Instalatie GPL AGC Compact

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Instalatie GPL AGC Compact

    Salutare am o problema dupa ce am facut un update de firmware la instalatia mea gpl AGC Compact nu mai citeste bine senzorul de temperatura apa, cu vechile setari aveam setat ca tip de senzor 4K7 dar acum imi arata temperature la jumatate din cea reala si trebuie sa setez ca si tip de senzor 10K sa indice cat mai apropiat de temperature reala reala so fi dereglat calculatorul gpl sau are alti parametri dupa update?
    As ruga colegi care au aceast tip de instalatie sa verifice ce setari au la senzorul de temp apa daca au diagnoza ,masina este CLIO 1.4 mpi (motorul ca si la logan ) atasez imagini cu setarile
    Attached Files

  • #2
    Revin cu o intrebare pentru cunoscatori instalatii gpl in general ,se poate ca sistemul gpl sa nu ia datele despre temperatura apei din ecu benzina ci sa aibe un senzor separat pe reductor pentru gpl iar temp apei citita de ecu benzina sa fie diferita(putin mai mare) de cea citita de ecu gpl?

    Comment


    • #3
      La stag -200 citeste temperatura cu senzorul de pe reductorul de gpl.la landi renzo se poate folosi senzorul masinii si poate la alte instalatii..nu le stiu pe toate.

      Comment


      • #4
        Dupa multe cautari pe goagle se pare ca si la AGC are sensor pe reductor(de fapt pe carcasa reductorului fara contact cu apa) dar nu stiu daca tipul de sensor este cel setat de montator adica 4K7( 4,7 k-Ohmi )si care astazi indica cu 40C mai putin decat DDT-ul sau de 10K(10k-Ohmi) si indica o diferenta de 10C fata de DDT

        Comment


        • #5
          Nici la mine la tomaseto stag -200 nu citeste temperatura corecta...de aceea o las sa treaca pe gpl la 30 de grade..apa are aproape 40 ..dupa ce trece pe gaz face 2 linii la apa.

          Comment


          • #6
            Eu am urmatoarea parere: Senzorul de temperatura este infiletat in carcasa plamanului deci nu are contact cu apa si deaceia iti arata putin mai mica temperatura deoarece metalului din care este facuta carcasa se incalzeste mai greu (caldura se transmite din apa ....) iar senzorul de la motor citeste corect deoarece intra in contact cu apa iar motorul propiu zis genereaza caldura. Deci la temperatura de 30 sau 40 grade ...una e temperatura la motor si alta e la plaman... diferenta mica, apoi cand ajunge la 90 la motor temperatura se opreste la acest prag datorita sistemului de racire iar in final aceasi teperatura va fi si la plaman. Concluzie una arata bordul si alta citeste senzorul de pe plaman...sunt diferente mici de temperatura pana cand creste la 90 grade.

            Comment


            • #7
              Astazi am gasit senzorul pe masina si l-am masurat cu aparatul si ma bagat mai rau in ceata imi indica pe aparat 2.5kohm si chiar nu stiu ce setare sa-i pun ca nu am valoarea asta la soft

              Comment


              • #8
                Daca esti din Bucuresti de ce nu te duci la baietiii de pe Chitilei ? Nu cred ca o sa te coste prea mult niste raspunsuri eventual un reglaj...
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • #9
                  Daca te referi la supergaz nu cred ca o sa dau prea curand pe acolo (la ei am montat instalatia) nu au cunostintele necesare sau nu vor sa faca o calibrare OK ,despre montaj toata stima au facut o treaba super dar la partea cu setarile toata jena .
                  Prima chestie a fost cu injectoarele (eu aveam Rail si ei mi-au setat MagicJet)a 2 chestie a fost cu compensarile di poza de mai jos si acum cu senzorul de temperatura .
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Ma indoiesc ca baietii nu au fost in stare sa regleze un aspirat de 1.4l Renault...
                    Lasa-mi numarul tau de telefon...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • #11
                      Revin cu cateva rectificari :
                      1-senzorul este 4K7 (se masoara la temperatura de 20C)
                      2-acest sensor era montat pe redactor in dreptul intrari gpl stare lichida si l-am mutat la esirea stare gazoasa
                      3-reductorul este montat in partea din fata langa radiator si tot fluxul de aer care intra din fata masini bate in el (la 80km/h aveam temp. de 30C inregistrata de sensor) si am pus un carton ca la dacie in fata reductorului acum temp. indicate este mai constanta
                      4-la rampa RAIL aveam montate duze de 2.1 iar pentru motorul 1.4mpi trebuie 1.8 de aceia aveam compensari mari in harta MAP si cred ca tot de aceia au setat si MAGICJET (cred ca rampa a fost pe alta masina si mi-au puso mie sa scape de ea ,a cazut un injector dupa 10000KM )
                      Last edited by matache2000; 5 April 2015, 14:49.

                      Comment


                      • #12
                        Salut. Folosesc de multi ani ag compact si sunt foarte multumit. Din pacate am scos mufa din calculator cu contactul pus si s a prajit calculatorul. Am inlocuit calculatorul, i am facut basicul de adaptare insa dupa ce merg mai mult cu masina si se ridica temperatura apei la peste 65 de grade, incepe sa mearga foarte prost. Aproape ca nu se mai poate merge pe gaz. Daca dau drumul la ac si se raceste inevitabil apa din radiator incepe sa isi revina putin. Am scos termostatul azi si chiar a mers bine. Care ar fi problema? Trebuie umblat la compensare? Am fost la "reprezentanta" si au zis ca e rampa devina- dar consider ca nu are nicio treaba rampa atat timp cat la rece merge perfect.... Banui ca ar fi tot ceva din adaptari-compensari.
                        Astept parerea voastra. Multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Daca pornesti AC-ul se raceste antigelul?
                          De unde ai scos-o ?????
                          Pot fi injectoarele...scapa prea mult...
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • #14
                            si ce treaba au injectoarele cu temperatura? intreb ...nu dau cu paru....

                            Comment


                            • #15
                              Poate fi reglaj aiurea, injectoare uzate, etc... Nu are treabă cu ac ul...
                              AC ul baga sarcina suplimentara pe motor, atât...
                              La reglaj de cacao poate sa facă figuri
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google