GPL Logan 1.0 Sce 75 Cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se dicuta pe aici de mers sportiv etc...
    Taximetristii si in general cei ce merg pe GPL merg subturat...sa faca economie...

    In general petnru motor nu e bine extremele...nici sub nici supraturat...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • #17
      Buna ziua,

      De la ultima postare pe acest subiect (martie 2018) a trecut ceva timp. Intre timp banuiesc ca masinile (1.0 SCE) nu au stat pe loc. Au mai aparut ceva probleme? Cati km ati parcurs cu ele? Am si eu unul care iese din garantie in iulie (3 ani) si pana acum am 43.000 Km fara probleme,(consum ulei, etc cum am mai auzit) deci daca socotesc fac peste 15.000 km pe luna si ma gandeam la un GPL. Pentru cei care intreaba jumate din acesti km sunt parcursi in oras restul in afara (pe autostrada doar o data pe an, cand mergeam in concediu)

      Multumesc

      Comment


      • #18
        Dacă ai ajuns la 40k posibil sa fi scăpat de probleme. Unii au ajuns la 180k fără intervenții majore... Cu GPL de la 4-5k...
        Ai putea sa te bagi...
        Astea dacă e sa pice pica și fără gpl pe ele...
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • #19
          eu am 53000 cu gpl de la 2000.Probleme, scurgeri de ulei la capacul distributiei (la 30.000) care au fost rezolvate pe garantie.
          Last edited by oBED; 3 April 2021, 19:56.

          Comment


          • #20
            Originally posted by moog View Post
            Dacă ai ajuns la 40k posibil sa fi scăpat de probleme. Unii au ajuns la 180k fără intervenții majore... Cu GPL de la 4-5k...
            Ai putea sa te bagi...
            Astea dacă e sa pice pica și fără gpl pe ele...
            Multumesc de raspuns...sper ca te-ai prins ca am facut o gresala, lunar fac intre 1000 si 1500 km, acolo am scris 15000 , deci ia-o ca pe o erată....

            Comment


            • #21
              Originally posted by oBED View Post
              eu am 53000 cu gpl de la 2000.Probleme, scugeri de ulei la capacul distributiei (la 30.000) care au fost rezolve pe garantie.
              Prompt ca intodeuna....
              sper ca ai sesizat gresala, fac intre 1000 si 1500 km pe luna, deci ia-o ca pe o erata... probleme pană la 43.000 de km am avut si eu, scurgere ulei pe la bulbul de presuune a uleiului, (interesant, nu?!) care s-a rezolvat la service (am crezut ca-l schimb) pe garantie printr-o străngere mai ferma a lui . Asta a fost pe la 35000 de km. De atunci nimic. Nu consuma gram de ulei (deocamdata) de la un schimb la altul (primul facut la 13.800 km, cel de al doilea la 29.300 in repreztentanta). Acum am facut eu singur la 40.000, si sunt hotărt să-l fac la 10.000....20.000 m-i se pare mult.....
              Si apropo nu ai avut probleme la garantie ca
              i-ai pus GPL? In alta ordine de idei ei au pus GPL din fabrica doar pe cele cu turbina(TCE), oare de ce nu s-au incumetat sa puna si pe cele fara(SCE)..... singurul motiv sa fie pretul?
              Last edited by cbota; 6 April 2021, 11:54.

              Comment


              • #22
                Exista posibilitatea sa faci 15k /lună... Taxi
                Mai mulți pe mașină... S-a văzut...
                Ca a curs ceva ulei pe la un senzor e Vax... Vorbim de probleme serioase... Garnitură, catalizator etc...
                Parcă totuși am văzut și 75cp cu GPL din fabrică... Sau confund cu 1.2l...
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • #23
                  Eu nu știu să fie 1.0 SCE. Sau cel puțin nu erau în momentul când am luat-o eu. Eu stau în Turda, serviciul e la CLUJ deci sunt 30 KM aproape zilnic în afara orașului. De fapt e o zonă de 50km în jurul orașului TURDA unde folosesc mașina....Aveam nevoie de mașină în 2018 când am luat-o si atunci astia au fost banii....
                  Last edited by 77sky; 9 June 2021, 20:47.

