]salut dragi forumisti. Am și eu un logan 2 din 2013 16v 75 cai . Masina are in acest moment 261.000 km parcurși, iar de aproape 200.000km merge cu o instalație gpl Tomaseto.
Cam la 10.000 km după ce i-am montat instalația gpl au început problemele care la început se iveau la interval de 5-10.000km , însă acum au ajuns sa persiste zilnic. Socrul meu circula cu masina in regim taxi , dar o mai folosesc și eu din cand in cand si ma dispera ca nu reușim sa-i dam de cap ce are , atât noi dar nici cei mai iscusiti mecanici din oras. Problemele apăreau inca de la inceput la bujii și fișe. Cum va ziceam la intervale de cateva luni , acum problemele practic nu mai dispar. Masina pare ca e pe moarte și nimeni nu știe ce sa-i faca. Concluzia care am tras-o după ce am schimbat cate 1 sac de bujii si unul de fișe, este ca ceva le crapă prematur, mai exact cilindrii din extremități ( 1 si 4 ) , dar nu gaseste nimeni o explicație. Masina porneste normal ( un pic mai greu in sezonul rece, dar am înțeles că este normal ) și atata timp cat mergi cu ea întins fără să oprești la vreun semafor sau sa stationezi cu ea la relanti , totul merge ok. În momentul în care faci o oprire sa o tii pornită la relanti, mai intai se aprinde martorul de engine care pâlpâie intermitent , apoi după cca 3 min simti in pedala cu masina începe să tragă mai greoi și imediat se aprinde unul dintre cei 2 martori care indică ca masina derapeaza. În acel moment începe să funcționeze doar in 2 cilindrii, la plecarea de pe loc de la semafor se inneaca, pedala de accelerație se înmoaie și masina nu mai are vlaga.Zgomotul devine asurzitor , trebuie accelerată mai tare pentru a nu crea blocaje și neplăceri celorlalți participanți in trafic. Mentionez ca problema persista atât pe benzina cat si pe gpl. I-am schimbat garnitura de chiulasa și am luat planeitatea, am inlocuit piesa aia in care se prind fișele, am schimbat kit ambreiaj, distributie .., tot nou sa ma asigur ca nu vine problema din alta parte, reglare peste reglaje ale instalației gpl cu site și tot ce necesita . Nu mai știm ce sa-i facem . Mai nou chiar astăzi Mi-a zis un mecanic ca e posibil ca problema să vină din calculator și asta nu am incercat-o inca , însă nu-mi vine ă crede că problemele mașinii pot tine de un calculator defect. Ceva crapă prematur bujiile mașinii și nimeni nu știe ce. Nu avem speranța sa găsim o soluție aici, dar dacă totuși cineva ă întâmpinat sau întâmpină inca aceeasi problema sau orice idee care n-am incercat-o inca , este bine venită. Îl văd pe socrul meu zilnic măcinat de această problemă , cum se chinuie sa-i dea de cap. Multumesc !
Cam la 10.000 km după ce i-am montat instalația gpl au început problemele care la început se iveau la interval de 5-10.000km , însă acum au ajuns sa persiste zilnic. Socrul meu circula cu masina in regim taxi , dar o mai folosesc și eu din cand in cand si ma dispera ca nu reușim sa-i dam de cap ce are , atât noi dar nici cei mai iscusiti mecanici din oras. Problemele apăreau inca de la inceput la bujii și fișe. Cum va ziceam la intervale de cateva luni , acum problemele practic nu mai dispar. Masina pare ca e pe moarte și nimeni nu știe ce sa-i faca. Concluzia care am tras-o după ce am schimbat cate 1 sac de bujii si unul de fișe, este ca ceva le crapă prematur, mai exact cilindrii din extremități ( 1 si 4 ) , dar nu gaseste nimeni o explicație. Masina porneste normal ( un pic mai greu in sezonul rece, dar am înțeles că este normal ) și atata timp cat mergi cu ea întins fără să oprești la vreun semafor sau sa stationezi cu ea la relanti , totul merge ok. În momentul în care faci o oprire sa o tii pornită la relanti, mai intai se aprinde martorul de engine care pâlpâie intermitent , apoi după cca 3 min simti in pedala cu masina începe să tragă mai greoi și imediat se aprinde unul dintre cei 2 martori care indică ca masina derapeaza. În acel moment începe să funcționeze doar in 2 cilindrii, la plecarea de pe loc de la semafor se inneaca, pedala de accelerație se înmoaie și masina nu mai are vlaga.Zgomotul devine asurzitor , trebuie accelerată mai tare pentru a nu crea blocaje și neplăceri celorlalți participanți in trafic. Mentionez ca problema persista atât pe benzina cat si pe gpl. I-am schimbat garnitura de chiulasa și am luat planeitatea, am inlocuit piesa aia in care se prind fișele, am schimbat kit ambreiaj, distributie .., tot nou sa ma asigur ca nu vine problema din alta parte, reglare peste reglaje ale instalației gpl cu site și tot ce necesita . Nu mai știm ce sa-i facem . Mai nou chiar astăzi Mi-a zis un mecanic ca e posibil ca problema să vină din calculator și asta nu am incercat-o inca , însă nu-mi vine ă crede că problemele mașinii pot tine de un calculator defect. Ceva crapă prematur bujiile mașinii și nimeni nu știe ce. Nu avem speranța sa găsim o soluție aici, dar dacă totuși cineva ă întâmpinat sau întâmpină inca aceeasi problema sau orice idee care n-am incercat-o inca , este bine venită. Îl văd pe socrul meu zilnic măcinat de această problemă , cum se chinuie sa-i dea de cap. Multumesc !
Comment