Revopsire Masina Cu GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Revopsire Masina Cu GPL

    Intrebare cei cu instalatii GPL ati vopsit ceva la masina care sa necesite introducerea masinii in cuptor?
    AM o zgarietura pe aripa dreapta spate si din cate am citit in instructiuni ar trebui sa scot rezervorul GPL in momentul vopsirii?
    Oare nu ar fi suficient doar sa golesc rezervorul- in sensul sa consum tot GPL ul din el- chiar trebuie scos cu totul?
    Multumesc
    Saab 9-5 Aero

  • #2
    Singurul mod in care poti scoate TOT GPLul din el e sa-l purjezi cu azot sau sa demontezi polivana (metoda romaneasca de atelier, cu ceva gaz inca in rezervor....). E mai simplu sa-l demontezi totusi.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #3
      din ce stiu, sper sa nu vorbesc prostii, temperatura de coacere e de 70 grade
      nu se intampla nimic la 70 de grade cu rezervorul gpl
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #4
        Asta mi-a zis si dl Laurentiu de la Pro Gaz- ca depinde de temperatura cuptorului. La 60 grade ar fi ok, dar dupa e periculos ptr ca gazul la temperaturi mari se dilata.
        Ori eu ma intreb- OK se dilata dar dc eu mai am cam 3-4 litri in rezervor...cat poate sa se dilate astfel incat sa prezinte pericol?
        Saab 9-5 Aero

        Comment


        • #5
          consumandu-l pe tot din rezervor nu vei mai avea nimic lichid, cel mult niste vapori care oricum nu conteaza
          nu stiu ce sa zic, eu cred ca nu-i nicio problema, masina stata in soare atinge aceeasi temperatura
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #6
            am vopsit masina si am gpl pe ea. nu a fost nici o problema la service.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Masina personala a servit cuptor si are rezervor pe exterior. Prin definitie cuptorul ala nu trebuie sa genereze scantei sau altceva care sa aprinda amestecuri combustibile. GPL-ul chiar daca se dilata, la peste 30 bari este eliberat in exteriorul rezervorului. Si evacuat cum se evacuau si gazele combustibile din vopseaua cu toluen acetona sau ce diluanti aveau pe vremuri.
              Daca ai 3 litri, la cat s-o incalzesti sa faci 30 bari intr-un recipient de 50 lt?
              Daca se fac 30 bari in rezervorul de GPL, in ala de benzina cati bari se fac?
              Dar in anvelope daca au deja 2,5 bari?
              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

              Comment


              • #8
                @gogoasha- ai vopsit repere fixe de pe masina care nu se pot scoate?
                @Alexys- si totusi de ce in manualul instalatiei GPL scrie sa trebuie scos rezervorul? E pe principiul 'interzis GPL ' in parcarea Mall urilor?
                Saab 9-5 Aero

                Comment


                • #9
                  " E pe principiul 'interzis GPL ' in parcarea Mall urilor"
                  treaba cu Mall-urile e foarte simpla, ca sa nu faca parcarea cu ventilatie ca la carte au preferat sa interzica intrarea masinilor cu gpl
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #10
                    Eugene vopseste dreacu masina ca nu pateste nimic
                    Cand ai afara 40 grd la umbra, la soare cat crezi ca ai ??
                    La 60-70 grd tigaia nu pateste nimic cu sau fara GPL in ea...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • #11
                      Salut da, sigur poti vopsi masina linistit , glp=gaz petrolier lichefiat, adica in stare lichida sub presiune, gpl-ul are ca temperatura undeva intre -40 si -60 de grade celsius ca sa fie in stare lichida plus ca acea butelie ca sa poata fi folosita pentru gaz gpl trebuie sa aiba o izolatie termina ca sa nu permita accesul caldurii de afara , gazul din ea nu se dilata asa usor, ar fi periculos daca ai sta cu o flacara pe butelie... si cum un cuptor nu emite scantei si buteliea de gaz nu este expusa direct la sursa de caldura , nu e o problema. Si putin off topic, glp-ul este in stare lichida sub presiune la tempeaturi foarte joase cum spuneam mai sus, daca ar ajunge la temperatura ambianta si s-ar dilata adica ar deveni gazos , ar exploda imediat(fenomen intalnit si la brichetele cu gaz ,daca le arunci de asfalt puternic, recipientul se fisureaza ..creste rapid temperatura si buf).

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by eugenmanea View Post
                        @gogoasha- ai vopsit repere fixe de pe masina care nu se pot scoate?
                        @Alexys- si totusi de ce in manualul instalatiei GPL scrie sa trebuie scos rezervorul? E pe principiul 'interzis GPL ' in parcarea Mall urilor?
                        Am scris si eu manuale din alea. Principiul e simplu, interzic orice, ca sa nu devin raspunzator daca se intampla ceva. Daca eu am zis aici ca a mea a fost la cuptor se va gasi unul sa retina ca nu e problema si sa-si incinga rezervorul antic pana crapa. Nu va conta ca am eu multivalva cu supapa de suprapresiune. Spre exemplu, un rezervor care nu corespunde regulamentelor actuale, plin ochi cu gpl, poate sa forteze etansarea de cauciuc a multivalvei sau sa crape la un moment dat, fiindca nu are protectie la suprapresiune.
                        Din cate stiu, au fost cateva accidente, intr-un caz, un rezervor GPL aflat langa un gratar, intr-un camping, a explodat, prima idee a fost ca daca era mai subtire si exploda la presiune mai mica, facea mai putine ravagii. Asa s-a ajuns sa se fabrice rezervoare mai subtiri rezistente la 30 bari dar echipate cu supape de protectie la 27 bari.
                        Oricum, fizic vorbind, la un test, rezervorul de benzina va exploda inaintea celui de gpl, intr-un cuptor "scapat de sub control". Si oricum prin definitie, la vopsitorie nu exista surse de scantei.
                        Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google