                  Comment


                  • #24
                    1.0 Sce nu a avut GPL din fabrica. Eu am pus in reprezentanta de unde l-am luat, apare si in istoric montajul instalatiei la 2000 de km. Nu au comentat nimic cand m-am dus cu problema respectiva, am convenit cu ei sa rezolvam problema la revizie sa nu am masina blocata de 2 ori. Aparuse dupa ce m-am intors de la mare si am mers mult timp turat (130 km/h constant + reprize de 150), am tras destul de tare de ea atunci, 2 adulti, 2 copii in scaunele aferente,portbagaj plin ochi si portbagaj auto pe plafon (480 L) plin cu lucruri voluminoase dar usoare, am scos atunci un consum de 12%. Eu nu regret ca am pus GPL, am urmarit consumul de gpl de la montaj pana in ziua de azi, consum mediu de GPL in 51k km - 8.2%. Intotdeauna cand am alimentat am facut plinul.

                    Comment


                    • #25
                      Salut. Am pus o instalatie GPL Fratelli pe un Logan2 1.0 SCE. Am observat o anomalie cand e foarte frig afara: cand e rece afara (sub 0 grade) si masina trece pe GPL, turatia la relanti incepe sa fluctueze intre 600-1000 RPM, vreo 3-5 minute. Cu cat e mai rece cu atat dureaza mai mult pana se stabilieaza. A mai patit cineva asta?

                      Comment


                      • #26
                        reglaj prost. ptr inceput se poate modifica temperatura de trecere pe GPL.

                        Comment


                        • #27
                          Apar din cand in cand pe facebook motoare 1.0 sce cu gpl cazute, unul de curand la 185k daca am vazut bine, cu lipsa compresie pe 2 pistoane.
                          Eu am 100k pe benzina si 217k pe gpl, in total 317k facuti pe ea. Dar am o frica la faza cu supapele. Lucru care il fac sa contracarez degradarea lor e sa merg pe benzina pana cand se aprind 2-3 linii la apa si schimb uleiul la 5-6k, plus bujii laser iridium nkg. Schimb si antigelul undeva la 100k, pentru ca transferul de caldura sa fie optim, pentru ca temperatura de ardere pe gpl e mai mare.
                          Ma bate gandul sa bag o instalatie de protectie a valvelor, dar inainte as face o inspectie a lor sa vad daca mai duc sau nu.


                          Comment


                          • #28
                            Sunt și Loganuri care sunt pe benzină și pică... Depinde cum ai baftă... Au fost picate și la prime mii de km...
                            Mai sunt proști care nu întrețin mașina, nu se interesează deloc, se i-au după ce recomandă fabrica... Cum sa schimbi filtrele de gpl la 30 respectiv 60k? Și pe dos de cum ar trebui... Starea lichidă mai des nu mai rar...
                            Uleiul dacă pui full sintetic schimbi la 8-10k dacă faci 90% oraș... Bujii ngk Iridium, bună alegere, schimbi când simți ca începe sa dea mici rateuri... Si aici e vorba de calitate, poți prinde unele care duc 60-80k...sau 20 30k...
                            Aia cu valve saver e o cheltuiala în plus... La o bucată de vreme tot ajungi la făcut motorul.. Efectul e pe cilindrii apropiați nu protejează toți 4 cilindri..
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • #29
                              Vorbim de 3 pistoane aici nu 4. O sa fac o vizita la vernesti, poate acolo primesc sfaturi pentru protectia motorului, eventual niste reglaje diferite pe instalatie.
                              Efectul la ce anume? Ce nu protejeaza?




                              Last edited by Cristi822; 25 May 2024, 11:41.

                              Comment


                              • #30
                                Corect, dar e același lucru... Diuza care picură e pusa în admisie... Daca o pui pe mijloc o sa protejeze mai mult injectorul 2 și mai puțin 1 și 3... Dispersia uleiului nu se face instant în tot volumul, nu cred ca trebuie sa desenez...
                                Am scris, valvesaver... Așa se numește chestia de care ziceai tu... Instalație de protecție a valvelor...
                                Asta daca vorbești de varianta clasica, cu un furtunas, un borcan... Daca te gândești la varianta cu 3-4 furtunase, cu injectoare, calculator, aia da, e altceva...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google