sa va mai dau un sfat care m-i l-a dat si mie un mecanic:pe timp calduros intodeauna sa alimentati dimineata la prima ora pt ca gazul se dilata foarte mult de la caldura soarelui si va baga in rezervoare mai putin gaz la presiune mai mare si de aceea masina consuma mai mult
Teapa Gaz
Collapse
X
-
scuzatima eu nu am masina pe gpl dar an schimb al folosesc la centrala
am 3butelii mari tip cele rusesti si le ancarc cu gaz de al folosesc la centrala casei
din experiente si din aflate de la baetii care mai merg la fel cu centrale cad le ancarcam an ele intra cam 60 litri de gaz dar de la 40 de litri an sus nu mai intra gaz ci doar aer sau presiune pt ca am ancarcat odata toata butelia si a mers aproximativ cam cat am ancarcato la 40 de litri de la acelasi peco asa ca tura urmatoare cand am mai ancarcat am stiut ce am de facut si de atunci ancarc la fel
am sa ma uit sa vad de care gaz e ca nu le de voie la toti sa ancarce butelii sa ancerc si o firma mai buna
Comment
-
GPL-ul pe masini s-a vrut a fi un lucru benefic dar cum sau "bagat pe fir" javrele cum s-a ales praul.Sa fiu mai explicit:In martie 2008 m-am hotarat sa imi cumpar LOGAN NOU,Initial am vrut sa cumpar varianta diesel cea de 85cp, dar... cineva mi-a sugerat GPL-ul pt ca: motorina costa 4,3ron/litrul si GPL-ul 1,6ron/litrul. Am cumparat LOGAN GPL. Vazand ca este cerere de GPL au crescut pretul si au marit presiunea de la 9bar la 13bar ( ca de sunt fraieri care pun botu) in timp constatand ca CEA MAI MARE TEAPA ESTE GPL-ul.Initial cu 45litri circulam ca 520-540Km acum nu mai pot sa circul mai mult de 480km desi am acelasi stil de condus.De ce nu vand masina? pt ca pretul este de kakao.
Comment
-
reducerea de autonomie pe perioada de vara nu are legatura cu statia de unde alimentezi ci este in functie de temperatura fazei lichide a gazului. spre deosebire de multe alte substante, GPL-ul are un coeficient de dilatare in faza lichida foarte ridicat
la 15 grade densitatea este de 0.55 kg/l iar la 40 de grade ajunge la 0.46 kg/l.
asta este si motivul pentru care accizele se calculeaza la unitatea de masa (de regula se stabilesc in euro/tona)
revenind la situatia concreta daca alimentezi 45 l la 40 de grade vei avea in rezervor echivalentul a 38 l la 15 grade.
Pe perioada de vara nu mai alimentati in cursul zilei, mai ales la statiile care stau in plin soare. Recomandabil este sa alimentati la prima ora dimineata ca gazul sa nu aiba mai mult de 25 de grade si "teapa" sa fie acceptabilasigpic
Ambition 1.5 dc
Comment
-
Am avut eu pe dacia 1310 gaz si am fost super multumit de ea
hai sa va dau un pont :Pe timp de vara alimentati in special dimineata :P
iarna asta e pe ger napraznic consuma mai putin si daca vrei sa nu consume mai umbla la reglaj dai mai putin dar dezavantajul este ca nu prea trage....
Comment
Comment