Moare Motorul Cand Trece Pe GPL!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Moare Motorul Cand Trece Pe GPL!

    Va salut! Imi cer scuze daca s-a mai discutat acest lucru, insa n-am gasit link pe site...dar daca da, va rog frumos sa-l postati!
    in caz contrar, putem discuta si iata despre ce este vorba: acum vreo 2-3 luni, dupa o diagnoza, mi s-a recomandat la service-ul unde am montat instalatia o reglare a culbutorilor, chiar schimbat bujii sau fise, functie de situatie...fiindca aveam un tremurat al motorului si un check engine la bord!
    am facut reglajul culbutorilor acum vreo 2 saptamani. mersul motorului s-a schimbat mult in bine, insa problemele au aparut la trecerea pe gpl. mai concret: cand trece pe gpl (in mers) moare motorul. din pacate, din lipsa de timp, n-am reusit sa ajung tot la cei unde am montat instalatia si am zis sa merg avand in vederea traficul din bucuresti, mai aproape de casa, la un dealer autorizat AGR, eu avand un tomasetto stag 200. acolo, dupa diagnoza lor + detaliile pe care le-am dat mi-au spus ca ar fi bine sa schimbam nujt ce pistonas care e vechi, blocat...etc., la care s-a adaugat resoftarea gpl, cu resetare, etc. spunandu-mi ca s-a rezolvat problema. dupa cateva zile am plecat cu masina si mergand pe incredere am lasat-o sa treaca singura pe gpl. aceeasi problema: mi-a murit motorul in mers. am facut IERI cale intoarsa la service-ul cu pricina, alte diagnoze, alte discutii..s-a descoperit o eroare missfire la cilindrul 4, si avand in vedere ca de 4 ani (de cand am masina) n-am schimbat bujiile, mi s-a recomandat sa o fac acum! zis si facut! motorul parca porneste mai rotund, insa AZI dimineata cand am plecat de acasa incredintat ca ACUM chiar s-a rezolvat problema am zis s-o las sa treaca pe GPL ca in vremurile de "glorie". Nicio sansa: motorul moare....O precizare f importanta, ca sa fiu bine inteles: si inainte, pana sa schimb bujiile, si acum, daca las ca temperatura motorului sa atinga 4 linii la bord si fac trecerea pe GPL manual totul este OK. Cel mai probabil o sa merg tot la cei unde am montat instalatia, sa vedem ei ce solutie au pentru problema mea.
    voi, ce parere aveti, unde-i buba?
    Last edited by iulianscutaru; 10 January 2017, 14:37.

  • #2
    Si la mine murea motorul la trecerea pe GPL. S-a rezolvat cu o curatare a injectoarelor. Cei de la service mi-au zis ca este din cauza gazului prost care e la noi in perioada asta. Dupa ce le-au curatat nu mai am nici-o problema, nu mai moare motorul, nu se mai balbaie.

    Comment


    • #3
      salut si mersi pentru raspuns!
      Last edited by Seba; 23 January 2017, 16:33.

      Comment


      • #4
        Problema asta o am si eu .. tinand cont ca e un taxi insa eu am landi renzo cu injectoare valtek. Cand e motorul rece dimineata face figuri se opreste... gazele scoase de el miros infernal.. am ajuns la concluzia ca gazul introdus in motor inca e in stare lichida.. si deaia face asa.. cand se va incalzi afara putin se va remedia situatia de la sine .. daca gasesti o alta rezolvare anunta-ne si pe noi.

        Comment


        • #5
          Salut Diablo!

          tot valtek am si eu! si probabil, cum povestea si drakuxxx, si injectoarele mele ar trebui curatate (fac 4 ani in martie) + o resoftare gpl. mai astept putin sa vedem ce se intampla cand se mai moaie vremea, iar daca nu se remediaza problema am sa le fac o vizita celor care mi-au pus instalatia. mersi si tie pentru ajutor!
          Last edited by Seba; 23 January 2017, 16:32.

          Comment


          • #6
            Eu i-am schimbat injectoarele mi-am luat tester i-am dau auto calibrare.. insa dimineata cand e rece tare la fel face.. cand e mai ok afara.. in jurul valorii de 0° motorul se comporta mai normal la trecerea pe gaz nu mai are zmuciturile alea..

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google