Ma gandesc ca cel de origine sh poate este prea vechi si are garnitura coapta
Problema Radiator Caldura Logan Benzina
Collapse
X
-
Si asta e adevarat... dar poate ai noroc si arata ok, nu stiu zic si eu... eu acum 2 ani cand l-am dat jos pe unde sunam prin buc mi-l dadea la 50 de lei, am ajuns din greseala in targ la vitan si m-am entuzismat la unu nou la 100 de lei...Acum parca imi pare rau, deaia si as vrea sa-l dau jos care treaba cu el, daca e infundat sau ce are, si daca nu e rost de desfundat, iau unu de la dezmembrari!
Comment
-
Tot valeo era si al meu, eu nu am avut capac la cel original, si cel care l.am cumpărat a avut însă nu mi.a intrat cu capacul acolo in gaura, dar oricum acel capac se da la o parte, ca idee cel aftermarket o sa aibă decât 12 tevi. Adica un singur rând a cate 2 tevi, nu cum are cel original 2 rânduri.
Comment
-
Am observat ca s-au scumpit si cele sh, nemernici cred ca au aflat ca nu fac treaba asta ieftine si noi chipurile, si le-au mai scumpit. Pe vremea aia, atunci, am sunat in 5 6 locuri si toti imi dadeau 50lei ca pret, acum am vazut ca asa a ajuns 100lei! Tu alegi ce vrei sa faci, si sa cumperi !
Comment
-
Cel aftermarket cum se prezinta..baga putina caldura la treapta 3-4 sau si la primele trepte.la imbinarea tevilor s-a potrivit sau ai pus gasket?
Decat la noi doi s-au spart radiatoarele..nu prea ne ajuta si alti colegi,e mai usor sa citesti decat sa postezi....
Rog moderatorii sa mute acest thred de la gpl pentru ca nu gpl mi-a putrezit garnitura radiatorului...poate asa il citesc mai multi.
Multumesc..
Comment
-
Asta e problema ca pe prima treapta baga caldura ca intra aerul încet si apuca sa.l incalzeasca, ca de la treapta 2 deja simti curentul rece pe la urechii, la 4 deja baga rece, adica drzgheata geamurile, dar daca o sa mergi 3 4 in masina n.o sa facă fata dezaburiri, de exemplu cand a fost atunci înainte revelion -10 - 15 grade, am fost 4 pers pana la Urziceni abia îmi tinea parbrizul dezghetat, in îmi inghetase toate geamuri, ai era frig in masina cu geaca pe mn. Bine la mine a fost ai o problema cu termostatul, dar si dupa ce l-am schimbat termostatul tot caldut asa baga, e Putin mai bine ca îmi stat apa la 4 pavele, însă nu e la fel ca la tata la 1.4 a lui, unde pur si simplu dupa o jum de ora de functionare te frige aerul ala
Comment
-
Originally posted by mariusstf View Postla fel e si la mine, insa nu reusesc sa scot furtunele alea 2, am desfacut colierele si degeaba, ti-am lasat pm aseara sa-mi explici mai in detaliu.
la dezmembrari am gasit la 100 de lei dar de pe masini din 2005 nu stiu daca mai au acea garnitura buna pentru ca nu se vede pana nu-l declipsezi si al meu pare bun pe afara arata ca nou dar garnitura era coapta.de ce nu au sudat acele tuburi de carcasa?
pe pm nu este nimic..
Comment
-
"Manujupanu" era cel caruia i-am lasat pm, scuze am uitat sa specific, vroiam sa stiu cum a pus otetul ala, asa rece, sau fiebinte? Auzisem cv odata ca trebuie sa fie fierbinte... si vroiam sa stiu,am reusit sa declipsez colierele alea insa nu pot sa scot futunele alea de acolo, am tras ca nebunu de ele, Bine tu la benzina ai spatiu acolo, la mine mai putin
Comment
-
scoti furtunele si pui un furtum de 50 cm sau 1 m sa fie la dimensiune pe tevile alea si pui otet pe ele vezi sa fie pe tur nu pe retur si lasi vreo 10 20 min daca nu merge din prima mai repeti operatiunea si o sa mearga sigur .Bagi cu furtunu apa ca sa speli caloriferul ala de otet dupa ce lasi 10 20 min cu otetu in calorifer
da privat msg cu nr tau si te sun
Comment
-
asa arata radiatorul si garnirura....
se gaseste cumva aceasta garnitura sau pot sa pun silicon rosu in logul ei sau cumpar altul.
Comment
Comment