Problema Trecere Gpl La Relanti, Instalatie Tomasetto Stag 4 Qbox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Trecere Gpl La Relanti, Instalatie Tomasetto Stag 4 Qbox

    Salutare, am si eu o nelamurire, am o instalatie Tomasetto Stag 4 Qbox si aveam ceva probleme cu trecerea pe gaz atunci cand era f cald afara, adica se facea trecerea la relanti si daca nu o tineam din acceleratie murea motorul. Baietii de la service mi-au ridicat turatia minima de functionare la 1500 rpm. Intrebarea mea e...trecerea acum se va face cand vor fi indeplinite cele 2 conditii - turatie de 1500 si temperatura de 35 de grade? sau se va tine cont doar de turatie (acum nu e o problema ca e vara, dar ma gandesc ca iarna nu e bine sa nu se tina cont si de temperatura)
    Si alta nelamurire...odata ce s-a facut trecerea pe gpl, daca scade turatia sub 1500 va functiona pe benzina?
    Multumesc

  • #2
    Baietii de la service ce au raspuns la intrebarile astea?

    Comment


    • #3
      Originally posted by cristi0390 View Post
      ...Intrebarea mea e...trecerea acum se va face cand vor fi indeplinite cele 2 conditii - turatie de 1500 si temperatura de 35 de grade?
      Da,trebuie sa indeplineasca cele doua conditii.

      Originally posted by cristi0390 View Post
      Si alta nelamurire...odata ce s-a facut trecerea pe gpl, daca scade turatia sub 1500 va functiona pe benzina?
      Multumesc
      Va functiona tot pe gpl,nu va trece pe benzina.

      Comment


      • #4
        La mine trecerea pe gpl este la 700 rpm si 35 de grade Celsius. Dupa asta va sta numai pe gaz. Banuiesc ca daca vrei poti seta trecerea pe benzina la o anumita turatia ( sa zicem 5000 rpm ) si apoi sa revina pe gaz ( la 4000 rpm ).

        Comment


        • #5
          Originally posted by madhorsefuzzy View Post
          Baietii de la service ce au raspuns la intrebarile astea?
          Sincer, nici ei nu stiau ce sa zica, prima data cand am fost cica au facut ei niste modificari (de fapt tot ce au facut i-au dat o autocalibrare) si a 2-a oara eu le-am sugerat sa ridice turatia minima si vad ca de atunci nu mai au probleme. Dar tot nu inteleg de ce da sa moara motorul cand e setata sa treaca si la relanti. Cand am fost prima oara era setata sa treaca la 700 rpm
          Last edited by cristi0390; 24 August 2015, 21:27.

          Comment


          • #6
            Ar fi trebuit sa mearga bine si la trecere sub relanti...
            Le-a dat cu rest la reglaj...
            Daca le faci trecerea ca la tine la taximetristi fac scandal monstru ca le consuma benzina
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • #7
              Și la mine face la fel. Totul a fost ok pana ce niște cabluri roase de un câine m-au adus în service la DacoServ. Pana și-au dat seama ca sunt cablurile de vina au apucat sa reseteze / rescrie /resofteze (nu mai țin minte ce au făcut) instalația de gpl. De atunci prima trecere, la rece, este "violenta " și, dacă motorul nu este turat, se oprește. Eu am ajuns cu turația de trecere pe gaz la 2000 ca sa nu mai am probleme. Totodată, uneori, pe decelerare când apăs ambreiajul, se oprește motorul... M-am obișnuit și o debreiere rezolva, dar sunt deschis la sugestii dacă știe cineva de ce se întâmplă și cum se poate rezolva..

              Comment


              • #8
                regleaza timpii de suprapunere si ai scapat.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google