If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
saut mi-am montat si eu o instalatie de GPL cam acum 2 sapt si am o mica problema
mie nu imi intra niciodata pe rosu imi ramane intotdeauna 1/4 din rezervor
exista problema de nu a fi suficienta presiune in rezervor si din cauza asta sa imi arata ca mai am gaz dar mie imi trece pe benzia
exista si posibilitatea sa nu am suficienta presiune in rezervor????
i s-a intamplat cuiva asa ceva???
saut mi-am montat si eu o instalatie de GPL cam acum 2 sapt si am o mica problema
mie nu imi intra niciodata pe rosu imi ramane intotdeauna 1/4 din rezervor
exista problema de nu a fi suficienta presiune in rezervor si din cauza asta sa imi arata ca mai am gaz dar mie imi trece pe benzia
exista si posibilitatea sa nu am suficienta presiune in rezervor????
i s-a intamplat cuiva asa ceva???
Tata, mergi cu ea in continuare,iar daca iti ajunge l00rpm sa iti treaca pe benzina inseamna ca nu ai suficienta presiune in butelie. Ledurile alea sunt orientve. Nici mie la instalatia gpl aftermarket nu mi se aprinde ledul rosu,doar cupleaza pe benzina.
salutare tuturor,
am un MCV cu motor 1,6-16v, cu consum urban 9,5% cu max. 2 persoane si AC si extraurban intre 7,2-8% in aceleasi conditii la maxim 110KM/h, stil de condus batraneste, care m-a cam secat la portofel, la o medie de 1000-1.500 km/luna, 70% urban.
dupa cateva zile de citit despre instalatii GPL, am decis sa merg la un garaj din Pitesti, sa-mi monteze o LandiRenzo cu rezervor toroidal, la 2.500 lei cu tot cu TVA si montaj (de fapt este propunerea lor...)
firma este autorizata express de producator.
seful de acolo mi-a spus ca de cateva saptamani a primit de la producator un model nou, probabil OmegaPlus, care elimina zgomotele injectoarelor de gaz si care va fi montata si de Dacia din toamna asta pe modelele GPL.
dupa-amiaza merg sa iau masina si revin cu impresii despre cum arata, cum merge, cat de curat s-a montat, etc.
mai am un pic, dupa 16.00 cand ies de la servici...
cred ca e vorba despre modelul OmegaPlus al celor de la LandiRenzo, in prezent am inteles ca Dacia monteaza LandiRenzo Omega...sau ceva de gen...
mai am un pic, dupa 16.00 cand ies de la servici...
cred ca e vorba despre modelul OmegaPlus al celor de la LandiRenzo, in prezent am inteles ca Dacia monteaza LandiRenzo Omega...sau ceva de gen...
Salut.
La ce firma montezi instalatia?
Prosperanta cumva?
La ei am montat si eu si sunt OK.
Numai bine.
da, augustin, ei au montat-o, recunosc ca decizia de a monta la ei am luat-o si datorita tie...multam!
- deci, montajul a durat aprox. 5 ore, am mers la garaj, am luat actele, am plecat pe traseu.
- am alimentat in total aprox. 39 l (mi-au spus ca rezervorul are 52l brut, deci aprox. 41l net, deh, poate se mai lasa...)
- am iesit pe A1 si am dat forja pana la 170km/h cand nu mai aveam pedala si mi s-a facut frica (nu stiu exact ordinea)
- in total am mers aprox. 30km pe A1 si 50km urban
- ce am sesizat eu: are un uruit sau un fluierat mai gros pe gas, aproximativ ca zgomotul produs de motoarele turbo cand porneste turbina, pe mine nu ma deranjeaza...nici un tacanit de injectoare, nimic.
- apoi, mai ales la plecarea de pe loc, trebuie sa accelerez un pic mai mult,altfel tinde sa se opreasca, cam la fel la schimbarea vitezelor...
- la consum, mi-au spus ca este 0,5-1l mai mult decat indica calculatorul de bord la un mers corect, adica batraneste ca mine...
- azi dimineata, dupa 800m, a trecut pe gas
- mi-au spus ca trecerea se va face daca sunt indeplinite conditiile: 40gr.la un senzor montat pe langa radiator si trecerea de 1500 rpm
- am testat si trecere pe benzina, manual, nici o diferenta, nici un zvac, doar un click...
in sfarsit, eu unul sunt multumit, chiar si cu un consum cu 10% in plus, cel putin deocamdata cand pretul gasului este 1/2 din benzina
- planul de service mi l-au dat la 15-20.000 km, cu un cost de 150-180 lei (ei au o statie GPL proprie si daca bag gas de la ei, pot ajunge cu revizia aproape gratis!!!)
- dpdv al montajului, nu e ceva extraordinar dar nici de kk, singura temere este ca butelia exterioara este sub caroserie si partea de conectori este undeva sub bara spate, in dreapta exact unde iarna se aduna noroiul si zapada aruncata de roata, si unde spalatorii dau la greu cu jetul sa cada noroiul si gheata; ei au spus ca mufele au conectori water-proof, si ca nu sunt probleme.
cam atat, deocamdata, revin cu impresii dupa revizia de 1000km.
numai bine!
in carte spune asa: LandiRenzo Omegas Plus, a treia generatie de sisteme alimentare GPL
de la garaj mi-au spus ca din toamna, dupa remont, Dacia va adopta acest model, care e tot LR dar ugradat, sau ceva de gen...
