Salutare Tuturor!
Am citit tot de la sectiunea Gpl dar nu am gasit problema mea.
Dupa ce se incalzeste motorul dumineata si trece pe Gpl incep problemele. Cand ajung la intersectie, ma opresc la stop etc , si scot masina din viteza ori scade turatia la 200-300 rpm si revine la 800rpm dar nu ramane la 800, scade si urca ori se opreste motorul. Mai des se opreste motorul, asta numai pe gpl , pe benzina imi ramane turata la 1500rpm vre-o 2-3 sec dupa care revine la 800rpm.
Am fost cu ea la service Dacia si mi-au reglat tachetii, dupa care s-au uitat la clapeta de acceleratie, au curatato si tot la fel face. Am schimbat clapeta ca asa au spus, dar am mers cu ea doar pe benzina si face ce facea si cu cea veche , clapeta am luato de pe o solenza fara gpl de proba si nu am putut sa ii dau gaura sa bag furtunasul care eu il aveam bagat in clapeta si pe gaz mi-a fost frica sa ii dau ca nu stiu ce rol are furtunasul.
1.4 Mpi cu instalatie de gpl din fabrica
Masina are 250000km si am cumparato cu o saptamana in urma.
Am citit tot de la sectiunea Gpl dar nu am gasit problema mea.
Dupa ce se incalzeste motorul dumineata si trece pe Gpl incep problemele. Cand ajung la intersectie, ma opresc la stop etc , si scot masina din viteza ori scade turatia la 200-300 rpm si revine la 800rpm dar nu ramane la 800, scade si urca ori se opreste motorul. Mai des se opreste motorul, asta numai pe gpl , pe benzina imi ramane turata la 1500rpm vre-o 2-3 sec dupa care revine la 800rpm.
Am fost cu ea la service Dacia si mi-au reglat tachetii, dupa care s-au uitat la clapeta de acceleratie, au curatato si tot la fel face. Am schimbat clapeta ca asa au spus, dar am mers cu ea doar pe benzina si face ce facea si cu cea veche , clapeta am luato de pe o solenza fara gpl de proba si nu am putut sa ii dau gaura sa bag furtunasul care eu il aveam bagat in clapeta si pe gaz mi-a fost frica sa ii dau ca nu stiu ce rol are furtunasul.
1.4 Mpi cu instalatie de gpl din fabrica
Masina are 250000km si am cumparato cu o saptamana in urma.
Comment