1.4 MPi, Probleme GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dar pe benzina ti a mers OK?
    Saab 9-5 Aero

    Comment


    • #17
      Chiran Marius
      pai acum ar trebui sa te duci la un service gpl sa iti faca un reglaj
      de unde ziceai ca esti?

      Comment


      • #18
        Alexandria Teleorman
        Pe benzina merge bine, nu am probleme cu ea.

        De dimineata am observat ceva:
        Afara fiind foarte frig a mers si pe gpl foarte bine cativa km. Ramanea la 800rpm fara sa scada, dar odata cu incalzirea apei a inceput sa mearga din ce in ce mai prost.
        Last edited by Chiran Marius; 26 September 2014, 13:04. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          Am si eu cateva intrebari si nu mai deschid un nou topic.
          1. Imi tremura tare pe gpl si ceva mai usor pe benzina. un tremurat de mers nerotund (3pistoane) doar ca nu era la fiecare rotatie. uneori in mers imi dadea cate un rateu ca si cum nu ar fi alimentat motorul la o explozie. la un drum de 150 km imi facea cam 2 rateuri de genul asta. Ieri a inceput sa-mi miroase tare in masina a gaz si m-am uitat la motor. se vedea pe la garnitura de la regulator ca si cum ar fi curs un lichid. (asta vara un coleg din pitesti mi-a spus ca va trebui schimbata membrana deoarece era preiunea un pic mare in regulator cu reglajul la maxim). Azi am schimbat membrana, nu mai miroase a gaz, trepidatiile s-au mai redus.
          Intrebare: ar trebui sa ma duc la cineva sa-mi faca reglaje?! cei de la reprezentanta mi-au schimbat doar garnitura ...au spus ca ei nu au cum sa-mi faca reglajele ca nu au echipamentul necesar.
          De la ce poate fi acel tremurat?
          2. se tureaza la 1500 2000 ture si ramane turata cam 3-8 secunde dupa care scade la 800 ture. Motorasul pas cu pas l-am curatat. Care poate fi cauza?!
          merci...
          P.S. daca este cineva amabil si imi poate da raspunsurile va rog sa ma ajutati. daca nu aveti un raspuns va rog sa va abtineti de la comentari gen: "ai folosit search?!" sau "ti-e lene sa cauti?"
          My ride

          Comment


          • #20
            Reglaj la culbutori ai facut de cand mergi pe gpl ?
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #21
              dap....i-am reglat
              My ride

              Comment


              • #22
                Vezi bujiile, la mine aproape s-au anulat trepidatiile cand le-am schimbat.
                ia ce gasesti mai bunicel si fa-le gap 0.9
                36.000 km pe gpl si aratau bine insa la acelerari bruste dadea missfire cilindrul 1, as fi zis ca e bobina dar am scapat ieftin.
                Motorasul pas cu pas l-ai curatat degeaba, trebuie schimbat, i-ai uns tija cand l-ai pus la loc?
                Bafta
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #23
                  Mr.Sebi
                  din cate am inteles eu pana sa schimbi membrana aveai presiune mare
                  eu unul zic sa te duci la un service gpl care sa iti faca un reglaj si la gaz
                  membrana unde ai schimbat-o?
                  ai cumva landi renzo pe masina sau altceva?
                  cati km ai pe gaz?

                  Comment


                  • #24
                    Sam, bujiile sunt destul de noisi sunt bujii comandate special pentru GPL. Motorasul pas era acoperit cu o mazga neagra, am curatat conul si scaunul pe care calca fara a-i unge tija.
                    Cosmin, intr-adevar presiunea era mare in regulator, dar cei din service mi-au spus ca e din cauza membranei. am inteles ca exista un reglaj pe regulator si au umblat la acel reglaj insa presiunea era tot mare.
                    Membrana am schimbat-o la reprezentanta cu una de origine pentru instalatia Landi Renzo de pe masina. referitor la km este relativa intrebarea deoarece instalatia nu este noua. Este luata de pe un logan ce o avea din fabrica si a avut dauna totala. in momentul accidentului avea 60.000 km apoi mi-am montat-o eu si am mai facut cu ea in jur de 40.000 km insa injectoarela au avut o problema si lea-m schimbat in pitesti cu o rampa valtek cu care am cam 11.000 km facuti.
                    My ride

                    Comment


                    • #25
                      de ce nu ai ales tot injectoarele originale parca LR MED se numeau?
                      am inteles ca nu mai sunt asa de scumpe cum erau la inceput

                      Comment


                      • #26
                        sunt scumpe 1000 lei si nu se pot desface, pe cand astea m-au ajuns 450 cu tot cu montaj si pot fi desfacute sa se schimbe doar pistonasele, care costa 70 lei ...eu zic ca nu se merita originale...
                        My ride

                        Comment


                        • #27
                          nu cred ca sunt 1000 lei
                          dejavantajul la cele cu pistonas este ca trebuie sa ii schimbi kitul de injector mai des ,ceva legat de impedanta ca le uzeaza

                          Comment


                          • #28
                            sunt chiar mai scumpe...300 bucata deci setul 1200
                            My ride

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google