Va salut! Imi cer scuze daca s-a mai discutat acest lucru, insa n-am gasit link pe site...dar daca da, va rog frumos sa-l postati!
in caz contrar, putem discuta si iata despre ce este vorba: acum vreo 2-3 luni, dupa o diagnoza, mi s-a recomandat la service-ul unde am montat instalatia o reglare a culbutorilor, chiar schimbat bujii sau fise, functie de situatie...fiindca aveam un tremurat al motorului si un check engine la bord!
am facut reglajul culbutorilor acum vreo 2 saptamani. mersul motorului s-a schimbat mult in bine, insa problemele au aparut la trecerea pe gpl. mai concret: cand trece pe gpl (in mers) moare motorul. din pacate, din lipsa de timp, n-am reusit sa ajung tot la cei unde am montat instalatia si am zis sa merg avand in vederea traficul din bucuresti, mai aproape de casa, la un dealer autorizat AGR, eu avand un tomasetto stag 200. acolo, dupa diagnoza lor + detaliile pe care le-am dat mi-au spus ca ar fi bine sa schimbam nujt ce pistonas care e vechi, blocat...etc., la care s-a adaugat resoftarea gpl, cu resetare, etc. spunandu-mi ca s-a rezolvat problema. dupa cateva zile am plecat cu masina si mergand pe incredere am lasat-o sa treaca singura pe gpl. aceeasi problema: mi-a murit motorul in mers. am facut IERI cale intoarsa la service-ul cu pricina, alte diagnoze, alte discutii..s-a descoperit o eroare missfire la cilindrul 4, si avand in vedere ca de 4 ani (de cand am masina) n-am schimbat bujiile, mi s-a recomandat sa o fac acum! zis si facut! motorul parca porneste mai rotund, insa AZI dimineata cand am plecat de acasa incredintat ca ACUM chiar s-a rezolvat problema am zis s-o las sa treaca pe GPL ca in vremurile de "glorie". Nicio sansa: motorul moare....O precizare f importanta, ca sa fiu bine inteles: si inainte, pana sa schimb bujiile, si acum, daca las ca temperatura motorului sa atinga 4 linii la bord si fac trecerea pe GPL manual totul este OK. Cel mai probabil o sa merg tot la cei unde am montat instalatia, sa vedem ei ce solutie au pentru problema mea.
voi, ce parere aveti, unde-i buba?
in caz contrar, putem discuta si iata despre ce este vorba: acum vreo 2-3 luni, dupa o diagnoza, mi s-a recomandat la service-ul unde am montat instalatia o reglare a culbutorilor, chiar schimbat bujii sau fise, functie de situatie...fiindca aveam un tremurat al motorului si un check engine la bord!
am facut reglajul culbutorilor acum vreo 2 saptamani. mersul motorului s-a schimbat mult in bine, insa problemele au aparut la trecerea pe gpl. mai concret: cand trece pe gpl (in mers) moare motorul. din pacate, din lipsa de timp, n-am reusit sa ajung tot la cei unde am montat instalatia si am zis sa merg avand in vederea traficul din bucuresti, mai aproape de casa, la un dealer autorizat AGR, eu avand un tomasetto stag 200. acolo, dupa diagnoza lor + detaliile pe care le-am dat mi-au spus ca ar fi bine sa schimbam nujt ce pistonas care e vechi, blocat...etc., la care s-a adaugat resoftarea gpl, cu resetare, etc. spunandu-mi ca s-a rezolvat problema. dupa cateva zile am plecat cu masina si mergand pe incredere am lasat-o sa treaca singura pe gpl. aceeasi problema: mi-a murit motorul in mers. am facut IERI cale intoarsa la service-ul cu pricina, alte diagnoze, alte discutii..s-a descoperit o eroare missfire la cilindrul 4, si avand in vedere ca de 4 ani (de cand am masina) n-am schimbat bujiile, mi s-a recomandat sa o fac acum! zis si facut! motorul parca porneste mai rotund, insa AZI dimineata cand am plecat de acasa incredintat ca ACUM chiar s-a rezolvat problema am zis s-o las sa treaca pe GPL ca in vremurile de "glorie". Nicio sansa: motorul moare....O precizare f importanta, ca sa fiu bine inteles: si inainte, pana sa schimb bujiile, si acum, daca las ca temperatura motorului sa atinga 4 linii la bord si fac trecerea pe GPL manual totul este OK. Cel mai probabil o sa merg tot la cei unde am montat instalatia, sa vedem ei ce solutie au pentru problema mea.
voi, ce parere aveti, unde-i buba?
Comment