@Cromatic, sper ca e in gluma postarea ta ). Garantia inseamna, inlocuirea sau returnarea contravalorii unui bun, daca acesta prezinta defectiuni de fabricatie, montare. Ori daca iti va lua foc masina in habitaclu motor, ghici ce patesti? Stiu pe cineva care si-a montat un CDPlayer la service autorizat al producatorului playerului si a mers cu masina la garaantie. ghici ce? Montajul casetofonului i-a anulat complet garantia partii electrice si deci VW nu suporta cheltuielile. Ca sa obtina despagubirea de vreo 10.000 de mii de lei a trebui sa se judece cu ala cara a montat cd playerul, sa tina masina pe tusa cam un an si ceva, ca una-doua, serviceul cerea expertiza. Plus nu inteleg de ce vrei sa iti pui gaz pe masina noua? Adica, atunci cand ai luat masina nu te-ai gandit ca gazul de aproape la jumatatea pretului benzinei? :-??
In Ce Reprezentanta Se Poate Monta GPL cu Garantie?
Collapse
X
-
eu zic ca la cat castigi in timp cu gpl-ul nu ar trebui sa te mai intereseze acea mizerie de garantie la care astia oricum stramba din nas cand ai ceva de reparat.stai linistit ca nu se strica nimic din cauza gpl-ului.iti pot garanta eu asta.daca vrei sa mergi scump si putin dar sa ai garantie mergi pe benzina,daca vrei sa mergi ieftin si mult baga gpl fara grija.
Comment
-
Originally posted by Urmelinho View Post@Cromatic, sper ca e in gluma postarea ta )
Ideea era urmatoarea - pentru proprietarul masinii nu are nici-o relevanta cine plateste pentru rezolvarea problemelor aparute in perioada de garantie (fabrica sau reprezentanta).
Comment
-
@Cromatic, ah. ok, acum am inteles. Imi cer scuze. Ma gandeam ca te referi la cine plateste garantia: eu sau Dacia - fie prin reprezentantul de vanzari fie uzina
@leopardul - eu am benzina si nu ma deranjeaza faptul ca este pe benzina. Daca ma deranja cumparam direct masina pe GPL, mai ales ca acum producatorul ofera asta. Daca nu oferea posibilitatea de a-ti cumpara masina cu GPL atunci intelegeam idea.
Comment
-
Cromatic, eu nu prea cred ca se grabeste serviceul care a montat GPLul sa repare pe banii lui vreo problema provocata de acesta. Mai degraba vorbeste frumos cand vinde operatiunea si spera sa nu se intample nimic ce poate fi refuzat de Dacia. Carnetul de garantii Dacia are ceva inscrisuri legate de modificari care anuleaza garantia si nu cred ca factura de montaj GPLcontine vreo asumare a garantiei de catre montator. Deci pana nu e scris, sunt doar vorbe.
Poate ma insel.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by Urmelinho View Post@Cromatic, ah. ok, acum am inteles. Imi cer scuze. Ma gandeam ca te referi la cine plateste garantia: eu sau Dacia - fie prin reprezentantul de vanzari fie uzina
@leopardul - eu am benzina si nu ma deranjeaza faptul ca este pe benzina. Daca ma deranja cumparam direct masina pe GPL, mai ales ca acum producatorul ofera asta. Daca nu oferea posibilitatea de a-ti cumpara masina cu GPL atunci intelegeam idea.
loganul pe care il am are montat gpl de la 80000 km,iar in prezent are 156000 km si n-are nici un stres.nu consuma nici un gram de ulei,si-a luat viteza de n-a avut aer si nu are nici o problema.singura mea parere de rau este ca nu i-am pus gaz de-a doua zi dupa ce am cumparat-o de noua.in garantie am schimbat borna de - de la baterie ca se sertizase si nu mai facea contact cum trebuia,un difuzor de la usa care zdranganea cand dadeam mai tare volumul si cam atat.astea le puteam si eu lua pe banii mei,si la cate drumuri am facut pentru constatare la dacia crede-ma ca ieseam mai ieftin daca le cumparam eu.
uite aici un exemplu cu talpa pe care i-o dadeam pe autostrada cu gpl-ul dehttp://www.youtube.com/watch?v=0yC7L6j2erE care vorbesc.
Comment
-
clar ca motorul iese din garantie , strict motorul. Adica nu poti remedia pe garantie Dacia vre-un consum de ulei, batai axe came, cuzineti topiti, supape , culbutori etc . Clar ca Uzina va da vina pe gpl. In schimb nu cred ca gpl are vre-un impact asupra faptului ca te lasa demarorul sau iti curge ulei pe la distributie , pe la baia de ulei sau iti curge pompa de apa. Depinde si de Delaer cat de implicat e in a te pastra de client atunci cand apar problemele. Eu stiu ca motoarele pe gpl au scaunele de supape respectiv supapele pregatite pentru acest fel de arderi, nu inseamna ca motoarele de baza nu fac fata la un gpl aftermarket, dar probabil uzurile apar mai repede.Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostCromatic, eu nu prea cred ca se grabeste serviceul care a montat GPLul sa repare pe banii lui vreo problema provocata de acesta. Mai degraba vorbeste frumos cand vinde operatiunea si spera sa nu se intample nimic ce poate fi refuzat de Dacia. Carnetul de garantii Dacia are ceva inscrisuri legate de modificari care anuleaza garantia si nu cred ca factura de montaj GPLcontine vreo asumare a garantiei de catre montator. Deci pana nu e scris, sunt doar vorbe.
Poate ma insel.
-Orice modificare constructiva a vehiculului in afara indicatiilor constructorului sau inlocuirea componentelor de prim montaj cu alte componente decat cele de origine DACIA, conduce la scoaterea din garantie a vehiculului dumneavoastra.
Originally posted by Tinuletz View Postam vazut pe site ceva la suceava si vaslui ....sunt din bacau ...deci ceva tot prin moldova caut
http://www.rarom.ro/cs-uploads/gpl_galati.html
Comment
-
Recapituland, garantie inseamna sa iti poti schimba fara sa platesti, orice reper care: are un defect de fabricatie, se strica desi a fost exploatat normal, ... la orice reprezentanta din tara, nu numai la aia la care ai facut montajul. Foarte probabil ca nu vei obtine o astfel de garantie scrisa ci doar vorbe.
L.R. Ro nu are licente pentru motoarele e5 si nici nu cred ca va mai face extindere la ce a avut, atata timp cat Dacia vinde un produs omologat deja cu gpl, deci e cam imposibil sa montezi gpl pe logan nou euro5 la reprezentantele autorizate l.r. ro. Iar daca montezi un e5 destinat pietei aftermarket, nu il vei gasi pe cel calibrat oem pentru motorul tau.
Oricum e o mare aventura cu oem-urile astea, colegul eastcowboy are deja experienta cu ele, aceiasi problema cu injectoarele, numai ca de data asta mai greu de schimbat si imposibil de calibrat cu altceva. Am un client care s-a apucat sa stranga bani pentru a schimba partea fata, nasol ca se va aprinde martorul motor daca nu mai comunica cu ecu gpl.Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
Cromatic, Dacia nu vinde instalatii gpl ca accesoriu post vanzare. Daca nu le vand ei, inseamna ca nu agreeaza sa le monteze altcineva, nu exista instructiuni de montaj post vanzare pentru ele. Daca nu sunt facute cum cer ei, nu acorda garantie.
Dacia ce castiga daca lazar monteaza o instalatie de la Landi? Costuri de garantie (reglaj culbutori etc) marite?Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Nu vinde ...dar are colaboratori ...sunt serviceuri in tzara care fac asa ceva in reprezentanta DACIA ...au procent ...nu toate sau inteles la bani ...cu firma ..deci ce se monteaza pe logan din fabrica ..atat monteaza si astia din serviceuri DACIA ...iar faza cu reglajjul si alea alea sunt BASME ... ca nu da GARANTIE 5 ani la gpl ci numai 2 ani la montaj ..si garantia ramanand in continuare la celelalte componente!
Comment
-
Da amice, daca GPLul tau (cumparat de la landi, nu de la Dacia)afectaza motorul vandut de Dacia , din cauza montajului si reglajului prost facut de X, Dacia nu plateste, ca se numeste agresiune externa. Garantie se numeste defect de material sau manopera pentru ce au vandut ei, nu pentru ce a stricat X.
Eu zic sa intrebi la vocea clientului: " daca pun GPL la reprezentanta X si pica chiulasa, supapele, cablajul motor, reparatiile le plateste DACIA in garantie? " Sau nu?Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Ar mai fi de specificat un lucru foarte important in momentul de fata, ca nu strica sa-l stie lumea:
Sistemele l.r. montate in acest moment la Dacia, sunt sisteme OEM dedicate motorului respectiv si nu sunt comercializate si pentru piata aftermarket. Chiar daca as clona memoria microprocesorului (nu are nimeni la dispozitie firmware-ul) la plus (max), ar mai trebui fizic cateva modificari la ecu si la cablaj pentru compatibilitate.
Vrajeala cu ce a ales Renault, aia iti oferim si noi profita de o marca comerciala. E ca si cum ai pune la fiat albea produs in turcia sigla de alfa romeo si ai spune ca e tot aia ca doar apartin aceluiasi grup, (intentionat am uitat de Maserati).
Iar pentru cei care or sa faca tensiune cand vor citi postarea: Stiati ca? : Cel mai tare reductor L.R., anume IG1 se fabrica la Lovato? Cu tot cu sigla L.R., desi, dupa cum spunea unul dintre dumneavoastra, Lovato fabrica piese mai putin dezvoltate tehnologic, low-cost, tot atat de ciudat fiind faptul ca dupa ce s-a renuntat la injectoarele lovato (branduite l.r.) s-a reusit ieftinirea produsului.Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
Comment