de la autogaz e bine sa alimentezi???sunt la lia manoliu
Teapa Gaz
Collapse
X
-
Apropos Einstein....
am uitat sa spun ca amestecul de ATG ar trebui sa fie cam 60% butane si 40% propane, iarna mai mult propan.
Iarna se foloseste mai mult propan decat butan pt. ca la frig butanul nu se gazifica asa usor si nu are asa putere mare ca si combustibil auto.
Comment
-
@ cristitranca, merci, stiu ce face un limitator de debit (spre deosebire de tine si Razvy), asta nu inseamna ca nu pot goli un rezervor de GPL cu motorul oprit.
@Razvy, daca caracteristica de debit e data pentru 10 bar, e pentru ca asa e facuta sa mearga. Daca ideal era la 17 bari la 17 bari o dadeau si in fisa. Nu am zis ca la 17 bari nu se umple, ba din contra, daca bagi la presiuni f mari (gen 17 bari cum abereaza unii ), exact cum zici chiar si tu il umpli de tot.
In fine, e clar ca nici fizica nu stii (un lichid nu creeaza presiune singur intr-un vas, perna de gaz de deasupra face asta), deci o sa ma opresc aici in asteptarea "informatiilor".
Poate reusesti sa explici si de ce unul si acelasi skid umple unul si acelasi rezervor de GPL cu cantitati diferite in 2 ocazii diferite, desi de fiecare data caraie a full.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Tie ori ti-e lene sa citesti, ori chiar iti place sa vorbesti aiurea! Beleste ochiul pe manometre, si vei vedea si tu 17 bari. si nu ai cum sa-l umpli 100% nici daca incerci cu apa )
Hai sa-ti spun o chestie, perna de gaz de deasupra se creeaza prin agitarea lichidului, dar tu mai trebuie sa mergi pe la orele de fizica.
Sa-ti explic de ce la acelasi skid se baga cantitati diferite de fiecare data? Pai tocmai am facut-o mai sus Din cauza presiunii care nu e aceeasi. Nici macar la skid nu e aceeasi presiune de fiecare data
Sugerez sa nu mai aberezi atat si sa vorbesti doar din auzite fara nimic concret. La fel cum au aberat altii ca rafinariile Petrobrazi si Arpechim s-au inchis de anul trecut
Iar legat de golirea rezervorului mai bine taci ca te contrazici singur, si cu asta iar dovedesti ca aberezi prostii din auzite )
Chiar tu ai spus mai sus ca-l golesti pe la alimentare, iar cand noi ti-am explicat ca nu se poateai gasit scuza, ca il poti goli cu motorul oprit.
Eu il golesc si cu motorul pornit, dar trebuie sa stii cumLast edited by Razvy; 19 December 2011, 23:23.
Comment
-
Vezi ca o dai in derizoriu. Nu am zis ca nu sunt skiduri cu 17 bari, am zis doar ca nu e normal sa umple la presiunea aia. Si pana acum, tu nu ai adus vreun argument care sa dovedeasca asta. Eu da.
Daca eu iti arat cum se poate goli un rezervor de gpl pe la orificiul de umplere al polivanei, platesti gazul?Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Interesanta dezbaterea baieti, ca nu vreau sa cred ca v-ati certat, dar cred ca sistemul are si putreziciunile sale. Problema noastra ca si consumatori este ca institutiile abilitate sa-i controleze pe astia care ne trag tepe nu o fac sau daca o fac '' cad la pace '' cu ei iar noi trebuie sa fim atenti sa alimentam de la cei care ne fura mai putin.
Aveti incredere in cei de la metrologie care verifica pompele, in cei de la protectia consumatorului care trebuie sa ne asigure ca primim ceea ce platim. Controalele inopinante nu exista iar daca exista se fac la cei care au uitat tabla impartirii. Sunt sigur ca pompele pot fi masluite pentru ca nu am vazut nici un sigiliu cum exista spre exemplu la contoarele de gaze sau energie electrica.
Eu cred intr-un singur indicator : costul pe suta de km si daca am dubii in legatura cu un furnizor nu mai alimentez de acolo .
Tepari mi se par cei de la RBC Ploiesti. Alimentam de la ei pana cand am facut un calcul la consum si am constatat ca in ciuda pretului mai mic ma costa mai mult pe suta de km. si , in consecinta, acum alimentez de la rompetrol. Nu mai zic de faptul ca la statia de pe strada depoului era un pret si la statia de pe DN1 zona Comarnic era un pret mai mic la aceeasi firma. Fiind consumator fidel al respectivei statii m-am simtit inselat de faptul ca , aceeasi firma RBC , imi vinde mai scump ca altora. Nu mai zic de faptul ca se inteleg intre ei sa ne mareasca pretul la GPL pentru ca nu e posibil sa fie la Ploiesti mai scump ca la Bucuresti, Buzau, Constanta, cu atatea rafinarii in jurul nostru
Ploiesti 3.29-3.34
Bucuresti 3.23-3.28
Buzau 3.06-3.14
Constanta 3.15-3.22
Comment
-
Timp de aproape 2 ani cat am facut taximetrie am tot cautat gaz "bun" . poate unora li se va parea ciudat dar cel mai bun gaz il bagam de la cea mai ... benzinarie.. lukoil ! Gaz mai bagam si de la Crimbo gaz care mi se parea ok in rest mai mult aer decat gaz. respect!
Comment
-
Nu prea exista gaz bun...toate sint aproape la fel...
Dar mai exista din cind in cind gaz FOARTE prost...cum de ex a fost/este acum la Lukoil...
Si nu din ziare ci patita...filtru infundat in 1000km...am bagat o solutie de curatare injectoare sper sa le desfund ... nu prea am chef sa le schimb...
Am sa vad saptamina asta vaporizatorul in ce hal e...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Pai ce treaba are...eu schib filtrele odata cu uleiul la 7-8000km...rampa are max 10-15k...
La vaporizator nu am umblat inca in 35k...dar nu era cazul...
Antigel HEPU vede jucarica fara alte prostii...deci vaporiatorul nu ar trebui sa ai ba probleme...
In Ardeal mai ales era distractie mare cu gazul de la Luk...dadeau si prin ziare...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
A mai patit-o un amic cu gaz de la Lukoil...
Acu' e la montator sa-si scoata "limitarea" la 120km/h )
Schimba filtrele si eventual curatat rampa de injectoare...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
Comment