeva putin peste 100000km
Comment
-
Originally posted by neotec View PostAm fost cu Loganul 1.5dCi 2007 in Grecia de 3 ori:
In 2008, Bucuresti - Salonic - Halkidiki - Meteora - Salonic - Bucuresti , drum de aproximativ 3000km (cu fataiala de rigoare la fata locului), consum mediu 5.5l/100km, masina avea la vremea respectiva 25000km. Drum fara peripetii, folosit AC la greu, 4persoane in masina, top speed 180km/ora (ceasul arata 195km/ora) pe autostrada (motorina OMV + aditiv, Aral + aditiv). Drumuri exacrabile in Bulgaria (fara spaga la gabori), drumuri excelente in Grecia, 1Euro/l motorina.
In 2009, Bucuresti - Salonic - Halkidiki - Litochoro (muntele Olimp) - Salonic - Bucuresti, drum de aproximativ 3000km (cu fataiala de rigoare la fata locului), consum mediu 5.2l/100km, masina avea la vremea respectiva 50000km. Drum fara peripetii, folosit AC la greu, 2 persoane in masina, top speed 160km/ora (ceasul arata 170km/ora) pe autostrada (motorina OMV + aditiv, Aral + aditiv).Drumuri exacrabile in Bulgaria (spaga la gabori 25Euro, intrat pe interzis noaptea in Sofia), drumuri excelente in Grecia, 1.1Euro/l motorina.
In 2010, Bucuresti - Salonic - Lefkada - Atena - Lefkada - Salonic - Bucuresti, drum de aproximativ 4000km (cu fataiala de rigoare la fata locului). Bucuresti - Lefkada (pe drum national) 1250km in 15ore, Lefkada - Atena -Lefkada 900km in 12 ore (cu 5 ore state in Atena), Lefkada - Bucuresti (pe autostrada) 1200km in 15ore cu ploaie toata Bulgaria. Consum mediu 5.0l/100km top speed 160km ora (respectiv 170 pe ceas) masina avea la vremea aceea peste 75000 km. Drum fara peripetii, m-au rupt taxele de drum pe ruta Lefkada - Atena - Lefkada in jur de 70-80Euro. Motorina Aral + aditiv, Shell + aditiv. Drumurile din Bulgaria mai proaste ca niciodata, am avut si o vreme de rahat (am venit noaptea si a plouat continuu), autostrada Egnatia Odos aproape finalizata, se merge impecabil, Lefkada - Salonic - Kulata - 600km in 4ore juma'. In Atena in plina zi am simtit ineficienta AC-ului pentru prima data in 3 ani de cand aveam masina. 1.4Euro/l motorina.
Comment
-
A fost pescar/vinator in alta viata
5% consuma la vale de la Balea spre Vidraru )
Sau daca mergi cu 50-60 respectiv 90-100...si accelerari de pensionar cu vechimeDiagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Ba poate, dupa ce scapi de Bulgaria si intri in Grecia, drumul este putin in panta (nu in rampa) si poti prinde orice viteza vrei, inclusiv pe liber, mai ales daca esti incarcat. Ma oftic insa ca am avut medie cam 8l/100km GPL pe 1559 km parcursi in 20 ore din care 2 ore diverse pauze, bine ca in Bulgaria gazul e mai ieftin decat la noi.
Acu' ca sa las gluma, sfaturi concrete din ce am constatat pe propria piele:
Daca te grabesti si vrei sa faci economii la combustibil, estimeaza cati leva iti trebuie ca sa alimentezi la intrarea in Bulgaria si la iesire din ea (acolo poti plati si in euro dar te frigi rau), plus cativa de rezerva pentru cafea suc, etc, de ce ramane eventual scapi inainte de a intra in Ro la intoarcere - pleaca cu ei pregatiti de la o casa de schimb.
In BG pastreaza cate 5-10 euro la indemana pt spaga, daca ai chef sa nu respecti viteza, orice WC sau statie peco are limitare de viteza si implicit cate un echipaj cu radar, mergi cu 59 km/h sau cat vrei dar, chioraste-te dupa flashuri de la cei din fata, iar pe "autostrazile" lor nu depasi prea mult viteza legala 120 + 9, fiindca risti sa iei o denivelare sau o groapa, radare nu am intalnit. Si tine minte ca acolo unde este limitare la 70 km/h dar are semn de fulg de zapada sub el, o poti ignora acum vara, nu frana brusc in fata altora, poti merge tot cu 129 kmph ).
In Grecia poti sa bei alcool (si implicit si altii) adica atentie la soferii de tir ca astia au lada de bere langa ei si nu prea mai conduc ca pe la noi. Probabil poti merge cu oricat pe autostrada ca nu ai sa dai in radar, dar atentie, unde au semnalat denivelari - poti decola sau rupe cate ceva la masina.
Ar fi de preferat o masina mai puternica daca vrei sa faci o plimbare spre Atena, cred ca 115-170 CP ar fi ajutat la timp fata de 80 CP cat am avut eu la dispozitie, deasemeni trebuie sa aiba un circuit de racire eficient, ziua cred ca poti praji oua pe asfalt, din cate cunosc eu Loganul, chiar si de 1400 pe GPL, daca e reglat OK face fata cu brio, dar nu recomand sa mergi constant cu ea in blana ziua, maxim 140 km/h e ok.
Insa, daca nu te grabesti, poti pleca cu orice, am vazut Dacie CN in Katerini, Nova, Supernova, Cielo, Opel destul de batrane in Atena inmatriculate in RO. De Loganuri m-am plictisit, erau peste tot ) precum si Sandero sau Duster, multe din RO si destul de multe din Serbia, Austria, Germania, Moldova, alea cu numere de Grecia nu se pun ca erau la ele acasa.
Deasemeni poti gasi unde sa parchezi gratis, nu e "criza".
Pentru a vizita Atena, ar fi bine daca s-ar calcula avantajul de a merge cu masina proprie sau a pleca cu un autocar in excursie, deoarece pe autostrada vei plati taxe cat pe biletul de avion ) - sau poti alege rute ocolitoare, dar pierzi timp.
As mai spune ca GPS-ul e sfant, inclusiv daca lasi masina undeva si vrei sa te intorci la ea, totodata poti intreba cate un sofer de TIR despre ce te intereseaza in zona, iti recomanda unde sa mananci, magazine sau distractii, etc. Deasemeni pentru cine are GPL, listele cu statiile GPL -BG, GR, de pe poiplaza au fost OK, plus ca au simtit criza si au aparut destule alte statii, spre ex la iesirea din Paralia Katerini spre oras, o adusesera de o luna.Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
Mare grija pe Grecia cu detector radar.Este interzis si sa il ai in masina (sigilat, fara incarcator) nu ai voie.
Mie mi l-a cautat politia in masina peste tot si a vrut sa imi dea 2000 euro amenda.
Pana la urma mi-a dat drumul dupa ce am taiat capetele la incarcator si detectorul l-am bagat sub rezerva.
Numai bine si drumuri bune.
Comment
-
Ti-m dat si PM, la greci parca am gasit de la 0,73 la 0,76 euro pe litru, iar la bulgari in banii nostri 2,2-2,4 lei acum nu mai stiu care e cursul de schimb, important e sa ai leva, altfel iesi tot la peste 3 lei pe bulgaria.Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
dupa multe sapaturi vaa dau un pont cu statiile gpl din mai multe tari, poate va ajuta, eu in iulie pregatesc o iesire spre Grecia
List of LPG stations in countries around the world. Click on a country to find LPG stations and other info about LPG.
si niste preturi aproximative
Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
Comment