Injectoare GPL Pe Logan 1.4 Laureat, After Market

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Injectoare GPL Pe Logan 1.4 Laureat, After Market

    Salutare tuturor! Deschid acest nou thread pentru un prieten care acum 2 ani si-a cumparat de ocazie un logan laureat 1.4 din 2007. km sunt irelevanti, deoarece sigur s-a umblat la ei. Ce probleme intampina? Pana nu demult loganul a functionat ok. Precizez ca imediat ce a cumparat aceasta masina i-a facut tot ce era de facut: distributie, filtre, uleiuri.... pe scurt revizie generala. Omul e acum in italia, de aceea si-a pus masina la punct pana la cel mai mic detaliu.
    Totul a inceput cu porniri greoaie. A schimbat imediat senzorul de pe volanta (parca asa ii spune) si benzina din rezervor si totul ok. a mai mers cateva luni. s-a spart T-ul de la racire- rezolvat imediat. Dar problema s-a agravat cand masina nu mai statea la relanti la stop sau semafor chiar deloc pe gpl - pe benzina e ok. a mers la cateva service-uri la Roma (chiar si reprezentanta Dacia). Rezultatul: instalatia GPL pe care o are nu e de fabrica (asa cum spunea vanzatorul). Va Rog insistent aici sa nu se mai pomeneasca de eventualele: pai nu a vazut cand a cumparat? a cumparat cu ochii inchisi? sau alte din astea. Acum chiar nu are rost, omul are nevoie de ajutor si nu de critici.
    Asadar revin asupra problemei. Intr-adevar, instalatia a fost omologata in 16.05.2011 cu SERIA F24560500192652. Stiu ca e Landi. Rampa de injectoare e montata pe peretele dintre motor si habitaclu. Injectoarele sunt galbene. Or fi originale Landi? Cei de la Roma au zis ca nu. Si mai mult decat atat, mufele de la injectoare sunt taiate si legate pe direct (stil dulia cu bec cand iti dai cu var in casa si nu vrei sa murdaresti lustra). Cica un injector nu mai lucreaza si de aceea trebuie sa le schimbe pe toate. Tot acolo i-au zis ca rampa trebuie schimbata. I-au spus ca daca vrea ceva original atunci vor fi de fapt 2 rampe (cate 2 injectoare pe rampa). Asa o fi?
    Apoi pe filtrul metalic de gaz are un senzor. I-au zis ca e senzorul de presiune. Acolo ar trebui sa fie? Incerc sa atasez cateva poze ce mi le-a trimis.
    Ce e de facut in situatia aceasta?
    Attached Files

  • #2
    daca instalatia de pe masina este landi renzo, atunci injectoarele de pe masina au fost cu siguranta schimbate intre timp si i s-a montat o rampa de injectoare de 1 ohm (practic s-a facut o adaptare; nu este cea mai fericita metoda, dar functioneaza); probabil cei de la service din Italia i-au sugerat sa revina la injectoarele originale Med22, injectoare care nu prea sunt fiabile. Filtru de gaz folosit este un filtru special cu suport pt. senzor bosch.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns. Si acum o alta intrebare: cum ai proceda in situatia aceasta?

      Comment


      • #4
        Si eu am aceeasi combinatie pe masina si imi merge foarte bine. Adaptarea mi-a facut-o Alexis la Pitesti acum vreo 3ani. In acele bobine galbene gasesti cate 1teaca din otel si dupa ce desurubezi teaca aceea gasesti un pistonas cu un arc ca de pix . Incearca sa cureti pistonasele si tecile. Daca tot nu merge mai bine cauta un service gpl care monteaza-repara instalatii tomasetto si ei au sigur acele pistonase. Problema este ca pe urma va trebui sa-i faca un reglaj bun din calculator altfel vei avea probleme la pornire in continuare.

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google