Last edited by sandadi; 27 August 2010, 08:16.
Reason: Automerged Doublepost
Salut.
Da,aceeasi inst. am si eu.La fel mi-au spus si mie,referitor la adoptarea dupa remot la dacia cu aceeasta instalatie mai noua.
Eu am facut pe gaz pina acum 4000km si merge ca unsa.(de pe 4 iunie)
Consum mediu a fost undeva la 8%(e foarte OK)mers si cu Ac(la drum lung,de ex. mare.Ammers cu ac in proportie de 80% si am avut consum 9%.
Numai bine.
cu consumul cred ca mai bine il fac din plin in plin, ca am dat la zero jurnalierul cand am umplut butelia...
numai bine!
augustin, imi trimiti si mie linkul unde ai prezentat procedura de inscriere in CIV a instalatiei de gas? am citit undeva pe aici dar nu mai gasesc...
multam
Last edited by sandadi; 27 August 2010, 15:08.
Reason: Automerged Doublepost
da, augustin, ei au montat-o, recunosc ca decizia de a monta la ei am luat-o si datorita tie...multam!
- deci, montajul a durat aprox. 5 ore, am mers la garaj, am luat actele, am plecat pe traseu.
- am alimentat in total aprox. 39 l (mi-au spus ca rezervorul are 52l brut, deci aprox. 41l net, deh, poate se mai lasa...)
- am iesit pe A1 si am dat forja pana la 170km/h cand nu mai aveam pedala si mi s-a facut frica (nu stiu exact ordinea)
- in total am mers aprox. 30km pe A1 si 50km urban
- ce am sesizat eu: are un uruit sau un fluierat mai gros pe gas, aproximativ ca zgomotul produs de motoarele turbo cand porneste turbina, pe mine nu ma deranjeaza...nici un tacanit de injectoare, nimic.
- apoi, mai ales la plecarea de pe loc, trebuie sa accelerez un pic mai mult,altfel tinde sa se opreasca, cam la fel la schimbarea vitezelor...
- la consum, mi-au spus ca este 0,5-1l mai mult decat indica calculatorul de bord la un mers corect, adica batraneste ca mine...
- azi dimineata, dupa 800m, a trecut pe gas
- mi-au spus ca trecerea se va face daca sunt indeplinite conditiile: 40gr.la un senzor montat pe langa radiator si trecerea de 1500 rpm
- am testat si trecere pe benzina, manual, nici o diferenta, nici un zvac, doar un click...
in sfarsit, eu unul sunt multumit, chiar si cu un consum cu 10% in plus, cel putin deocamdata cand pretul gasului este 1/2 din benzina
- planul de service mi l-au dat la 15-20.000 km, cu un cost de 150-180 lei (ei au o statie GPL proprie si daca bag gas de la ei, pot ajunge cu revizia aproape gratis!!!)
- dpdv al montajului, nu e ceva extraordinar dar nici de kk, singura temere este ca butelia exterioara este sub caroserie si partea de conectori este undeva sub bara spate, in dreapta exact unde iarna se aduna noroiul si zapada aruncata de roata, si unde spalatorii dau la greu cu jetul sa cada noroiul si gheata; ei au spus ca mufele au conectori water-proof, si ca nu sunt probleme.
cam atat, deocamdata, revin cu impresii dupa revizia de 1000km.
numai bine!
in carte spune asa: LandiRenzo Omegas Plus, a treia generatie de sisteme alimentare GPL
de la garaj mi-au spus ca din toamna, dupa remont, Dacia va adopta acest model, care e tot LR dar ugradat, sau ceva de gen...
Salut
Sa inteleg ca ai lasat masina acolo si te-ai dus in treaba ta si dupa cele 5 ore ai revenit la service ?
Te intreb pentru ca as vrea sa imi montez si eu o instalatie dar stau prost cu timpul .
Salut.
La mine a durat exact 2 ore si un pic cu tot cu montaj si bagat 10l/gpl intors la firma si verificat bla/bla.
Timp efectiv 2 ore si 15min.(au lucrat la ea 3 insi)
Numai bine.
Salut.
La mine a durat exact 2 ore si un pic cu tot cu montaj si bagat 10l/gpl intors la firma si verificat bla/bla.
Timp efectiv 2 ore si 15min.(au lucrat la ea 3 insi)
Numai bine.
Am si eu o rugaminte pentru cei care au montat la Agrom Str Toporasi .
Va rog daca puteti sa faceti o scurta descriere asupra profesionalismului lor si daca cineva a avut curaj sa lase masina acolo si cam cat dureaza .Eu am un golan 1.4
si eu am montat in pitesti la acelasi garaj unde a fost si augustin, insa eu am lasat-o de la 8.00 la 13.00 si totul e in regula.
scuze de intarziere...
da, asa e, am dus-o la 8.00, apoi am mers la servici, am sunat pe la 13.00, mi-au zis sa merg la ei, m-au timis sa bag 10l de gas, m-am intors, au reglat-o si asta a fost tot!
Last edited by sandadi; 2 September 2010, 10:34.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment