Salutare tuturor! Deschid acest nou thread pentru un prieten care acum 2 ani si-a cumparat de ocazie un logan laureat 1.4 din 2007. km sunt irelevanti, deoarece sigur s-a umblat la ei. Ce probleme intampina? Pana nu demult loganul a functionat ok. Precizez ca imediat ce a cumparat aceasta masina i-a facut tot ce era de facut: distributie, filtre, uleiuri.... pe scurt revizie generala. Omul e acum in italia, de aceea si-a pus masina la punct pana la cel mai mic detaliu.
Totul a inceput cu porniri greoaie. A schimbat imediat senzorul de pe volanta (parca asa ii spune) si benzina din rezervor si totul ok. a mai mers cateva luni. s-a spart T-ul de la racire- rezolvat imediat. Dar problema s-a agravat cand masina nu mai statea la relanti la stop sau semafor chiar deloc pe gpl - pe benzina e ok. a mers la cateva service-uri la Roma (chiar si reprezentanta Dacia). Rezultatul: instalatia GPL pe care o are nu e de fabrica (asa cum spunea vanzatorul). Va Rog insistent aici sa nu se mai pomeneasca de eventualele: pai nu a vazut cand a cumparat? a cumparat cu ochii inchisi? sau alte din astea. Acum chiar nu are rost, omul are nevoie de ajutor si nu de critici.
Asadar revin asupra problemei. Intr-adevar, instalatia a fost omologata in 16.05.2011 cu SERIA F24560500192652. Stiu ca e Landi. Rampa de injectoare e montata pe peretele dintre motor si habitaclu. Injectoarele sunt galbene. Or fi originale Landi? Cei de la Roma au zis ca nu. Si mai mult decat atat, mufele de la injectoare sunt taiate si legate pe direct (stil dulia cu bec cand iti dai cu var in casa si nu vrei sa murdaresti lustra). Cica un injector nu mai lucreaza si de aceea trebuie sa le schimbe pe toate. Tot acolo i-au zis ca rampa trebuie schimbata. I-au spus ca daca vrea ceva original atunci vor fi de fapt 2 rampe (cate 2 injectoare pe rampa). Asa o fi?
Apoi pe filtrul metalic de gaz are un senzor. I-au zis ca e senzorul de presiune. Acolo ar trebui sa fie? Incerc sa atasez cateva poze ce mi le-a trimis.
Ce e de facut in situatia aceasta?
Totul a inceput cu porniri greoaie. A schimbat imediat senzorul de pe volanta (parca asa ii spune) si benzina din rezervor si totul ok. a mai mers cateva luni. s-a spart T-ul de la racire- rezolvat imediat. Dar problema s-a agravat cand masina nu mai statea la relanti la stop sau semafor chiar deloc pe gpl - pe benzina e ok. a mers la cateva service-uri la Roma (chiar si reprezentanta Dacia). Rezultatul: instalatia GPL pe care o are nu e de fabrica (asa cum spunea vanzatorul). Va Rog insistent aici sa nu se mai pomeneasca de eventualele: pai nu a vazut cand a cumparat? a cumparat cu ochii inchisi? sau alte din astea. Acum chiar nu are rost, omul are nevoie de ajutor si nu de critici.
Asadar revin asupra problemei. Intr-adevar, instalatia a fost omologata in 16.05.2011 cu SERIA F24560500192652. Stiu ca e Landi. Rampa de injectoare e montata pe peretele dintre motor si habitaclu. Injectoarele sunt galbene. Or fi originale Landi? Cei de la Roma au zis ca nu. Si mai mult decat atat, mufele de la injectoare sunt taiate si legate pe direct (stil dulia cu bec cand iti dai cu var in casa si nu vrei sa murdaresti lustra). Cica un injector nu mai lucreaza si de aceea trebuie sa le schimbe pe toate. Tot acolo i-au zis ca rampa trebuie schimbata. I-au spus ca daca vrea ceva original atunci vor fi de fapt 2 rampe (cate 2 injectoare pe rampa). Asa o fi?
Apoi pe filtrul metalic de gaz are un senzor. I-au zis ca e senzorul de presiune. Acolo ar trebui sa fie? Incerc sa atasez cateva poze ce mi le-a trimis.
Ce e de facut in situatia aceasta?
Comment