Buna seara...cam de vreo saptamana cand pornesc masina da sa moara motorul...da sa se tureze,se intampla sa si moara si porneste normal deabea la a doua cheie...Dupa aia pe parcursul zilei nu mai am treaba cu problema aceasta...doar dimineata la prima pornire...Nu stiu daca are vreo relevanta dar ultimile alimentari de gaz le-am facut de la Lukoil...Multumesc anticipat....sa aceti o seara agitata...
Probleme la pornire Logan GPL.
Collapse
X
-
Nu stiu ce sa zic....pe instalatie mai ramane gaz...si cand pornesti...stau sa termin drac gazul si sa bag din alta parte...voi reveni cu impresi...sau cel putin ma amagesc deocamdata ca e doar de la gaz....rrrrr...Sa nu-ti fie frica de opozitie.Aminteste-ti ca un zmeu se inalta impotriva vantului ,nu impreuna cu el.
Comment
-
La mine e invers: dimineata pe racoare porneste normal, dupa amiaza in zilele caniculare, dupa ce a stat in soare ore intregi, incearca sa porneasca direct pe gpl si se opreste motorul. Solutia pe care am gasit-o: inainte sa-i dau pornirea motorului, transfer numai pe benzina si apoi ii dau manual dupa un minut pe gpl.
Comment
-
O sa faca asa si la a doua cheie, poate si la a treia... Mi sa intamplat sa nu mai porneasca deloc si sa fiu nevoit sa o pornesc direct pe gaz. Cred ca totusi e din cauza benzinei. Am observat ca daca las o cantitate de benzina in rezervor mai mult timp, apar probleme la prima pornire. Adica incepe, progresiv, sa porneasca din ce in ce mai greu, electromotorul invarte mai mult, da sa moara si uneori chiar moare motorul dupa pornire, dar in cele din urma porneste, toate acestea cand este motorul mai rece, adica la prima pornire din zi, indiferend daca e vara sau iarna. Dupa realimentare cu benzina, in urma consumarii celei vechi, problema dispare, tot progresiv. Probabil pana se consuma benzina veche si incepe pompa sa bage benzina noua in injectoare.
Când mi=a aparut prima data aceasta problema, anul trecut in toamna, m-am dus la montatorul instalatiei de gaz, iar acesta m-a pus sa aduc intr-o canistra 10 litri de benzina proaspata de la pompa. A scos toata benzina ramasa in rezervor si a inlocuit-o cu cea adusa de mine. Benzina scoasa din rezervor avea o culoare maronie,avand si o vechime de peste trei luni, pe când cea noua era de un verde fosforescent. Ambele erau de 95. De 11 ani alimentez numai de la Petrom, cu mici exceptii si numai cu benzina de 95. Inainte, cand nu aveam instalatia de GPL, nu am intampinat niciodata astfel de probleme, dar alimentam cel putin odata pe luna.
Comment
-
Raspuns final....golit instalatie gaz de la Lukoil...facut plinu gaz firma no name...disparut la mine problemele la pornire...deciiiii....concluziile le tragem impreuna....daca vreti binetinteles....Sa nu-ti fie frica de opozitie.Aminteste-ti ca un zmeu se inalta impotriva vantului ,nu impreuna cu el.
Comment
-
si asta. legatura in problema voastra e alta. calculatorul pe gaz nu are o harta clara de injectie, ca ala pe benzina. ala de pe gaz se autoregleaza pe sonda lambda si citind timpii de injectie ai injectoarelor pe benzina (pe care ecu masinii le comanda, nestiind ca alimentarea pe benzina e dezactivatasi pe care tot din lambda incearca sa corecteze injectia de benzina in baza arderii gpl-ului). la un moment dat, astea doua calculatoare se corecteza reciproc fara "voia" lor si de-aici incepe distractia. de aia din cand in cand mergi un pic pe benzina, ca sa-si revina ecu motorului la normal, ca "trage" dupa el si revenirea celui de la gpl.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment